Заняття з малювання
на воді ЕБРУ
«Чарівні малюнки» - конспект заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку з викоританням нетрадиційної техніки малювання та мультимедійних технологій.
Заняття спрямоване на розвиток у дітей здатності до творчого самовираження в зображувальній діяльності з викоританням нетрадиційної техніки малювання на воді, яка розширює можливості дитини у відображенні в малюнку власних переживань від оточуючої дійсності. Використання мультимедійних технологій підсилює враження та покращує сприймання дітьми навколишньої дійсності.
Підготував вихователь:
Новохацька А.С
Програмові завдання: Познайомити дітей з технікою малювання на воді Ебру; заохочувати дітей малювати новою технікою;
розвивати фантазію, моторику та творчі починання;
розвивати в дітей повільність, плавність рухів, терпіння, зосередженість, занурення в процес, здатність до споглядання;
вчити дітей помічати красу в навколишньому світі;
розвивати творчість у самовираженні;
створити емоційний настрій на занятті;
розвивати дрібну моторику рук,уяву,фантазію;
виховувати самостійність у роботі.
Матеріали та обладнання: презентація техніки на дошці, фарби гуаш рідкі, спеціальна рідина для малювання, серветки, палички, пензлики, тарілочки, папір, аудіо запис.
Хід заняття
1. Психогімнастика (створення позитивного настрою)
Діти стають один за одним в коридорі групи
Вихователь: Добрий день мої малята!
Любі хлопчики й дівчата!
дружно всі гуртом ставайте,
І заняття починайте.
Вихователь: ми з вами завжди вітаємося словами, а сьогодні я хочу показати вам ще кілька способів вітання.
2.Гра «Привітаймося»
Діти вітаються з вихователем за допомогою жестів і проходять сідають за столи.
Вихователь: Сьогодні у нас незвичайне заняття майстер – клас з малювання на воді, яке називається Ебру.
3.Показ презентації та відеоролика про техніку Ебру.
Перегляд відеоролику та презентації
4. Фізкультхвилинка «Скік та скок»
5.Сенсомоторна вправа для підготовки руки дитини до малювання:
Спочатку без музики ,а потім вихователь включає музику та роблять вправу з музикою
6. Практична робота
Вихователь: Діти давайте й ми спробуємо зробити з вами такі чарівні малюнки.
7. Самостійна робота дітей
Вихователь: Молодці! Ніколи не бачила таких чарівних картин. А вам сподобалася нова техніка малювання на воді.