Цифрові технології. Використання цифрових інновацій.Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві

Про матеріал
Інформатика 6 клас. Урок3 ( за підручником Ривкінд Й. А. та ін. Цифрові технології. Використання цифрових інновацій.Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цифрові технології. Використання цифрових інновацій. Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільствіІнформатика 6 клас. Урок3 ( за підручником Ривкінд Й. А. та ін. )Вчитель інформатики: Кравчук Оксана Вікторівна

Номер слайду 2

Правила поведінки в кабінеті інформатики

Номер слайду 3

Поміркуйте. Що таке технології?2. Що таке інформаційні технології?3. Де використовують цифрові технології?4. Що таке цифровий слід?5. Як ви дізнаєтеся, що з вашим комп'ютером хтось працював ?

Номер слайду 4

Словничок: Цифрові технології – це технології, що забезпечують здійснення інформаційних процесів з використанням цифрових пристроїв.

Номер слайду 5

Завдяки цифровим технологіям ви можете створювати. Текстові документи. Комп'ютерні презентаціїПисати комп'ютерні програми. Створювати графічні зображення, та ін.

Номер слайду 6

Які цифрові технології наведено на малюнку? Які послуги можна отримати, використо-вуючи ці технології? Поміркуйте

Номер слайду 7

Цифрові технології використовують для: Онлайн-банкінгу (сплата комунальних постуг, переказ коштів, поповнення рахунку, тощо)Замовлення квитків, бронювання місць у готелі, організація поїздки. Запис на прийом до лікаря. Замовлення їжі, доставки продуктів. Прокладання маршруту, геолокація та ін.

Номер слайду 8

Цифрові технології використовують у навчанніВпровадження елементів дистанційного навчання з використанням сервісів відео- та текстової комунікації (Meet, Zoom, Skype, Viber тощо), засобів для організації дистанційного навчання та спільного опрацювання документів (наприклад, Google Клас і Google Документи), зберігання матеріалів у «хмарних» сховищах (наприклад, Google Диск);

Номер слайду 9

Використання «розумних» інструментів смартфонів (лінійка, рівень, компас, секундомір, лупа тощо) для проведення досліджень і вимірювань, під час виконання навчальних проєктів.

Номер слайду 10

Що таке слід? Які ви знаєте сліди?Як ви дізнаєтеся, що з вашим комп’ютером хтось працював?

Номер слайду 11

Словничок: Цифровий слід – це сукупність відомостей про користувача, які він залишає під час користування комп’ютерними мережами.

Номер слайду 12

Активний цифровий слід. Пасивний цифровий слід. Розрізняють активний і пасивний цифровий слідце дані, які збираються в мережі під час будь-якого звертання користувача до ресурсів Інтернету: дані про відвідані сайти, пошукові запити, адреса комп’ютера, з якого відбулося підключення, тощоце дані, які користувач свідомо вносить до мережних сервісів: створені ним сайти і блоги, облікові записи, повідомлення тощо

Номер слайду 13

Дані цифрового сліду можуть бути використані зловмисниками для булінгу, крадіжки особистих даних, крадіжки коштів тощо. Тому варто цифровий слід, пов’язаний з особистими даними, максимально зменшити.

Номер слайду 14

попросити дорослих налаштувати параметри конфіденційності та безпеки вашого браузера;забороніть використання вебкамери та мікрофона вашого комп’ютера; дозволяйте їх використання тільки для перевірених сервісів;не включати до списків друзів у соціальних мережах осіб, яких ви не знаєте особисто; намагатися не залишати в соціальних мережах і облікових записах сайтів персональних даних (точне місце проживання, номери телефонів, склад сім’ї, фінансовий стан рідних, плани на подорожі тощо); складати список ваших облікових записів на різних сервісах, використовувати його для видалення облікових записів, якими ви не користуєтесь. Щоб зменшити цифровий слід вам потрібно:

Номер слайду 15

Дайте відповідь на запитання. Які переваги надає використання “розумних” цифрових пристроїв перед звичайними пристроями аналогічного призначення?2. Як ви думаєте, чому потрібно зменшувати цифровий слід?

Номер слайду 16

Рефлексія. “Плюс-мінус-цікаво ”Все те, що сподобалось на уроці, що здавалося цікавим та корисним. Все те, що не сподобалось, здавалося важким, незрозумілим та нудним. Факти, про які дізналися на уроці, чого б ще хотіли дізнатися.

Номер слайду 17

Домашнє завдання:0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Опрацювати в підручнику Розд.1 &2 с.15-21 Підготуватися до контрольної роботи.

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
12 вересня 2023
Переглядів
8539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку