Конспект заняття «Зима-чарівниця»

Про матеріал
Закріпити з дітьми різні види ходьби та бігу в колоні один за одним, вчити виконувати основні елементи загально розвиваючих вправ з нетрадиційним предметом (папером), правильно приймати різні положення. Вправляти в повзанні по гімнастичній лаві на животі, грудях, підтягуючись обома руками за краї лавки; в перестрибуванні через предмети (висота – 15 см) на обох ногах. Метати паперові «сніжинки» в далечину, з-за спини через плече. Навчити дітей розслабленню в медитивних іграх, навичкам самомасажу, дихальна гімнастика у-шу.
Перегляд файлу

Конспект заняття «Зима-чарівниця» 

 

Програмовий зміст:

Закріпити з дітьми різні види ходьби та бігу в колоні один за одним, вчити виконувати основні елементи загально розвиваючих вправ з нетрадиційним предметом (папером), правильно приймати різні положення. Вправляти в повзанні по гімнастичній лаві на животі, грудях, підтягуючись обома руками за краї лавки; в перестрибуванні через предмети (висота – 15 см) на обох ногах. Метати паперові «сніжинки» в далечину, з-за спини через плече. Навчити дітей розслабленню в медитивних іграх, навичкам самомасажу, дихальна гімнастика у-шу.

 Розвивати силу, спритність, витривалість.

Виховувати бережне відношення до свого здоров'я, самостійність, чуйність, творчу увагу.

 

 Обладнання: сніжки з паперу; «бурульки» - по 1 на кожну дитину; тунель (висота – 60 см), валик, обруч, гімнастичні палки.

 

 I. Вступна частина

 

 Шикування в шеренгу

Діти заходять до зали колоною, на команду «на місці стій» - зупиняються. «Ліворуч – 1,2». Порівняйтесь по носках ведучого.

 

 Повідомлення змісту

Зима у нас господарює,

погляньте всі довкола,

покрила білим покривалом

і ліс, і гай, і поле.

 

  • Діти, а вам подобається зима? Як можна розважитись взимку? (відповіді дітей)
  • Ось і ми з вами весело сьогодні розважимось. А зараз давайте візьмемось за руки і промовимо чарівні слова: «Я – дитина – хороша, ласкава,

    Я привітна, гара, славна,

    Я – здорова – не хворію

     Зимі білосніжній радію”.

  • Давайте зараз уявимо, що ми мандруємо по засніженому майданчику «Кроком руш!»

 

 Різновиди ходьби і бігу

  • Ой, скільки снігу намело. Піднімайте вище ноги через кучугури (15 с). А ось вузенька стежка, повернемось боком і підемо приставним кроком (15 с), а тепер великим кроком через кучугури (15 с), а ось задув холодний вітер, тож давайте повернемось спиною вперед (ходьба 15 с). Знову повернулись, звичайним кроком йдемо. Замерзли у нас руки і ноги, сховаємо руки за спину, почнемо бігти за хльостом (15 с), а тепер біг «змійкою» між заметами (15 с), звичайний біг з переходом на ходьбу. Вправа на дихання.
  •  

II. Основна частина

 

  • Ой, погляньте, скільки бурульок нападало з даха. Діти, а ви пробували на смак справжні бурульки? (Відповіді дітей).
  • А чи вам, дітям, можна брати до рота бурульки? Чому?

 (Підвести до висновку – дітям зі снігом можна гратись, розважатись).

  • Давайте зараз утворимо велику снігову хмару (коло). Покладіть бурульку справа і будемо розминатись – робити вправи

 Перешикування в коло:

  • перекат з п'ятки на носок (8 р.)

 В.п. – о.с. - по черзі перекочуємося з носка на п'ятку

  • Ходьба на місці перехресним кроком (8 р.)

 В.п. – стоячи, ноги разом, руки на поясі, «бурулька» з правої сторони.

 1 – крок лівою ногою навхрест через «бурульку»; 2 – крок правою ногою через «бурульку» навхрест; 3-4 – те саме. Спину тримати прямо, голову не нахиляти.

  • Зробити з паперу кульку – «сніжок» (15 с.)

 В.п. – сидячи «по турецьки». Діти розгортають «бурульку» і виготовляють «сніжки». Бурулька перетворюється в сніжку.

 

- Слідуюча вправа із сніжками

 Торкни «сніжком» ліву (праву) ногу

 В.п. – сидячи, ноги в сторони випрямлені, носки витягнуті, руки вгорі.

 1 – торкнутись сніжком лівої (правої) ноги; 2 – в.п. не згинати ноги в колінах, тягнутись до носка. Слідкувати за диханням.

 

 Переклади сніжку під коліном

 В.п. – сидячи, ноги зугнуті в колінах, сніжок в руках. Перекочування в «ворітця» справа наліво і навпаки. П'яти від полу не відривати, спину тримати рівно. Руки в сторони.

 

 Передай сніжок під тулубом

 В.п. – лежачи на спині, ноги зігнуті в колінах, «сніжок» у правій руці. 1 – прогнути спину вперед, перекласти «сніжок» у ліву руку; 2 – в.п.; 3 – те саме, передати у праву руку. 4 – в.п. слідкувати щоб діти не відривали п'яти від підлоги.

 

 Масаж кистей рук, щік

 Вихователь: «Наші ручки змерзли мабуть від сніжків, давайте їх погріємо (розтирання кистей рук), потріть долоньку об долоньку швидко-швидко. Відчуваєте? Ваші долоньки стали гарячими. А тепер притиснемо долоньки до щічок, потремо їх, а тепер до носика. А тепер стряхнемо долоньками, розслабимо їх. Встаньте на ноги – глибоко вдихніть, видихніть».

 

  • Молодці, гарно розімнули м'язи, переходимо до цікавих розваг в лісі.

 

 Повзання по льодовій доріжці на животі, на грудях, підтягуючись обома руками за края лави.

 Біг «змійкою» між предметами

 

 Снігові кучугури. Підлізання під дугами на колінах з упором на руки. Перестрибування через предмет (замет) h – 15 см на обох ногах.

 

 Рухлива гра «Звільни свій майданчик від чужих сніжків»

 Правила гри.

  • Поділити дітей на 2 команди
  • На сигнал «Почали» - кидання «сніжків» за лінію на територію суперника, водночас звільняючи свою від чужих «сніжків». На сигнал «кінець» - припинити кидання, підрахувати кількість сніжків на своїй території.
  • А чи хочете щоб вас зігріло сонечко, пошикуємось, візьмемо палиці і викладемо сонечко. Зігріємось після зимової подорожі і заспокоємось після гри.

 

 Масаж ступнів ніг

 Вихователь: «Я покладу сонечко (обруч), а ви – промені. (Діти викладають). Давайте походимо по промінчиках. Сонечко зігріє наші ніжки, зробимо масаж ніжок»

 

 

 

 Психогімнастика «Частіше посміхайтесь»

 Вихователь: «Діти, хоча сонце у нас і не справжнє, але воно принесло тепло в нашу кімнату. Давайте посміхнемося йому. А тепер подаруємо теплу посмішку один одному. Сядьте навпроти свого промінчика.

 

 Заключна частина

  • Підставимо щічки до сонечка, носик погріти.

 А тепер давайте сядемо навколо на п'яти, коліна разом, спину тримати прямо, руки покладіть на коліна з'єднавши великий і вказівний палець, закрийте очі. Але ось налетів сильний вітерець і утворив велику хвилю (стати на коліна, хвилеподібні рухи руками)… Хатха-його

 

 Підсумок заняття

     Ось і кінець нашої подорожі.

     Хто гарно працював, той молодець,

     Бо не страшні йому тепер

     Ні ожеледь, ні морозець!

 

1

 

doc
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку