Чого може навчити метелик

Про матеріал
ПРИТЧА ПРО ЦІННІСТЬ ЖИТТЯ "Чого може навчити метелик" Жив собі один дуже багатий чоловік, який колекціонував метелики. Він об’їздив десятки країн у пошуку рідкісних метеликів, щоб поповнити ними свою колекцію. Чоловік дуже пишався колекцією і вважався у своїх колах найкращим
Перегляд файлу

"Чого може навчити метелик"

 

 

Жив собі один дуже багатий чоловік, який колекціонував метелики.

 Він об’їздив десятки країн у пошуку рідкісних метеликів, щоб поповнити ними свою колекцію. Чоловік дуже пишався колекцією і вважався у своїх колах найкращим. Проте йому ніяк не вдавалося дістати найрідкісніший і найкрасивіший у цілому світі екземпляр. Його ніхто ніколи не бачив, але знаходили його крила: великі, барвисті, з красивими узорами. Навіть мати в колекції крило цього метелика вважалося неймовірним щастям. Проте ні вченим, ні колекціонерам не вдавалося побачити його живого.

 І ось світ облетіла новина, що одному селянинові в Південній Америці вдалося цього метелика спіймати. Вчені з цілого світу і колекціонери вирушили до того села, щоб його придбати. Одні для досліджень, інші для колекції.

 У призначений день на подвір’ї селянина зібралося кілька десятків людей, щоб на аукціонних торгах придбати метелика. Всі з нетерпінням чекали, коли їм покажуть те, заради чого всі здолали тисячі кілометрів. І ось перед очі всіх на яскраве сонце винесли велику прозору посудину. Очі всіх були звернені на неї, всі завмерли, запанувала велика тиша. Там було аж два метелики! Але те, як їм вдавалося літати, просто всіх шокувало. Вони мали кожен по одному крилу і, міцно тримаючись лапками один за одного, синхронно махали крильцями.

 Всі негайно почали пропонувати шалені суми, зчинився великий гамір. Але один чоловік задумливо мовчав і за деякий час змусив усіх замовкнути. Це був той колекціонер. Він запропонував за них нечувану за величиною суму. Всі просили продати хоча б одного, але він категорично відмовився і заплатив за двох.

 Узявши свою покупку, колекціонер перед усіма присутніми відкрив ту посудину і випустив метеликів. Ті піднялися високо-високо, тримаючись один за одного. Вони ніби махали крильцями всім на прощання, відлітаючи все далі. Всі з криками накинулися на колекціонера, закидаючи йому, що він несповна розуму. Але він наче нікого не чув. Він не зводив погляду з тих двох, що навчили його двох дуже важливих речей: триматися за Того, що дає тобі життя і не дає померти, і уникати всього того, що заважає тобі літати…

 

 

 

 

 

 

 

  1. Визнач жанр прочитаного твору.

А) байка                               Б) легенда               В) притча          Г ) вірш

2.  Скількох метеликів спіймали?

А) одного          Б) двох                                В) жодного

3.  У тексті якого стилю ти можеш прочитати опис метелика?

А) у науковому

Б) у художньому

В) у діловому

Г) у публіцистичному

4. Де спіймали рідкісного метелика?

 А) в Африці

Б) у Південній Америці

В) у Північній Америці

Г) у Австралії

5. Як літали спіймані метелики?

А) Вони літали так само, як решта метеликів

Б) Вони міцно трималися лапками один за одного і синхронно махали крильцями.

В) Вони літали по черзі

Г ) Вони зовсім не літали

6. Розмісти пункти плану в правильній послідовності.

  • Мрія колекціонера
  • Дивовижні метелики
  • Несподіване рішення
  • Таємниця метеликів
  • Найкращий колекціонер
  • Надзвичайна новина

7. Випиши речення, які містять відповідь на запитання у заголовку твору.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Доведи словами із тексту , що колекціонер дуже захоплювався метеликами._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Запиши речення, яке передає головну думку твору.­­­____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Уявіть, що ви побачили надзвичайно красивого метелика. Опишіть його. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку