Підсумкове заняття з фізичної культури з використання здоров’язбережувальних технологій
Тема: Подорож до краплинок.
Програмовий зміст: Забезпечити інтерес та активну участь дітей у виконанні рухових дій з використанням прав сюжетного характеру, різноманітністю фізкультурного обладнання та інвентарю нетрадиційного обладнання, впроваджувати вправи з профілактики порушень постави, плоскостопості, вдосконалення вестибулярного апарату.
Вдосконалювати вміння виконувати вправи з основних рухів:трізні види ходьби, бігу, вправи для рук і плечового поясу, тулуба, ніг, шикуватися за допомогою вихователя.
Закріплювати вміння підлізати грудьми вперед в «струмочок», стрибати на обох ногах на місці та з просуванням вперед (на 2,5 – 3 м), стрибати на фітбол- м’ячі з просуванням в заданому напрямку.
Розвивати увагу, рівновагу, вміння орієнтуватися в просторі.
Виховувати бажання займатися фізичними вправами, товариські, доброзичливі стосунки, позитивне ставлення до природи, позитивно-емоційно реагувати на свої досягнення та досягнення своїх товаришів.
Хід заняття:
Звучить шум вітру. Чути голос розповідача.
Розповідач: Жила у небі хмаринка. І в ній було багато краплинок. Аж ось набридло хмаринці плавати в небі і вона вирішила розсипати краплинки.
Звучить шум дощу. Заходять до залу вкупі діти, прикриті синім простирадлом.
Розповідач: Краплинки розсипались і хмаринка перетворилась в озеро.
Виконання комплексу фізичних вправ під музичний супровід.
Ходьба зі зміною темпу (на носках, на п’ятах) – 45 сек, біг у середньому темпі – 30 сек.
Комплекс загально-розвиваючих вправ.
Вихователь: Краплинки, наша подорож продовжується. Щоб наша подорож була цікавою, нам прийдеться виконати різні завдання. А як виконувати їх нам покаже Денис.
Комплекс вправ «Краплинки подорожують».
Повторити вправи 7 – 8 раз.
Рухлива гра «Кругообіг води в природі».
Повторити вправи 3 рази.
Психогімнастика (під спокійну мелодію).
Вихователь: Ви - маленькі краплинки. Подорожуючи по землі, ви напоїли рослини, наповнили річку чистою водою, освіжили повітря, вмили галявину, квіти. Зробили дуже багато добрих справ для нашої природи. Пам’ятайте: природа – це наш рідний дім. Треба бути господарем у нім.
Звучить шум вітру.
Розповідач: Подув маленький вітерець і хмарка полетіла далі.
Діти, накрившись синім простирадлом, виходять із зали.
1