Конспект заняття
З логіко – математичного розвитку
Вихователь КЗДО КТ №186 КМР
Шкарупа Т.В.
Мета: продовжувати вчити дітей називати числа від 1 до 10, розрізняти лічбу в прямому та зворотному порядку, від заданого числа, кількісну та порядкову лічбу;закріплювати знання дітей про геометричні фігури , дні тижня ; формувати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати у дітей логічне мислення, пам'ять , мовлення; виховувати стриманість,колективізм та інтерес до математики.
Матеріал: Lego – цеглинки, малюнки із зображенням різних звірів з цифрами, картки з прикладами на кожну дитину, знаками «+», «-», сова, картки зі смужками, розд. матеріал: цеглинки Lego , картки для графічного диктанту, прості олівці.
Хід заняття:
- Діти, доброго ранку!
Сьогодні до нас завітали гості , давайте привітаємось.
- Доброго ранку! ( всі разом)
А ми один з одним будемо вітатись за допомогою цеглинок Lego
(сідаємо на килимок в коло)
Пальчик , пальчик – тук, тук, тук.
По цеглиночці – тук, тук.
Плескаємо раз,два,три,
Ти цеглиночку бери,
Її другу передай ,
Гру спочатку починай.
- Діти , коли я сьогодні відчинила вікно до нас в групу залетів ось цей конверт і потрапив мені прямо в руки. Як ви думаєте , що там ?
-Скажіть , а ви хочете дізнатися, хто його нам написав?
-Я теж дуже хочу !
(Відкриваю читаю)
Добрий день, діти! Я – Королева незвичайної країни, там багато геометричних фігур, цифр , задач…Знаю , що ви дуже розумні, кмітливі дітки, тому я вас запрошую до себе в гості. Але перш,ніж потрапити до мене,вам потрібно пройти через чарівні зупинки,на яких вас будуть чекати завдання. Виконавши їх, ви отримаєте талісмани ,які допоможуть вам дізнатися назву моєї країни. Чекаю зустрічі з вами!
З повагою,Королева.
- Ну що ви хочете дізнатися з якої країни Королева?
- Ми вирушаємо в цікаву подорож до , де на нас чекають різні несподіванки та відкриття.
Завдання № 1
А поведуть нас ось ці чарівні цеглинки - Lego . Будьте уважними, вам потрібно порахувати кількість ударів по цеглинкам , хто готовий буде відповідати піднімайте руку.
Д/г «Лічи далі»
Пряма і зворотна лічба від будь-якого числа.
Ви виконали завдання і отримуєте перший талісман.
Завдання №2
- Ми потрапили в чарівне містечко , де будинки з різнокольорового Lego
Д/г «Весела лічба»
Вихователь пропонує розглянути вежу із цеглинок Lego і поставити їх на свої місця за числовим рядом. Діти виправляють помилку і виставляють у правильному порядку. Утворюючи числовий ряд.
- Скільки всього будинків? (10)
- Якого кольору третій будинок , яка на ньому цифра?
- Які будинки сусіди шостому?
- Порахувати в зворотному напрямку від 5, 7 , 10 ?
- Молодці. Ви отримали талісман.
Завдання №3
«Таємнича торбинка»
(В торбинці різні цеглинки Lego,дітям за дотиком потрібно визначити розмір 2х2,2х3,2х4)
Ви ,справилися і з цим завданням , ось вам талісман.
Завдання №4
На цій зупинці Королева хоче перевірити нас .Вона хоче дізнатися ,на скільки добре ми знаємо дні тижня. Будьмо уважні !
(загадки)
Вранці ми із добрим ділом
День вітали …( Понеділок)
Ніченька минула скоро
Трудовий іде ( Вівторок)
За ним спритна, молода
Поспішає ( Середа)
А четвертий день тепер,
Називається …( Четвер)
Діло добре ладиться,
Як настане …( П’ятниця)
Дома скрізь кипить робота,
Як почнеться день…( Субота)
А субота з хлібом – сіллю,
Привела сестру…(Неділю)
Ви справилися і з цим завданням .
Завдання №5 – Геометричн
З цеглинок Лего потрібно побудувати геометричні фігури : квадрат , трикутник , прямокутник , куб. А тепер з яких фігур ми побудуємо будинок?
Ви і це завдання пройшли. Ось вам талісман.
Завдання №6
«Просторове»
Квадратне поле з клітинками . Орієнтування на площині.
- Молодці ! Я думаю Королеві сподобалося як ви виконували її завдання.
Підсумок.
- От і виконали ми всі завдання Королеви, зібрали всі талісмани , а тепер давайте ж дізнаємось , як же зветься країна , в якій мешкає Королева.(Математика)
-То як зветься ота не звичайна ,чарівна країна ?
-«Я дуже задоволена вашими знаннями .Змогли мене переконати , що ви дійсно розумні дітки.За вашу сміливість і знання дарую вам ось такі медалі.»
Добрий день, діти!
Я – Королева незвичайної країни, там багато геометричних фігур, цифр , задач…Знаю , що ви дуже розумні, кмітливі дітки, тому я вас запрошую до себе в гості. Але перш,ніж потрапити до мене,вам потрібно пройти через чарівні зупинки,на яких вас будуть чекати завдання. Виконавши їх, ви отримаєте талісмани ,які допоможуть вам дізнатися назву моєї країни. Чекаю зустрічі з вами!
З повагою,Королева.
-«Я дуже задоволена вашими знаннями .Змогли мене переконати , що ви дійсно розумні дітки.За вашу сміливість і знання дарую вам
ось такі медалі.»
Завдання № 1
А поведуть нас ось ці чарівні цеглинки - Лего. Будьте уважними, вам потрібно порахувати кількість ударів по цеглинкам , хто готовий буде відповідати піднімайте руку.
Д/г «Лічи далі»
Пряма і зворотна лічба від будь-якого числа.
Ви виконали завдання і отримуєте перший талісман.
Завдання №2
- Ми потрапили в чарівне містечко , де будинки з різнокольорового Лего
Д/г «Весела лічба»
Вихователь пропонує розглянути вежу із цеглинок Лего і поставити їх на свої місця за числовим рядом. Діти виправляють помилку і виставляють у правильному порядку. Утворюючи числовий ряд.
- Скільки всього будинків? (10)
- Якого кольору третій будинок , яка на ньому цифра?
- Які будинки сусіди шостому?
- Порахувати в зворотному напрямку від 5, 7 , 10 ?
Ви отримали талісман.
Завдання №6
«Просторове»
Квадратне поле з клітинками . Орієнтування на площині.
- Молодці ! Я думаю Королеві сподобалося як ви виконували її завдання.
Завдання №3
«Таємнича торбинка»
Ви ,справилися і з цим завданням , ось вам талісман.
Завдання №4
На цій зупинці Королева хоче перевірити нас .Вона хоче дізнатися ,на скільки добре ми знаємо дні тижня. Будьмо уважні !
Вранці ми із добрим ділом
День вітали …( Понеділок)
Ніченька минула скоро
Трудовий іде ( Вівторок)
За ним спритна, молода
Поспішає ( Середа)
А четвертий день тепер,
Називається …( Четвер)
Діло добре ладиться,
Як настане …( П’ятниця)
Дома скрізь кипить робота,
Як почнеться день…( Субота)
А субота з хлібом – сіллю,
Привела сестру…(Неділю)
Ви справилися і з цим завданням .
Завдання №5 – Геометрична
З цеглинок Лего потрібно побудувати геометричні фігури : квадрат , трикутник , прямокутник , куб. А тепер з яких фігур ми побудуємо будинок?
Ви і це завдання пройшли. Ось вам талісман.
Завдання №6
«Просторове»
Квадратне поле з клітинками . Орієнтування на площині.
- Молодці ! Я думаю Королеві сподобалося як ви виконували її завдання.