Чи завжди сонце, повітря і вода- наші друзі?

Про матеріал
Мета:Продовжувати вчити дітей уважно слухати віршики, знайомити з народним фольклором- жартівливими пісеньками; навчати слухати і розуміти зміст прочитаного; розвивати вміння запам`ятовувати віршований текст; розвивати зв`язне мовлення,мислення, пам`ять,увагу; закріпити емоційне, захопливе ставлення до образу теплого сонечка,та вміння дітей правильно держати пензлика в робочій руці, вміння сприймати предмети у цілому; виховувати активність, зосередженість, співчуття, бережливе ставлення до свого життя.
Перегляд файлу

                                                                 КЗ ,,Солоницівська гімназія,, Перлина” ”

                                             Конспект інтегрованого заняття                                                            ранній вік.

                           Тема: ,, Чи завжди сонце, повітря і вода- наші друзі?”.

                                                                                          Вихователь Денисова Н.В.

                                                                 2020 р.

                               Тема:,, Чи завжди сонце, повітря і вода- наші друзі?”.

     Мета:Продовжувати вчити дітей уважно слухати віршики, знайомити з народним фольклором- жартівливими пісеньками; навчати слухати і розуміти зміст прочитаного; розвивати вміння запам`ятовувати віршований текст; розвивати зв`язне мовлення,мислення, пам`ять,увагу; закріпити емоційне, захопливе ставлення до образу теплого сонечка,та вміння дітей правильно держати пензлика в робочій руці,  вміння сприймати предмети у цілому;  виховувати активність, зосередженість, співчуття, бережливе ставлення до свого життя.

    Матеріали: Жартівлива пісенька ,,Пішла киця по водицю”, картинки до художнього твору, аркуш паперу А-4 з намальованим сонячним диском, гуаш жовтого кольору, пензлики, пляшечки з водою, серветки.

 

                                                      Хід заняття.

-Малята, сьогодні до нас у гості завітала киця. Ось послухайте, що з нею трапилося.

                                          Пішла киця по водицю                                           Та й упала у криницю.                                            Біжить котик рятувати,                                            За вушечко витягати.                                            Витяг кицю за вухо                                            Та й посадив де сухо:                                            -Лежи, кицю,тута,                                             А я знайду прута!

                                            Іще прута не знайшов,                                             А вже киці не знайшов.

 

   Вихователь демонструє картинки за художнім твором.

-Дітки,  уважно подивіться на  картинки і згадайте, по що пішла киця?

-Куди вона упала?

-Хто рятував кицю?

-   Так, молодці малята.

   

-А тепер згадайте, як котик витягав кицю із криниці?

-   Де він її посадив? Так, де сухо.

-І котик пішов шукати прутика.

-Що зробила киця? Так,втекла.

-Вона була мокрою,наляканою, сумною і їй було дуже холодно.

    Фізкультхвилинка.

                                             Хто тихесенько іде,

                                             Той ніколи не впаде,

                                              А хто дуже побіжить,                                               Може носика набить.

                                                                                                                                         

Д\гра:,, Яка киця? ”(розвивати мислення,мовлення,пам`ять,увагу).

-Так, малята, киця була мокра і налякана, коли упала у криницю. -Давайте покличемо сонечко,щоб її зігріти.

    

    Закличка:,,Вийди, вийди,сонечко!”.

                                                Вийди, вийди, сонечко,                                                 Засвіти в віконечко.                                                 Зігрій нашу киценьку,                                                 Киця наша впала.

                                                Та мокрою стала,                                                  А вітерець повіває,

                                                 Наша киця замерзає.

Вихователь демонструє картинку із зображенням сонечка без промінців.

-Діти погляньте будь ласка, що зображено на картинці?

(відповіді дітей).

-Так,це сонечко.

- Якого воно кольору?

-У сонечка не вистачає промінчиків. Давайте намалюємо промінці сонечку, щоб вони зігріли нашу кицю.

Діти самостійно малюють промінчики сонечку, вихователь за потребою допомагає.

-Молодці малята! Яке гарне та веселе у вас вийшло сонечко. Воно бистро зігріє нашу кицю і вона не захворіє.

   Р/гра:,,Сонечко і дощик”

Мета: Продовжувати вчити дітей бігати вроздріб, не наштовхуватися одне на одного;розвивати увагу,уміння слухати вихователя і діяти за його вказівками; виховувати бережливе ставлення до власного здоров`я.                                           

pdf
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку