цифрова компетентність педагога

Про матеріал
презентація-доповідь на тему цифрової компетентності педагога в сьогоденні. готова презентація для доповіді на метод-об"єднанні.
Перегляд файлу

C:\Users\USER\OneDrive\Desktop\61d5d33b14d3a.png

C:\Users\USER\OneDrive\Desktop\sddefault.jpg

C:\Users\USER\OneDrive\Desktop\informaczijno-czifrova-osvita.png

 


Що таке цифрова компетентність педагога -  здатність ефективно використовувати технології на уроках для покращення практики викладання та підтримки навчання учнів. Це включає знання та навички в таких сферах, як :

-         створення цифрового контенту,

-         використання такої речі як онлайн платформа,

-         спілкування та співпраця,

-         створення контенту,

-         цифрова безпека та етичне використання технологій.

Цифрово-компетентний вчитель також повинен мати можливість інтегрувати технології у свою навчальну програму та мати можливість оцінити їхню ефективність у сприянні навчанню учнів.

Можна виділити три рівні розвитку цифрової компетентності педагога:

 1. Базовий рівень.

2. Цифрове використання.

 3. Цифрова трансформація.

1) Базовий рівень включає в себе загальне уявлення педагога про цифрові технології, періодичне їх використання для вирішення окремих педагогічних задач.

2)  Цифрове використання полягає в регулярному та продуктивному використанні цифрових технологій у своїй педагогічній діяльності.

3) Цифрова трансформація передбачає творче використання цифрових технологій у професійній діяльності, постійний розвиток і вдосконалення цифрових навичок.

 

C:\Users\USER\OneDrive\Desktop\interactive-complex.jpg

Проєктор -  функціональне призначення пристрою: відображати графічні об'єкти від будь-якого джерела відеосигналу на поверхню екрану або стіни.

C:\Users\USER\OneDrive\Desktop\chernozubkin.jpg


Вчитель має знати та вміти використовувати різноманітні засоби цифрового спілкування, такі як електронна пошта, обмін миттєвими повідомленнями та соціальні мережі, щоб спілкуватися та співпрацювати з учнями та іншими викладачами.

 

C:\Users\USER\OneDrive\Desktop\c9b88102-e838-469f-8314-1ea05a02f861.jpg

Інтеракти́вна до́шка (від англ. Interactive WhiteBoard — «інтерактивна біла дошка») — пристрій, що поєднує в собі можливості звичайної маркерної дошки з можливостями комп'ютера.

C:\Users\USER\OneDrive\Desktop\children-s-acquaintance-with-high-technologies_99043-1779-626x300.jpg

Ви можете кататися на американських гірках, подорожувати по різних країнах і цікавим місцям, грати в ігри, а також дивитися адаптовані відео ролики на YouTube. Крім того, є безліч додатків який можуть адаптувати ваші власні фото і відео у формат 3D.


Поняття цифрової компетентності вчителя має включати:


● Навички використання цифрових технологій для створення контенту, а також сприяння спілкуванню та співпраці між учнями та викладачами.


● Здатність інтегрувати цифрові технології в навчання таким чином, щоб підтримувати навчання та залучення учнів на онлайн платформах.


● Розуміння того, як розробляти та впроваджувати онлайнові та змішані навчальні середовища.


● Знайомство з поточними та новими тенденціями в освітніх технологіях


● Обізнаність з етичними та правовими питаннями, а також здатність забезпечити безпеку та конфіденційність учнів.


● Бажання постійно вчитися та адаптуватися до нових технологій, бути відкритим до нових способів викладання та навчання.


Модернізація української школи вимагає впровадження нових освітніх технологій у навчальний процес. За словами колишнього міністра освіти Лілії Гриневич (2016 - 2019), "Наскрізне використання ІКТ в освітньому процесі має стати інструментом забезпечення успішності нової школи". Йдеться  про набір стандартів, визначень, переліків знань, умінь і навичок та опис їх складових. Такі положення викладені в Концепції розвитку педагогічної освіти та в Плані дій НУШ до 2029 року. Мета: дослідити та застосувати інноваційні підходи до вирішення проблеми формування та розвитку знань і цифрових компетентностей вчителів у закладах освіти.

Яких компетенцій очікують в Європі

Дослідження TALIS (Teaching and Learning International Survey — міжнародне опитування викладання та навчання)  довело, що 34 % опитаних європейських вчителів не задоволені своїми знаннями та навичками в цій сфері. Ще 13 років тому була ухвалена Рекомендація Європейського Парламенту та Ради,  де йдеться і про диджиталізацію.

 

 

Цифрові компетентності на уроках це не лише відповідальність вчителя, але й безліч можливостей як для учнів, так і для самого викладача.

 

 

 

Приклад використання цифрової компетентності вчителя:

 

Вчителька української літератури, дала у 7-му класі таке завдання: переказати вірш смайликами у Viber. Діти були у захваті, ніхто не нудьгував. Просто розвага? Аж ніяк. Адже це глибша робота з текстом, ніж завчити і забути. Треба відчути переживання, зрозуміти, що мається на увазі, креативно переказати, застосувати сучасний спосіб подання інформації.

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\USER\OneDrive\Desktop\19.jpg

docx
Додав(-ла)
Olga Vozniuk
Додано
29 березня
Переглядів
718
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку