Чому нам цікаво разом? Вправа «Веселка захоплень». Нова українська школа

Про матеріал

Нова українська школа

Чому

нам цікаво разом?

Вправа «Веселка захоплень».

Обговорення

спільних зацікавлень

Перегляд файлу

Чому нам цікаво разом? Вправа «Веселка захоплень».

 Нова українська школа

 

Вправа «Веселка захоплень».

 Обговорення спільних зацікавлень

Запропонуйте кожній дитини вибрати кольорову смужку паперу, яка відповідає

його / її захопленню.

Наприклад:

червоний – конструювання,

 

 

 

 

 

 

 

 

оранжевий – танці,

 

 

 

 

 

 

 

жовтий – малювання,

 

 

 

 

 

 

 

зелений – ліплення,

 

 

 

 

 

 

 

голубий – математика,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 синій – гра на музичних інструментах,  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

фіолетовий – спів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти вибирають смужку відповідно до свого захоплення й на килимку викладають веселку.

Потім діти сідають в навчальні центри / осередки відповідно до своїх захоплень

і придумують оригінальну назву групи. Учитель звертається до груп, що об’єдналися довкола осередків, із такими завданнями:

Завданння:

Математичний центр / осередок

– Розгляньте зображення поїзда.Визначте й назвіть знайомі геометричні фігури, за допомогою яких його утворили.

Центр / осередок конструювання

– Спробуйте себе в ролі конструкторів. Сконструюйте виріб за власним бажанням за допомогою LEGO-конструктора.

Центр / осередок малювання

– Уявіть себе в ролі художників і спробуйте намалювати картину мильними бульбашками.

– У мильний розчин (до води долийте трохи шампуню або мила) додайте акварельної фарби. Колір обирайте на власний розсуд.

– Візьміть соломинку й обережно дмухніть через неї в мильну воду, створюючи

якнайбільше бульбашок.

– Тепер візьміть акварельний папір та легенько прикладіть його зверху до бульбашок. Дайте просохнути. Щоб зробити папір ще яскравішим, прикладайте його до бульбашок різних кольорів.

– Придумайте назву своїй роботі.

Музичний центр / осередок

– Утворіть оркестр із різних музичних інструментів (маракаси, брязкальця, бубони, дзвіночки, металофони, трикутники) і здійсніть музичний супровід відомої дитячої пісні.

Центр / осередок ліплення

– Спробуйте зробити картину з пластилінових кульок.

– Спочатку візьміть звичайну пластикову тарілку й нанесіть на неї контур майбутнього малюнка.

– Потім контури заповніть кульковою масою різних кольорів.

– Придумайте назву вашій композиції.

Попросіть продемонструвати результати роботи кожного осередку й оцінити

власні здобутки.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маслієнко Лариса
    Дякую за вашу роботу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 березня 2018
Переглядів
5668
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку