Аудіювання для 2 класу

Про матеріал

Матеріал містить тексти для контрольних робіт (аудіювання) для 2 класу. Крім самих текстів («Дикі каченята» та «Кому дістався бублик») запропоновані тестові завдання для аудіювання, якими можна скористатися. Як варіант – додати свої. Пропоновані тексти цілком відповідають рівню розвитку учнів. 

Завдання для аудіювання 2 класу виконуються раз на семестр. Завдання такого типу спрямовані на вироблення навички сприймати мовлення інших, осмислення повідомлення та запам'ятовування. Аудіювання навчить учнів уважно слухати мовця та передавати зміст повідомлення. Сам процес безпосередньо складається з кількох етапів: спочатку вчитель проводить із дітьми коротку мовну розминку та, за потреби, допомагає засвоїти нову лексику. Потім у повільном темпі зачитує текст, після чого проводить тест (усі запитанні - лише за текстом). 

Перегляд файлу

                                 Контрольна робота  


                           Аудіювання,  2 клас

                            Кому дістався бублик

   Хтось загубив маленького бублика.
   Першою побачила його жовтогруда синиця. Дзьобнула знахідку раз, вдруге і розчаровано пискнула ― бублик був твердий, як камінь.
   Підлетіли два горобці. І теж не могли скуштувати.
   За пташками із самої верхівки грубезної верби спостерігав старий грак. Отож він повільно злетів на землю. Горобці й синиці відступилися перед сильнішим і ображено залементували.
   Грак навіть оком не зморгнув на лайку дрібноти. Він діловито підійшов до бублика і дзьобнув його. Проте його довгий і міцний дзьоб бублика теж не розколов.
   Грак трохи подумав, тоді злетів на паркан, посидів там із хвилинку і знов опустився до ласої знахідки. Взяв бублика у дзьоб і кинув у найближчу калюжу. Походив, очікуючи, поки бублик набрякне у воді , і  коли той пом’якшав, з’їв його з апетитом.
   Горобці від здивування аж оніміли. Грак важко змахнув великими крилами, описав дугу над калюжею і опустився на своє звичне місце на вербі. А вже звідти голосно крякнув. Мовляв , хто хоче їсти, той має метикувати.
                                                           (С.Мацюцький , 158 слів)
     Метикувати ― думати, міркувати.
 


Прізвище:____________________________________________

 

______________________________________________________                       

Аудіювання
                       С.Мацюцький   « Кому дістався бублик»

                                                   І варіант

1. Які птахи знайшли бублик?
а) синиця та горобці;             б) горобці та ворона.


2. Чому птахи не могли поласувати знахідкою?
а) бублик був твердий , як камінь;        б) бублик був  дуже брудний.


3. Що зробив грак з бубликом ?
а) віддав синиці;                 б) кинув у калюжу.


4. Хто ж все-таки зїв бублик?
а) синичка;                           б) грак.

 

5. Скільки підлетіло горобців?

 

 __________________________

 

6. Продовжити  речення « Хто хоче їсти, той має

 

______________________».

 


 

Прізвище:____________________________________________

 

_____________________________________________________

Аудіювання
                       С.Мацюцький   « Кому дістався бублик»

ІІ варіант
 

1. Що знайшла синичка?
а) шматок хліба;            б) бублик.

 

2). Чому птахи не поласували бубликом одразу?

а) він був несмачний;     б) був дуже твердий.


3. Хто ж все-таки зїв знахідку?
а) горобці;                        б) грак.


4. Що зробив грак з бубликом ?
а) залишив синиці;        б) кинув у калюжу.


5. Хто спостерігав за пташками?

 

________________________

 

6. Скільки підлетіло горобців?

 

___________________________

 

 

 

 

 

 

Контрольне аудіювання, 2 клас

ДИКІ КАЧЕНЯТА

— От і приводнилися! — засміявся тато.

Качка щось тихенько порозмовляла з "кульбабками" і попливла до ближнього очерету. А каченята за нею — рівненьким шнурочком.

Любить Тетянка плавати з татом на човні, коли Десна розіллєть­ся. Ось і зараз — пливли мимо старої верби, і раптом над ними щось як фуркне.

— Еге, це ж ми качку сполохали, — сказав тато. — Та он і дупло у вербі. Там вона, мабуть, каченят висиджує.

— Так і є. П'ятеро яєць у гнізді.

— А тепер поїхали звідсіля хутчіш, доню, — взявся тато за весла. — Бо качка може злякатися нас і тоді покине гніздо.

Вони попливли далі.

— А чи скоро каченята вилупляться? — запитувала Тетянка.

—У качки-криженя каченята наприкінці квітня з'являються. Отож уже скоро.

Минуло кілька днів. Коли підпливали до старої верби, почули кахкання дикої качки. Вона кружляла довкола верби і кахкала, задерши дзьоба.

— Може, хто гніздо її зруйнував? — стривожився тато. А тут Тетянка закричала:

— Ой, тату, дивися: парашутики летять!

І справді — з верби летіли парашутики чи жовті кульбабки. По-плюхалися у воду і запищали. Та це ж каченята!

 

Прізвище___________________________________

Аудіювання «Дикі каченята»

І – варіант

  1. Коли відбуваються події?

а)  навесні;            б)  влітку

2. З чим порівнювала Тетянка каченят?

         а)  з сонечками;     б)  з кульбабками.

3. Коли вилуплюються каченята?

          а) у квітні;     б)  у травні

4. За ким попливли каченята?

          а)  за качуром;     б)  за качкою.

5.  Продовжити речення «Каченята похлюпалися у воду і __________________».

6.  Скільки було в гнізді качиних яєць?

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище_____________________________________________

Аудіювання

Дикі каченята

І І– варіант

  1. По якій річці плавала дівчинка з татом?

            а) по Дніпру;    б)  по Десні.

    2. Скільки було в гнізді качиних яєць?

            а) четверо;     б)  троє

     3. Коли вилуплюються каченята?

            а) у квітні;     б)  у березні.

     4. Дівчинці здалося, що з верби летіли…

            а)  парашутики;    б) пушинки

     5.  Продовжити речення «Каченята похлюпалися у воду і __________________».

     6.  Як звати дівчинку?

     _______________________

 



 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 15
Оцінки та відгуки
  1. Лисак Іванна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Точанюк Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Задорожна Олена Антонiвна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. грабовецька ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ейхман Любов Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Tit Mila
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Паньковская Алла
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  8. кулагіна вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Самарчук Леся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Пухальська Наталія Василівна
    Змінено вимоги до структури тестової роботи: Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009 Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи ст.25
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  12.  Lyudmila
    Дякую, хороший матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Хазанюк Павло
    Чудовий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Боричевська Ольга Іванівна
    дуже корисний матеріал, дякую за можливість швидкого приготування до уроків.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Шестопалова Ірина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 12 відгуків
docx
Додано
1 січня 2018
Переглядів
110193
Оцінка розробки
4.7 (15 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку