Чарівні перетворення. Підсумковий урок

Про матеріал
узагальнити й систематизувати знання дітей з теми; допомогти учням відчути й усвідомити свої успіхи, мотивувати до подальшої плідної праці, виховувати пізнавальний інтерес; заповнити прогалини в знаннях; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати інтерес до дослідження організму людини.
Перегляд файлу

  Місяць 3. Чарівні перетворення

Тема. Підсумковий урок з теми «Чарівні перетворення». Створюємо лепбук «Анатомічний атлас»

 

 

Мета:

навчальна

  • узагальнити й систематизувати знання дітей з теми;
  • допомогти учням відчути й усвідомити свої успіхи, мотивувати до подальшої плідної праці, виховувати пізнавальний інтерес;
  • заповнити прогалини в знаннях;
  • збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;

розвивальна

  • розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;

виховна

  • виховувати інтерес до дослідження організму людини.

 

Обладнання:

  • підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” 4 клас (частина 1);
  • мультимедійний супровід;
  • лепбук;
  • наочність;
  • карточки для групової роботи.

Тип уроку: нетрадиційний.

Освітні галузі: ПРО, МОВ, СЗО, МАО.

Хід уроку

І. Організація учнів

1. Привітання

Ось знову лунає дзвінок,

Запрошує всіх на урок.

Будемо дружно ми працювати,

Створювати та фантазувати.

2. Налаштування настрою. Вправа «Я найкращий»

ІІ. Актуалізація знань учнів

  1. Гра «Лови м’яч». Щоденні 5. Робота з словниковими словами.

- Учень повинен зловити м'яч і продовжити речення.

- Серце – має має вигляд …(мішечка).

- Кровоносні судини поділяються на …

- Еритроцити переносять ..

- Фільтром нашого організму є…

- Поживні речовини – це

- Макрофаг – клітина крові,  що …

- Процес травлення – це …

  •   Еритроцити – це червонні кров’яні клітини, які переносять судинами кисень від легень до тканин, а вуглекислий газ від тканин до легень.
  •   Лейкоцити – білі клітини крові, що захищають організм від чужорідних речовин і шкідливих мікробів.
  1. Вправа «Відмінки»
  •          Пригадаймо відмінки іменника та провідміняймо словосполучення «Поживні речовини».

Н. в. поживні речовини

Р.в.  поживних речовин

Д.в. поживним речовинам

Зн. в. поживні речовини

Ор.в. поживними речовинами

М. в. на/ у поживних речовинах

К. в.  поживні речовини!

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1.          Передбачення теми. Гра-ребус «Український дешифратор»
  •                 Розгадайте ребус та дізнаєтесь про що ми сьогодні говоритимемо.

ЛЮДИНА

- Сьогодні ми підсумуємо отримані знання з теми місяця.

ІV. Повідомлення  теми та завдань уроку.

  •                 До нас завітали Макс і Моллі які мають чарівний анатомічний атлас,  який переносить в організм людини та відкриває його таємниці. Але трапилася халепа.  Макс пив чай та випадково перекинув чашку на анатомічний атлас. Тому ми повинні допомогли їм відновити атлас пригадавши, що ми вивчали цього місяця, а також,  научимося правильно дихати.

V. Осмислення проблеми

- Перед тим як починати складати наш атлас виконаємо завдання та пригадаємо вивчене.

  1. Перегляд відеоролика «Дихальна система»
  2. Обговорення побаченого
  •          Що ви побачили на відео?
  •          Як ми дихаємо?
  •          Як правильно дихати?
  •          Що відбувається з повітрям в носовій порожнині?
  1. Онлайн-завдання  «Системи органів» https://learningapps.org/

-  Ви чудово впоралися!

Рухлива-гра на розвиток дихання «Футбол»

  •          Пропоную вам ще трохи потренувати своє дихання та пограти у футбол незвичним способом. Адже наші легені потрібно тренувати, щоб вони могли краще працювати. Нам вистачило б дихання на біг та на підкорення вершин гір, змогли протистояти хворобам..

Хід гри: грають 2 гравці, які плавним видихом рота мають закотити м’яч (ватну кульку) у ворота суперника.

VI. Практична робота

  1. Гра «ЛОТО». Групова робота.
  •          Щоб швидше відновити чарівний атлас потрібно об’єднатися в групи.
  •          Три ряди – це три групи, кожна група буде представляти свою систему: травну, дихальну та кровоносну. Щоб визначитися хто над якою системою працюватиме зіграємо в «ЛОТО» . Я оберу 3 учнів які повинні 3 листочки  повісити в коридорі там де їм заманеться. Потім 3 інших учнів з кожної групи, ідуть шукати ці листочки кожен бере собі один листочок, який перший знайшов.

Команди отримують  завдання.

1.  Розкажи  про шлях який проходять речовини організмом.

2. Допиши пропущені слова.

3. Скласти з ЛЕГО один орган на вибір, розповісти про його значущість в організмі людини.

  1.  Резерв. Щоденні 3.  Математика письмово.
  •          Макс і Моллі не можуть розв’язати задачу. Допоможемо їм.(с.41, завдання 3).
  •          Печінка відфільтровує близько 90 л крові протягом години. Обчисли скільки вона очищує за добу?

90л – 1 год

?л – 1 добу = 24 год

Розв’язання

  1. 24*90=2160(л)

Відповідь: вона очищає 2160 л на добу.

VІІ. Підсумок уроку

1. Вправа «Знаю, вмію, навчуся»

  • Я знаю, що…
    • Я вмію…
    • Я навчуся…

2. Вправа «Мої враження»

- Макс і Моллі дуже вам вдячні, що ви відновили анатомічний атлас і вони зможуть подорожувати й надалі. Наступного місяця ми будемо вивчати опорно-рухову, нервову, чуттєву, репродуктивну та ендокринну системи та доповнимо наш атлас. Намалюйте на стікері смайлик який відобразить ваш настрій після уроку. Наклейте цей смайлик на «Банку вражень».

Дякую! Вам учні за урок, ми чудово попрацювали.

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Толмач Наталія
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
20 вересня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку