Цифрове освітньо-виховне середовище закладу професійної освіти. Виховний потенціал цифрового простору

Про матеріал
Кожному педагогу закладу цифрове освітньо-виховне середовище дозволяє використовувати широкий спектр сучасних інформаційних технологій, що потребує переосмислення навчально-виховного процесу щодо зміни практики його організації, де однією з першочергових стає завдання вироблення та реалізації нового підходу до його планування. Використання сучасних інтернет-технологій дає класним керівникам, вихователям, можливість провести будь-який виховний захід на вищому технічному рівні, насичує його інформацією.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОЛЕВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ»Цифрове освітньо-виховне середовище закладу професійної освіти. Виховний потенціал цифрового простору. Підготувала:заступник директора з НВРФоміна О. Б..

Номер слайду 2

Зміни, що відбуваються в суспільстві, науці, техніці і технологіях, викликають необхідність зміни трудових функцій і зумовлюють появу нових професійних обов’язків. Перехід на дистанційне навчання, зумовлений спочатку пандемією, а далі введенням воєнного стану, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу: педагогів, здобувачів освіти та їх батьків. Ми прийняли цей виклик та почали швидко адаптувались до нових реалій. Для того, щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, комунікативним.

Номер слайду 3

Кожному педагогу закладу цифрове освітньо-виховне середовище дозволяє використовувати широкий спектр сучасних інформаційних технологій, що потребує переосмислення навчально-виховного процесу щодо зміни практики його організації, де однією з першочергових стає завдання вироблення та реалізації нового підходу до його планування. Використання сучасних інтернет-технологій дає класним керівникам, вихователям, можливість провести будь-який виховний захід на вищому технічному рівні, насичує його інформацією. Перелік компетентностей, що вдосконалюються, набуваються працюючи з різноманітними цифровими технологіями:загальні: знання цифрових технологій; уміння реалізовувати свої бачення у вихованні здобувачів освіти за допомогою цифрових сервісів; добирати цифрові інструменти, критично аналізувати доцільність їх використання.фахові: активізувати потенціал цифрового інтелекту суб’єктів освітнього-виховного процесу; реалізувати новаторську і пошукову діяльність за допомогою цифрових технологій; удосконалювати оригінальний і нестандартний підхід до власної професійної діяльності; безперервно оновлювати знання з інформаційно-цифрових та інноваційних методик.

Номер слайду 4

Сьогодні в рамках програми “Ноутбук кожному вчителю” від фонду Олени Зеленської Департаментом освіти і науки Житомирської ОВА було отримано 30 ноутбуків для організації належного освітнього процесу.

Номер слайду 5

Мережі Інтернет:- Українські освітні онлайн-портали «На Урок», «Всеосвіта» онлайн-сервіси та інструменти Google Classroom, Googl Meet, ZOOM, Class. Gojo;_програма Splice;платформа графічного дизайну Саnva; мультимедійний ресурс- дошка Padlet, Jamboard; онлайновий сервіс Learning. Apps.org; додатки You. Tube, Faceboоk, Instagram

Номер слайду 6

Український освітній онлайн-портал «На Урок» https://naurok.com.ua/test/tipi-pidpriemstv-gromadskogo-harchuvannya-1728023.html

Номер слайду 7

Сучасні онлайн-портали «Всеосвіта», «Тисяча Журавлів» https://vseosvita.ua/12.1gpk https://vseosvita.ua/12.1hav

Номер слайду 8

Національно-патріотичне виховання. You. Tube – відомий відеохостинг.

Номер слайду 9

Національно-патріотичне виховання. You. Tube. Онлайн-екскурсії

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Профорієнтаційна робота

Номер слайду 12

Досить поширеною в роботі є сервіс ZOOM для організації відеоконференцій.

Номер слайду 13

Google Meet – відеозустріч лідерів учнівського самоврядування П(ПТ)О області.

Номер слайду 14

Робота психологічної служби ліцею. Використання сервісів та інструментів Google Classroom, Zoom, Google Meet, соцмережі.

Номер слайду 15

Робота психологічної служби ліцею. Мультимедійний ресурс Padlethttps://padlet.com/kulinicl56/ut6ha3iwyu4x3jso

Номер слайду 16

ВИСНОВОК Всі учасники освітнього процесу можуть користуватись не лише традиційними технологіями та методиками проведення уроків, позаурочних заходів, а й цифровими засобами навчання, що будуть корисними та ефективними, сприятимуть водночас формуванню в здобувачів освіти інформаційно-цифрової та іншомовної комунікативної компетентності. 

Номер слайду 17

ДЯКУЮ, ВСІМ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку