Кольорова руханка. Кожна дитина обирає собі по 3-5 цеглинок різного кольору. За кожним кольором діти разом з вчителем закріплюють певне завдання. Наприклад: жовтий – поплескати, синій – скакати, червоний – тупати і т.д. Можна придумати будь-які рухи. Або дитина може називати колір, інші, які мають цеглинку цього кольору виконують відповідний рух. Краще сприймається в колі.
Отже, використання LEGO на заняттях своїм змістом, формою організації та результативністю сприяє формуванню вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти, виділяючи характерні особливості героїв, подій і т. д., що впливає на розвиток уваги, спостережливості, пам'яті, просторових уявлень, уяви. Добре організована робота з конструктором LEGO має великий виховний потенціал: допомагає виробляти певні якості особистості – посидючість, терпіння, взаємоповагу, охайність. Все це разом узяте і дозволяє активізувати мислення, формувати стійкий інтерес до організованості. В результаті аналізу формується самооцінка й усвідомлення оцінки себе іншими людьми (рефлексія). Завдяки використанню конструктора LEGO на заняттях, діти стають активними учасниками заняття, усвідомленими стають знання учнів, більш надійними навички.