"Цікава подоріж" з використанням цеглинок Lego.

Про матеріал
Конспект заняття з використанням іноваційної технології Lego для дітей старшого дошкільного віку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

З логіко – математичного розвитку

Тема: «Цікава подорож»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вихователь КЗДО КТ №186 КМР

                                            Шкарупа Т.В.

 

 

Логіко - математичний розвиток (старший дошкільний вік)

Вихователь :Т.Шкарупа

Тема: «Цікава подорож»

Мета: продовжувати вчити дітей називати числа від 1 до 10, розрізняти лічбу в прямому та зворотному порядку, від заданого числа, кількісну та поряд­кову лічбу;закріплювати знання дітей про геометричні фігури , дні тижня ; формувати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати у дітей логічне мислення, пам'ять , мовлення; виховувати стриманість,колективізм та інтерес до математики.

 

Матеріал:  Lego – цеглинки, малюнки із зображенням різних звірів з цифрами, картки з прикладами на кожну дитину,  знаками «+», «-», сова, картки зі смужками, розд. матеріал: цеглинки  Lego , картки для графічного диктанту, прості олівці.

 

Хід заняття:

- Діти, доброго ранку!

Сьогодні до нас завітали гості , давайте привітаємось.

- Доброго ранку! ( всі разом)

А ми один з одним будемо вітатись за допомогою цеглинок Lego

(сідаємо на килимок в коло)

      Пальчик , пальчик – тук, тук, тук.

      По цеглиночці – тук, тук. 

      Плескаємо раз,два,три,

      Ти цеглиночку бери,

      Її другу передай ,

     Гру спочатку починай.

- Діти , коли я сьогодні  відчинила вікно до нас в групу залетів ось цей  конверт і потрапив  мені прямо в руки. Як ви думаєте , що там ?

-Скажіть , а ви хочете дізнатися, хто його нам написав?

-Я теж дуже хочу !

(Відкриваю читаю)

 

Добрий день, діти! Я – Королева незвичайної країни, там багато геометричних фігур, цифр , задач…Знаю , що ви дуже розумні, кмітливі дітки, тому я вас запрошую до себе в гості. Але перш,ніж потрапити до  мене,вам потрібно пройти через чарівні зупинки,на яких вас будуть чекати завдання. Виконавши їх, ви отримаєте талісмани ,які допоможуть вам  дізнатися назву моєї країни. Чекаю зустрічі з вами!

                                                                                            З повагою,Королева.

- Ну що ви хочете дізнатися з якої країни Королева?

-  Ми вирушаємо в цікаву подорож до , де на нас чекають різні несподіванки та відкриття.

 

Завдання № 1

 

А поведуть  нас ось ці чарівні цеглинки - Lego . Будьте уважними, вам потрібно порахувати кількість ударів по цеглинкам , хто готовий буде відповідати піднімайте руку.

  Д/г «Лічи далі»

Пряма і зворотна лічба від будь-якого числа.

Ви виконали завдання і отримуєте перший талісман.

 

Завдання №2

- Ми потрапили в чарівне містечко , де будинки з різнокольорового Lego

Д/г «Весела лічба»

Вихователь пропонує розглянути вежу із цеглинок Lego і поставити їх на свої місця за числовим рядом. Діти виправляють помилку і виставляють у правильному порядку. Утворюючи числовий ряд.

- Скільки всього будинків? (10)

- Якого кольору третій будинок , яка на ньому цифра?

- Які будинки сусіди  шостому?

- Порахувати в зворотному напрямку від 5, 7 , 10 ?

- Молодці. Ви отримали талісман.

 

Завдання №3

«Таємнича торбинка»

(В торбинці різні цеглинки Lego,дітям за дотиком потрібно визначити розмір 2х2,2х3,2х4)

Ви ,справилися і з цим завданням , ось вам талісман.

 

Завдання №4

На цій зупинці Королева хоче перевірити нас .Вона хоче дізнатися ,на скільки добре ми знаємо дні тижня. Будьмо уважні !

(загадки)

Вранці ми із добрим ділом

День вітали …( Понеділок)

Ніченька минула скоро

Трудовий іде ( Вівторок)

За ним спритна, молода

Поспішає ( Середа)

А четвертий день тепер,

Називається …( Четвер)

Діло добре ладиться,

Як настане …( П’ятниця)

Дома скрізь кипить робота,

Як почнеться день…( Субота)

А субота з хлібом – сіллю,

Привела сестру…(Неділю)

  • А хто назве  їх по порядку?
  • Який сьогодні день?
  • А який був вчора ?
  • А який буде завтра?

Ви справилися і з цим завданням .

Завдання №5 – Геометричн

З цеглинок Лего  потрібно побудувати геометричні фігури : квадрат , трикутник , прямокутник , куб. А тепер з яких фігур ми побудуємо будинок?

Ви і це завдання пройшли. Ось вам талісман.

 

Завдання №6

«Просторове»

Квадратне поле з клітинками . Орієнтування на площині.

- Молодці ! Я думаю Королеві сподобалося як ви виконували її завдання.

Підсумок.

-  От і виконали ми всі завдання Королеви, зібрали всі талісмани , а тепер давайте ж дізнаємось , як же зветься країна , в якій мешкає Королева.(Математика)

-То як зветься ота не звичайна ,чарівна країна ?

 

-«Я дуже задоволена вашими знаннями .Змогли мене переконати , що ви дійсно розумні дітки.За вашу сміливість і знання дарую вам ось такі медалі.»

 

 

 

 

 

Добрий день, діти!

 Я – Королева незвичайної країни, там багато геометричних фігур, цифр , задач…Знаю , що ви дуже розумні, кмітливі дітки, тому я вас запрошую до себе в гості. Але перш,ніж потрапити до  мене,вам потрібно пройти через чарівні зупинки,на яких вас будуть чекати завдання. Виконавши їх, ви отримаєте талісмани ,які допоможуть вам  дізнатися назву моєї країни. Чекаю зустрічі з вами!

                                                                                         

  З повагою,Королева.

 

 

 

 

 

 

 

 

-«Я дуже задоволена вашими знаннями .Змогли мене переконати , що ви дійсно розумні дітки.За вашу сміливість і знання дарую вам

 

ось такі медалі.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання № 1

 

А поведуть  нас ось ці чарівні цеглинки - Лего. Будьте уважними, вам потрібно порахувати кількість ударів по цеглинкам , хто готовий буде відповідати піднімайте руку.

  Д/г «Лічи далі»

Пряма і зворотна лічба від будь-якого числа.

Ви виконали завдання і отримуєте перший талісман.

 

 

 

 

Завдання №2

- Ми потрапили в чарівне містечко , де будинки з різнокольорового Лего

Д/г «Весела лічба»

Вихователь пропонує розглянути вежу із цеглинок Лего і поставити їх на свої місця за числовим рядом. Діти виправляють помилку і виставляють у правильному порядку. Утворюючи числовий ряд.

- Скільки всього будинків? (10)

- Якого кольору третій будинок , яка на ньому цифра?

- Які будинки сусіди  шостому?

- Порахувати в зворотному напрямку від 5, 7 , 10 ?

Ви отримали талісман.

 

 

 

Завдання №6

«Просторове»

Квадратне поле з клітинками . Орієнтування на площині.

- Молодці ! Я думаю Королеві сподобалося як ви виконували її завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №3

«Таємнича торбинка»

Ви ,справилися і з цим завданням , ось вам талісман.

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №4

На цій зупинці Королева хоче перевірити нас .Вона хоче дізнатися ,на скільки добре ми знаємо дні тижня. Будьмо уважні !

Вранці ми із добрим ділом

День вітали …( Понеділок)

Ніченька минула скоро

Трудовий іде ( Вівторок)

За ним спритна, молода

Поспішає ( Середа)

А четвертий день тепер,

Називається …( Четвер)

Діло добре ладиться,

Як настане …( П’ятниця)

Дома скрізь кипить робота,

Як почнеться день…( Субота)

А субота з хлібом – сіллю,

Привела сестру…(Неділю)

  • А хто назве  їх по порядку?
  • Який сьогодні день?
  • А який був вчора ?
  • А який буде завтра?

Ви справилися і з цим завданням .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №5 – Геометрична

 

З цеглинок Лего  потрібно побудувати геометричні фігури : квадрат , трикутник , прямокутник , куб. А тепер з яких фігур ми побудуємо будинок?

Ви і це завдання пройшли. Ось вам талісман.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №6

«Просторове»

Квадратне поле з клітинками . Орієнтування на площині.

- Молодці ! Я думаю Королеві сподобалося як ви виконували її завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку