Підсумковий урок за розділом «Моя родина – це наша славна Україна»
Прізвище, ім'я __________________________________________________
1.Вправа «З якого твору ці рядки? »
1) Мамо, добре, що ти є,-
Ніжне сонечко моє!
Від твоєї теплоти
Так і хочеться рости... ________________________________________
2) Новий будильник є у нас,
Назвали ми його Тарас._________________________________________
3) Синьо-жовтий прапор маєм:
Синє-небо, жовте – жито;
Прапор свій оберігаєм,
Він – святиня, знають діти._______________________________________
4) Дідусь з пекарні в магазин
нам свіжий хліб привозить.______________________________________
5) Гнучкий дівочий стан став тонким вербовим стовбуром, руки перетворилися на гілля, а довге кучеряве волосся – на тонкі гілочки, що схилилися до самої води. ________________________________________________
6) Баб більше, ти – українець, бо народився в Україні й належиш до українського роду. А ще ти європеєць. Адже наша країна розташована не в Африці, не в Америці, не в Австралії, а в Європі. І нарешті, ти землянин, бо живеш на планеті Земля. ____________________________
7) Слово не горобець, вилетить – не спіймаєш. ___________________________
8) Хто іншу мову зневажає, той і свою не поважає! Кожна мова пречудова, бо для когось вона – рідна мова. ___________________________________________
9) І вертають здалеку,
з моря журавлі,
бо немає кращої
на Землі землі! __________________________________________________
2. Вправа «Поетична»
Складіть речення, щоб утворився віршик. Над кожним словом поставте його порядковий номер.
Хлопчику, хто, ти, маленький?
України-неньки, син, я!
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Коментар учителя