"Цікаві дихальні вправи"

Про матеріал
Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.
Перегляд файлу

«Цікаві дихальні вправи з ігровим обладнанням»

      

              «КОРАБЛИК»

Дитині пропонується широка ємність з водою, а в ній - паперові кораблики, якими можуть бути прості шматочки паперу, пінопласту. Дитина, повільно вдихаючи, направляє повітряний струмінь на «кораблик», підганяючи його до іншого «берега».

 

      «СНІГОПАД»

Зробіть сніжинки з вати (пухкі грудочки). Запропонуйте дитині влаштувати снігопад. Покладіть «сніжинку» на долоньку дитині. Нехай вона правильно її здує.

 

«ЖИВІ ПРЕДМЕТИ»

Візьміть будь-який олівець, фломастер, котушку з-під ниток. Покладіть вибраний вами предмет на рівну поверхню столу. Запропонуйте дитині плавно подути на олівець або котушку. Предмет покотиться по напрямку повітряного струменя.

 

«БУЛЬБАШКИ»

Ця гра, яку майже всі дорослі вважають пустощами і не дозволяють дітям в неї грати. Насправді, вона є дихальним вправою і дуже проста у використанні. Потрібна лише трубочка-соломинка і стакан води. Звертаємо увагу дитини на те, щоб видих був тривалим, тобто бульбашки повинні бути довго.

 

«ФЕЙЄРВЕРК»

Та ж гра, тільки замість стаканчика пластикова пляшка з конфетті, в пробці проробляється дірочка і вставляється трубочка для коктейлю. Дитина, дуючи в трубочку, призводить в рух конфетті.

                                                 

«ДУДОЧКИ»

Використовуємо всілякі свистки, дудочки, дитячі музичні інструменти, ковпачки від кулькових ручок, порожні бульбашки. Дуємо в них.

                                                

         «ФОКУС»

Ця вправа з ватою. Вата кладеться на кінчик носа, дитині пропонується витягнути губу вперед і подути. Ватка в ідеалі повинна злетіти вгору.

 

 

«МЕТЕЛИК»

Виріжте з паперу кілька метеликів. До кожного прив'яжіть нитку. Потім запропонуйте подути на метелика, щоб вона «злетіла»

                                 

  «МАЛЮЄМО НА ПІСКУ»

Дитині пропонується дути в трубочку на сухий пісок, який ми поклали на піднос так, щоб намалювати якісь предмети або знайти доріжку до предмету. Дути потрібно довго, потихеньку, акуратно.

Так само можна налити воду, бажано кольорову, на білий аркуш паперу і через трубочку розігнати воду по аркушу, зображуючи який-небудь предмет.

                                         

  «ГОРОХ».

Щось сховалося на дні,

Але поки не видно мені.

На горох я  враз подую,

І відразу щось знайду я.

На дно неглибокої тарілки приклеїти або покласти картинку, насипати горох. Завдання дитини - роздути горох з середини і побачити картинку.

                                          

 "ФУТБОЛ"

З шматочка вати або серветки скачайте кульку - це буде м'яч. Ворота можна зробити з двох кубиків або брусків. Дитина дме на «м'яч», намагаючись забити «гол».

                                   

«ВЕСЕЛІ КУЛЬКИ»

Для гри знадобиться легка пластмасова кулька, наприклад - для настільного тенісу. Покладемо кульку на стіл або на підлогу і запропонуйте дитині з силою подути на неї - так, щоб вона покотилася якнайдалі. Можна влаштувати змагання: хто далі відкотить кульку.

                                    

  «ГРІЄМО РУКИ»

Запропонуйте дитині контролювати видих долоньками (тильною стороною) - дуємо на долоні. Якщо «вітерець» холодний  - повітряний струмінь вузький. При теплому «вітерці», повітряний струмінь широкий, долоньки гріються.

 

         «ГАРЯЧИЙ ЧАЙ»

Стиснути руку в кулачок «стаканчик», налити з уявного чайника чай в стаканчик, спробувати на смак. Подути на стаканчик, охолоджуючи чай.

 

 

Де можна використовувати дихальну гімнастику? Так, в різних режимних моментах: як частина фізкультурного заняття, в музичній освітньої діяльності, в ранковій гімнастиці, після денного сну, на прогулянці, в ігровій діяльності і т. д.

Дихальну гімнастику не рекомендується робити дітям, які мають травми головного мозку, травми хребта, при кровотечах, при високому артеріальному і внутрішньочерепному тиску, пороках серця і при деяких інших захворюваннях

Пам'ятайте!

Займаючись дихальною гімнастикою, важливо стежити, щоб у дитини не було симптомів гіпервентиляції легких (прискорене дихання, різка зміна кольору обличчя, тремтіння кистей рук, відчуття поколювання й оніміння в руках, ногах).

Якщо починає паморочиться в  голові - складаємо долоньки разом («ковшиком», підносимо їх впритул до обличчя і кілька разів глибоко дихаємо в них (2-3 рази). Після цього дихальну гімнастику можна продовжувати.

 

                                             

  

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іваненко Ольга Сергіївна
    Дякую. Цікаві вправи! Обов'язково використаю в роботі з учнями.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Інші матеріали
Інкл
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
29539
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку