Підсумкове заняття з фізичної культури з використання здоров’язбережувальних технологій Тема: Подорож до краплинок.

Про матеріал
Програмовий зміст: Забезпечити інтерес та активну участь дітей у виконанні рухових дій з використанням прав сюжетного характеру, різноманітністю фізкультурного обладнання та інвентарю нетрадиційного обладнання, впроваджувати вправи з профілактики порушень постави, плоскостопості, вдосконалення вестибулярного апарату.
Перегляд файлу

Підсумкове заняття з фізичної культури з використання здоров’язбережувальних технологій

 

Тема: Подорож до краплинок.

 

Програмовий зміст: Забезпечити інтерес  та активну участь дітей у виконанні рухових дій з використанням прав сюжетного характеру, різноманітністю фізкультурного обладнання та інвентарю нетрадиційного обладнання,  впроваджувати вправи з профілактики порушень постави, плоскостопості, вдосконалення вестибулярного апарату.

     Вдосконалювати вміння виконувати вправи з основних рухів:трізні види ходьби, бігу, вправи для рук і плечового поясу, тулуба, ніг, шикуватися за допомогою вихователя.

     Закріплювати вміння підлізати грудьми вперед в «струмочок», стрибати на обох ногах на місці та з просуванням вперед (на 2,5 – 3 м), стрибати на фітбол- м’ячі   з просуванням в заданому напрямку.

     Розвивати увагу, рівновагу, вміння орієнтуватися в просторі.

     Виховувати бажання займатися фізичними вправами, товариські, доброзичливі стосунки, позитивне ставлення до природи, позитивно-емоційно реагувати на свої досягнення  та досягнення своїх товаришів.

 

Хід заняття:

     Звучить шум вітру. Чути голос розповідача.

 

Розповідач: Жила у небі хмаринка. І в ній було багато краплинок. Аж  ось набридло хмаринці плавати в небі і вона вирішила розсипати краплинки.

 

    Звучить шум дощу. Заходять до залу вкупі діти, прикриті синім простирадлом.

Розповідач: Краплинки розсипались і хмаринка перетворилась в озеро.

   

     Виконання комплексу фізичних вправ під музичний супровід.  

     Ходьба зі зміною темпу (на носках, на п’ятах) – 45 сек, біг у середньому темпі – 30 сек.

 

     Комплекс загально-розвиваючих вправ.

  1. «Краплинки-мандрівниці»: В.п. – ноги на ширині плечей, руки опущені вниз. 1 – 2: підняти руки в сторони на рівні плечей, зробити вдих; 3 – 4: опустити руки вниз, зробити видих. Вправу повторити 6 раз.
  2. «Краплинки плавають»: В.п.: лежачи на спині, зрупуватись. Перекочуватись вліво – вправо. Вправу повторити 6 раз.
  3. «Краплинки гойдаються»: стоячи накарачках – низьке положення. Розгойдування тулуба вперед-назад . Вправу повторити 6 раз.
  4. «Краплинки-веселинки». В.п.: стоячи накарачках – середнє положення. По черзі піднімати ліву – праву ноги. Вправу повторити 6 раз.
  5. «Присідання». В.п.: п’яти разом, носки нарізно. Присісти – руки вперед. Вправу повторити 6 раз.
  6. «Стрибки на двох ногах».
  7. «Хвилі на озері». 1 – 2: глибокий вдих через ніс, руки через сторони підняти вгору. 3 – 4: глибокий видих через рот, опустити руки вниз.

 

Вихователь: Краплинки, наша подорож продовжується. Щоб наша подорож була цікавою, нам прийдеться виконати різні завдання. А як виконувати їх нам покаже Денис.

 

Комплекс вправ «Краплинки подорожують».

  1. «В хвилях річки».  Пролізання накарачках грудьми вперед «по тунелю».
  2. «По квітучій галявині». Стрибки на футбол-м’ячах.
  3. «По лісочку». Пересування по дошці з положення сидячі за допомогою рук.

Повторити вправи 7 – 8 раз.

 

Рухлива гра «Кругообіг води в природі».

  1. «Краплинки капають на землю» - стрибки з просування вперед на обох ногах.
  2. «Просочування» - лежачи на спині, ноги випрямлені, руки вгорі над головою, перевертання тулуба вліво вправо.
  3. «Випаровування» - повільно піднімаючи руки через сторони вгору та дрібними кроками рухаємось до хмаринки.

Повторити вправи 3 рази.

 

Психогімнастика (під спокійну мелодію).

Вихователь: Ви - маленькі краплинки. Подорожуючи по землі, ви напоїли рослини, наповнили річку чистою водою, освіжили повітря, вмили галявину, квіти. Зробили дуже багато добрих справ для нашої природи. Пам’ятайте: природа – це наш рідний дім. Треба бути господарем у нім.

 

Звучить шум вітру.

Розповідач: Подув маленький вітерець і хмарка полетіла далі.

 

     Діти, накрившись синім простирадлом, виходять із зали.

1

 

docx
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку