"Червона шапочка в гостях у дітей"

Про матеріал
1. Удосконалювати вміння називати і розрізняти знайомі геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник; 2. Закріплювати уявлення дітей про колір предмета; 3. Удосконалювати вміння порівнювати два предмети по довжині (короткий, довгий, розрізняти поняття високий, низький; 4. Розвивати увагу і пам'ять у дітей; дрібну і загальну моторику рук.
Перегляд файлу

Конспект заняття з формування елементарних           математичних уявлень у другій групі раннього віку

"Червона шапочка в гостях у дітей"

Вихователь :Степюк А.В.

 

Програмне зміст:

1. Удосконалювати вміння називати і розрізняти знайомі геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник;

2. Закріплювати уявлення дітей про колір предмета;

3. Удосконалювати вміння порівнювати два предмети по довжині (короткий, довгий, розрізняти поняття високий, низький;

4. Розвивати увагу і пам'ять у дітей; дрібну і загальну моторику рук.

Матеріали та обладнання:

1. Костюм червоної шапочки, ромашки для кожної дитини, мультимедійне обладнання, уривок з мультфільму "Червона шапочка".

2. Різнобарвні будівельні деталі для будиночків, дві кольорові доріжки: довга і коротка (жовта і коричнева)

3. Маски зайчиків і лисички

4. Кошик.

5. Частування хлопцям

Хід заняття

Організаційний момент

Подивіться, хлопці, до нас сьогодні гості прийшли, давайте з ними привітаємось: "Здрастуйте". Молодці! А тепер давайте зробимо велике коло, і посміхнемось один одному. Покажіть ваші ручки, ось вони які! А що вміють робити ваші руки? (довільний рух пальцями рук) Хочете пограти?

Пальчикова гімнастика: По черзі стискати і розтискати пальці рук на рахунок "раз-два". На "раз": пальці правої руки випрямлені, пальці лівої руки стиснуті. На "два": пальці лівої руки випрямлені, пальці правої руки стиснуті.

Ми ліхтарики запалимо,

А потім гуляти підемо!

Ось ліхтарики сяють,

Нам дорогу висвітлюють!

Молодці! А ви любите мультфільми? (Так) Тоді давайте подивимося мультфільм (дивляться уривок з мультфільму про Червону шапочку).

Лунає стукіт у двері.

Вихователь: "Чуєте, хлопці хтось у двері стукає? Напевно, до нас ще хтось в гості іде!" (Входить Червона шапочка з кошиком і двома квітками: червоним і зеленим).

Червона шапочка: Здравствуйте, хлопці! Ви здогадалися хто я? Так, я Червона шапочка. Я йшла в гості до бабусі і знайшла в лісі два чудесні квітки (демонструє дітям те одна квітка - зліва, то інший - справа, по 2 рази). (гімнастика для очей)

Хочете погуляти зі мною по лісі? (Так) Я бачу красиву галявину і на ній багато квітів. (підходять до ромашок). Зараз я загадаю вам загадку: "Варто кудряшка - біла ромашка, сердечко золоте, що це таке?" (Ромашка)

Правильно, ці квіточки називаються ромашки. Хочете пограти на лісовій галявинці? Тоді покружляли, покружляли і в метеликів перетворилися. Полетіли метелики по лісовій галявинці, підлетіли до квітів, сіли на квітку і понюхали його. Ах, як метелики люблять квіти! А тепер знову покружляли і в діток перетворилися. У вас в руках ромашки. Рома, скільки у тебе кольорів (одна квітка). А скільки у тебе ромашок Віра? (одна ромашка). Хочете подарувати квіти ромашки бабусі? Давайте складемо квіти в кошик і я віднесу їх бабусі. Скільки ромашок поклала в кошик Валя? (одну ромашку). Скільки ромашок поклала Поліна? (одну ромашку). Віра теж одну ромашку поклала, і Сергій одну ромашку поклав. Всі поклали по одній ромашці, а в кошику стало (скільки) багато ромашок. А у діток не залишилося жодної ромашки. Хочете погуляти по лісових доріжках? (Так). Я бачу попереду дві доріжки: довгу і коротку. Спочатку ми пройдемо по короткій доріжці., (Червона шапочка швидко проходить по короткій доріжці, а за нею всі діти, а потім по довгій доріжці підемо. За якою доріжці ми швидше пройшли по довгій, або по короткій? (Відповіді дітей). Правильно, по короткій доріжці пройшли швидше. Хлопці, мені пора йти до бабусі. Порадьте, за якою доріжці мені треба бігти, по довгій або по короткій, щоб прибігти до бабусі раніше вовка? (відповідь дітей: по короткій доріжці швидше). Спасибі, хлопці! До побачення!

Вихователь: "червона шапочка пішла, а ми можемо пограти в дуже цікаву гру" Веселі зайчата ". Хочете пограти? (Так).

По лісовій галявині розбіглися зайчика.

Ось, які зайчики, Зайчика-побегайкі!

Сіли зайчики в кружок, риють лапкою корінець.

Ось, які зайчики, Зайчика-побегайчики!

Ось біжить лисичка - руда сестричка.

Шукає, де ж зайчика, Зайчика-побегайчіка? (тікають на стільчики).

(Діти одягають маски зайчат, а вихователь - лисичка).

Вихователь: зловила лисичка зайчат? (немає) Зайчат було багато? (багато). А скільки було лисичок? (одна лисичка). Хлопці, зайчата скачуть по лісі, сплять під кущиками, тому що у них немає своїх будиночків. Давайте для них побудуємо на галявинці будиночки, хочете? (так). Ось в коробці у мене є набір різнокольорових будівельних деталей: червоного, синього, жовтого і зеленого кольору. Красиві вийдуть будиночки для зайчат! Беріть кожен по одному кубику, і по одній призмі, будуйте. Я теж буду будувати будиночок для лисички, щоб і у неї був свій будиночок! У зайчиків будиночки будуть низькими, а лисиці - високий будинок. У лисиці який будинок? (високий). Скільки високих будиночків побудували? (один високий будинок) А скільки низьких будиночків? (багато низьких будиночків). У низьких будиночках хто житиме? (зайчики). Зайчиків багато бігає по лісі? (багато). Будиночків побудували багато? (багато). Значить будиночків вистачить усім зайчатам. Давайте встанемо в сторону і помилуємося будинками.

Входить Червона шапочка: "Хлопці, поки я ходила в гості до бабусі, чим ви займалися? (Розповідь дітей).

Хлопці, я передала бабусі ромашки. вона сказала вам: "спасибі", і передала вам угощеніе- смачні пряники. Зараз ми з вами підемо вимиємо руки і будемо пити чай з печивом.

Скажімо нашим гостям: "До побачення".

docx
Додано
13 грудня 2019
Переглядів
811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку