"Цариця - водиця" відкритий урок

Про матеріал
Мета: Узагальнити знання про воду, її властивості та значення в житті людини.
Перегляд файлу



Тема: ”Цариця - водиця”

Мета: узага.льнити знання       про воду, П i значення в   людини.

ОблаДнання: малюнки, дзеркало, цибулина, музичне оздоблення, картинки. уроку. I. класу.

а)

II.                           домашнього завдання.

Гра ''так, Hi”

1)  Без води

Так чи Hi?

2)  Як не стане CkPi3b води Забуяють тут сади Так чи Hi? З) Стануть чистими

I       станем ми, Так чи Hi?

4) П'ють смачну джерельну воду Лоди        народу, Так чи Hi? III. Робота по TeMi.

-                                                  прослухайте мультика.

-                                                  хто виконуе цю

Хто такий

-                                                  Який BiH казковий чи реальний?

-                                                  Як ви гадаете, чому ми з гада.ли про цього дивного героя?

-                                                  Так, ми згадали про наша тема ”Цариця — водиця.”      пригадати i усе що ми знаемо про водичку. А щоб ми не сумували я пропоную   дитячу студјю ”CBiT навколо тебе” i дитячу телепрограму ”Коли? Що? Де? Як?” Я буду ведучою програми, а ще мають бути 2 команди:

Хто бажае бути в k0Maui а решта буде командою

      (CTYkiT в           заходить ”поштарик").

Поштарик: Це дитяча програма ”'Коли? Що? Де? Як?

Вчитель: Так.

Поштарик: Вам пошта,

Вчитель: А поки я буду розглядати пошту, пропоную рубрику ”Прогноз погоди“, а з вами         й i Ольга Бура”

Прогноз погоди.

-                                                  Сонечко уже          вгору i посилае своТ

А у i на почав танути BiH прощаеться з i перетворюеться на водограй, який вабить

-                                                  HaBecHi дуже часто i йщть

-                                                  Це може викликати нежить у дорослих i        Але не носовичок.

       “Для нос” — найкращий 3aci6                     для дорослих i

Ми дякуемо за        Але уже зачекались. Я отримала листи     живот природи, чимось        з нашою темою.

1. З вами грае ”Мавпочка        з мультика ”По          з хмаринками”

 Послухайте 3aMiHiTb ka3k0Bi, peaJIbHi,     YM0BHi позначення, природним явищам про

о

о о о о

(Зачитую

На роздум хвилина.

Вчитель: А поки    я пропоную

1.     Що таке пливе i ллеться, Часом на kaMiHb дереться,

Як нема — все висихае,

3Bip i птаха пропадае

(Вода)

2.     А чому рослина сходить,

60  п'ють (воду).

                                                            З. 13 —                                  з —                  круто:

Прокидаеться порою Тай до моря YTika

Через лози по ярах. (Джерело). Слово знатокам.

1.

Ми з командою радились i прийняли таку кулька, в яку перетворилося краплинка — це хмарка, а xMapHicTb позначаеться так. двох BiTPiB — це гроза, а позначаеться так, а краплинки, попадали — це дощ, а горошинки, налякали — це град.

Вчитель: ви BiPH0 справилися i3 запитаннями, а на напй команди чекають HOBi завдання. Увага команда вас чекае 2 завдання. З вами грае ”Крокодил Гена”.

2.Бувають випадки, коли з неба ллеться червоний, чорний.

Жовтий чи дощ.                  вважали, що це “знання

Господне“, але це не так. Виявляеться, що дощу залежить  того...

чого залежить k0JIip дощу? На що      вам лише 1хв.

Вчитель: А поки        думають над двома запитаннями. Ви команда

1.                               — батько, а вода -... “(мати).

2.                               ”Не брудни      60 схочеш

З. ”Не псуй джерела — онуки...(проклянуть).

4.    'Кринищо силою копати — води...”(не пити).   

5.    ”Де верба - там...” (вода).

6.    ”Яка криниця, такий...”(Господар). i вода -...”(брат i сестра).

2 дощу залежить того, барвники потрапляють в атмосферу час виверження   бур i пожеж.

Вчитель: команди вправно впоралися з завданням. А зараз прослухайте

у 1940 в PociT випав дощ i3 монет. 400 P0kiB лежав цей скарб у аж доки сильна буря не викопала його i не високо в небо. Коли буря стихла монети попадали на землю, випав дощ.

Коли в будь-яку          китай1јр, то ми там можемо побачити         фонтанчики або картини, воду. Адже в них iCHye таке течуть як вода” або     водою“. Вчитель: А зараз я пропоную         розвантажитись i послухати веселу

Музична пауза.

Знову з нами грае Котик-Муркогик. Увага чорний ящик. (В ящику дзеркальце, цибулина, листочок)

З.як довести, що в живих                        е вода?

Поки думають команда приготувала для нас рубрику ”Новинки Галинки".

4. Новинки Галинки.

малята. Ми вас у ”Новинки Галинки”.

-       наша тема ”Цариця — водиця”, то i ми також поговоримо про воду.

-       Де е вода в   Часто ми чуемо саме Taki запитання.

-       Космонавти що з космосу нашу планету назвати планета — Океан.

-       Якщо позначити води i то ось погляньте що вийде

-       Де ще може вода? Вода входить до складу BCix живих Вода основа життя i здоров'я. Так половина людського а саме 65% е вода.

 Якщо ви важите 26 кг, то 17 кг — це вода.

-       А отпитно; води на дуже мало, лише 25%.

-       Ось Taki новини. Бувайте.

Вчитель: Я бачу                           впорались i3 завданням. Слово

1) Коли ми отримали дзеркальце, то за допомогою його можна довести, що в людини е вода. Коли на нього дмухнути, з'являться краплинки води.        

pdf
Додав(-ла)
Лічна Тетяна
Додано
27 жовтня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку