КЗ ,,Солоницівська гімназія,, Перлина” ”
Конспект інтегрованого заняття ранній вік.
Тема: ,, Чи завжди сонце, повітря і вода- наші друзі?”.
Вихователь Денисова Н.В.
2020 р.
Тема:,, Чи завжди сонце, повітря і вода- наші друзі?”.
Мета:Продовжувати вчити дітей уважно слухати віршики, знайомити з народним фольклором- жартівливими пісеньками; навчати слухати і розуміти зміст прочитаного; розвивати вміння запам`ятовувати віршований текст; розвивати зв`язне мовлення,мислення, пам`ять,увагу; закріпити емоційне, захопливе ставлення до образу теплого сонечка,та вміння дітей правильно держати пензлика в робочій руці, вміння сприймати предмети у цілому; виховувати активність, зосередженість, співчуття, бережливе ставлення до свого життя.
Матеріали: Жартівлива пісенька ,,Пішла киця по водицю”, картинки до художнього твору, аркуш паперу А-4 з намальованим сонячним диском, гуаш жовтого кольору, пензлики, пляшечки з водою, серветки.
Хід заняття.
-Малята, сьогодні до нас у гості завітала киця. Ось послухайте, що з нею трапилося.
Пішла киця по водицю Та й упала у криницю. Біжить котик рятувати, За вушечко витягати. Витяг кицю за вухо Та й посадив де сухо: -Лежи, кицю,тута, А я знайду прута!
Іще прута не знайшов, А вже киці не знайшов.
Вихователь демонструє картинки за художнім твором.
-Дітки, уважно подивіться на картинки і згадайте, по що пішла киця?
-Куди вона упала?
-Хто рятував кицю?
- Так, молодці малята.
-А тепер згадайте, як котик витягав кицю із криниці?
- Де він її посадив? Так, де сухо.
-І котик пішов шукати прутика.
-Що зробила киця? Так,втекла.
-Вона була мокрою,наляканою, сумною і їй було дуже холодно.
Фізкультхвилинка.
Хто тихесенько іде,
Той ніколи не впаде,
А хто дуже побіжить, Може носика набить.
Д\гра:,, Яка киця? ”(розвивати мислення,мовлення,пам`ять,увагу).
-Так, малята, киця була мокра і налякана, коли упала у криницю. -Давайте покличемо сонечко,щоб її зігріти.
Закличка:,,Вийди, вийди,сонечко!”.
Вийди, вийди, сонечко, Засвіти в віконечко. Зігрій нашу киценьку, Киця наша впала.
Та мокрою стала, А вітерець повіває,
Наша киця замерзає.
Вихователь демонструє картинку із зображенням сонечка без промінців.
-Діти погляньте будь ласка, що зображено на картинці?
(відповіді дітей).
-Так,це сонечко.
- Якого воно кольору?
-У сонечка не вистачає промінчиків. Давайте намалюємо промінці сонечку, щоб вони зігріли нашу кицю.
Діти самостійно малюють промінчики сонечку, вихователь за потребою допомагає.
-Молодці малята! Яке гарне та веселе у вас вийшло сонечко. Воно бистро зігріє нашу кицю і вона не захворіє.
Р/гра:,,Сонечко і дощик”
Мета: Продовжувати вчити дітей бігати вроздріб, не наштовхуватися одне на одного;розвивати увагу,уміння слухати вихователя і діяти за його вказівками; виховувати бережливе ставлення до власного здоров`я.