Число і цифра 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифри 6. Робота з геометричним матеріалом.

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 1 класу Нової української школи. З метою вивчення числа і цифри 6, утворення числа, склад числа 6. У даному конспекті уроку представдленні цікаві ігри, завдання, віршовані задачі. Важлива увага приділена вивченню геометричного матеріалу.
Перегляд файлу

Тема. Число і цифра 6. Порівняння чисел в межах 6 написання цифри 6. Робота з геометричним матеріалом.

 

Мета. Ознайомити з числом 6 і цифрою6. Навчити писати цифру 6. Вправляти у порівнянні чисел від 1до  6. Удосконалювати обчислювальні навички. Розвивати увагу, мислення. Виховувати бажання вчитися.

 

                                                   Хід  уроку

 

І. Організаційна частина

 

    Всі почули вже дзвінок?

    Він покликав на урок.

    Зараз сядуть всі дівчатка,

    А за ними і хлоп’ятка.

    Приготували без мороки

    Все, що треба до уроку?

    Тепер на мене подивіться

    І приємно посміхніться.

 

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

 

1.Метематичній диктант.

2.Пряма й обернена лічба.

3.Робата з числовим віялом.

-  Показати числа, які передують числам 2, 5.

-  Показати наступне число чисел 2, 4.

-  Показати сусідів чисел 2, 3.

 

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом


1. Віршована задача

    П’ять метеликів літають

    На квіточку сідають.

    Теж на квіточку він сів.

    Полічіть швиденько ви

    Цих метеликів прудких.

 

-Скільки метеликів було на квіточці?

-Скільки метеликів ще прилетіло?

-Скільки всього метеликів стало?

-То як утворили число 6?

 

 

2. Робота за малюнком підручника (с.42)

 

3. Робота за таблицею

-  Скільки намистинок ви бачите на нитці, яка знаходиться ліворуч?

-  Скільки ще намистинок нанизали?

-  Скільки всіх намистинок стало?

3. Знайомство з цифрою 6

   

    Цифра 6 як бегемотик,

    Має кругленький животик.

    Ну, а шийка як дуга,

    Вліво зігнута вона.

 

4. Написання цифри 6

    Робота в зошиті з друкованою основою.

 

5. Робота з підручником (с.42)

    Виконання завдань з підручника.

 

6. Пальчикова гімнастика

 

IV.Розвиток і закріплення математичних знань

 

1.Порівняння чисел в межах 6

2.Фізкультхвилинка

3.Заповнення таблиці

 

6

1

 

3

 

5

 

2

 

4

 

 

4.Робота з геометричним матеріалом

-За допомогою паличок складіть трикутник, квадрат, прямокутник, шестикутник.

 

5.Складання виразів

Робота в робочих зошитах.

 

    Три біленькі киці                                            Горобець і три синиці

    Грались на травиці.                                        Он летять до годівниці.

    Рижик теж до них прибіг                              Скільки птахів підкажіть,

    Скільки кошенят усіх?                                    Будуть вдячні за обід?

 

                         

                                                

                              На полиці є п’ять книг,

                              Вітя взяв одну із них.

                              Хто б сказати із вас міг

                              Скільки ще лишилось книг?

   

 

6.Дати відповіді на запитання

-Від скількох казкових героїв утік Колобок?

-Скільки персонажів з казки” Ріпка”витягнули овоч?

 

7.Робота з геобордом

-Викласти цифру 6.

 

V.Підсумок уроку. Рефлексія

-Чого навчилися на уроці?

-Що сподобалося найбільше?

-Що нового дізналися?

-Кому легко все вдавалося на уроці, підніміть зелену цеглинку (LEGO).

Були деякі труднощі – жовту цеглинку.

Було дуже важко – червону цеглинку.

 

 

 

 

 

 

    

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 березня 2022
Переглядів
481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку