До розіграшу
залишилось:
22 дні
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Тексти для аудіювання, 2 клас

Про матеріал

Матеріал містить тексти для контрольних робіт ( аудіювання) для 2 класу.

Перегляд файлу

                                 Контрольна робота  


                           Аудіювання,  2 клас

                            Кому дістався бублик

   Хтось загубив маленького бублика.
   Першою побачила його жовтогруда синиця. Дзьобнула знахідку раз, вдруге і розчаровано пискнула ― бублик був твердий, як камінь.
   Підлетіли два горобці. І теж не могли скуштувати.
   За пташками із самої верхівки грубезної верби спостерігав старий грак. Отож він повільно злетів на землю. Горобці й синиці відступилися перед сильнішим і ображено залементували.
   Грак навіть оком не зморгнув на лайку дрібноти. Він діловито підійшов до бублика і дзьобнув його. Проте його довгий і міцний дзьоб бублика теж не розколов.
   Грак трохи подумав, тоді злетів на паркан, посидів там із хвилинку і знов опустився до ласої знахідки. Взяв бублика у дзьоб і кинув у найближчу калюжу. Походив, очікуючи, поки бублик набрякне у воді , і  коли той пом’якшав, з’їв його з апетитом.
   Горобці від здивування аж оніміли. Грак важко змахнув великими крилами, описав дугу над калюжею і опустився на своє звичне місце на вербі. А вже звідти голосно крякнув. Мовляв , хто хоче їсти, той має метикувати.
                                                           (С.Мацюцький , 158 слів)
     Метикувати ― думати, міркувати.
 


Прізвище:____________________________________________

 

______________________________________________________                       

Аудіювання
                       С.Мацюцький   « Кому дістався бублик»

                                                   І варіант

1. Які птахи знайшли бублик?
а) синиця та горобці;             б) горобці та ворона.


2. Чому птахи не могли поласувати знахідкою?
а) бублик був твердий , як камінь;        б) бублик був  дуже брудний.


3. Що зробив грак з бубликом ?
а) віддав синиці;                 б) кинув у калюжу.


4. Хто ж все-таки зїв бублик?
а) синичка;                           б) грак.

 

5. Скільки підлетіло горобців?

 

 __________________________

 

6. Продовжити  речення « Хто хоче їсти, той має

 

______________________».

 


 

Прізвище:____________________________________________

 

_____________________________________________________

Аудіювання
                       С.Мацюцький   « Кому дістався бублик»

ІІ варіант
 

1. Що знайшла синичка?
а) шматок хліба;            б) бублик.

 

2). Чому птахи не поласували бубликом одразу?

а) він був несмачний;     б) був дуже твердий.


3. Хто ж все-таки зїв знахідку?
а) горобці;                        б) грак.


4. Що зробив грак з бубликом ?
а) залишив синиці;        б) кинув у калюжу.


5. Хто спостерігав за пташками?

 

________________________

 

6. Скільки підлетіло горобців?

 

___________________________

 

 

 

 

 

 

Контрольне аудіювання, 2 клас

ДИКІ КАЧЕНЯТА

— От і приводнилися! — засміявся тато.

Качка щось тихенько порозмовляла з "кульбабками" і попливла до ближнього очерету. А каченята за нею — рівненьким шнурочком.

Любить Тетянка плавати з татом на човні, коли Десна розіллєть­ся. Ось і зараз — пливли мимо старої верби, і раптом над ними щось як фуркне.

— Еге, це ж ми качку сполохали, — сказав тато. — Та он і дупло у вербі. Там вона, мабуть, каченят висиджує.

— Так і є. П'ятеро яєць у гнізді.

— А тепер поїхали звідсіля хутчіш, доню, — взявся тато за весла. — Бо качка може злякатися нас і тоді покине гніздо.

Вони попливли далі.

— А чи скоро каченята вилупляться? — запитувала Тетянка.

—У качки-криженя каченята наприкінці квітня з'являються. Отож уже скоро.

Минуло кілька днів. Коли підпливали до старої верби, почули кахкання дикої качки. Вона кружляла довкола верби і кахкала, задерши дзьоба.

— Може, хто гніздо її зруйнував? — стривожився тато. А тут Тетянка закричала:

— Ой, тату, дивися: парашутики летять!

І справді — з верби летіли парашутики чи жовті кульбабки. По-плюхалися у воду і запищали. Та це ж каченята!

 

Прізвище___________________________________

Аудіювання «Дикі каченята»

І – варіант

  1. Коли відбуваються події?

а)  навесні;            б)  влітку

2. З чим порівнювала Тетянка каченят?

         а)  з сонечками;     б)  з кульбабками.

3. Коли вилуплюються каченята?

          а) у квітні;     б)  у травні

4. За ким попливли каченята?

          а)  за качуром;     б)  за качкою.

5.  Продовжити речення «Каченята похлюпалися у воду і __________________».

6.  Скільки було в гнізді качиних яєць?

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище_____________________________________________

Аудіювання

Дикі каченята

І І– варіант

  1. По якій річці плавала дівчинка з татом?

            а) по Дніпру;    б)  по Десні.

    2. Скільки було в гнізді качиних яєць?

            а) четверо;     б)  троє

     3. Коли вилуплюються каченята?

            а) у квітні;     б)  у березні.

     4. Дівчинці здалося, що з верби летіли…

            а)  парашутики;    б) пушинки

     5.  Продовжити речення «Каченята похлюпалися у воду і __________________».

     6.  Як звати дівчинку?

     _______________________

 



 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Хазанюк Павло
    Чудовий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Боричевська Ольга Іванівна
    дуже корисний матеріал, дякую за можливість швидкого приготування до уроків.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Shestopalova Irina
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
1 січня
Переглядів
17371
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку