ЦІКАВИМИ СТЕЖИНАМИ ПО «КРАЇНІ МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я» Заняття-подорож

Про матеріал
Поглибити знання учнів про здоров’я, формувати уявлення про здоровий спосіб життя, його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розвивати уявлення про необхідність фізичної активності для фізичного розвитку, заохочувати дітей до ігор, фізичних вправ, спорту; збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення ,логічне мислення, уяву, пам'ять, слідкувати за вимовою; виховувати інтерес до фізичної культури, необхідність дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я.
Перегляд файлу

ЦІКАВИМИ СТЕЖИНАМИ ПО «КРАЇНІ МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я»

( заняття-подорож для учнів 5 класу)

Мета : поглибити знання учнів про здоров’я, формувати уявлення про здоровий спосіб життя, його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розвивати уявлення про необхідність фізичної активності для фізичного розвитку, заохочувати дітей до ігор, фізичних вправ, спорту; збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення ,логічне мислення, уяву, пам'ять, слідкувати за вимовою; виховувати інтерес до фізичної культури, необхідність дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: назви стежин у вигляді промінців, конверти із завданнями,стікери, олівці, репродукції картин.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

1. Привітання вихователя

Поглянь, дитино, все довкола

Так щиро посміхається тобі:

І сонце, й небо, ліс і поле –

Ти теж у відповідь їм посміхнись.

2. Інтерактивна вправа « Привітайся з сусідом …».

ІІ. Мотивація .

1. Вправа «Мікрофон».

- Що на світі найдорожче?

(Відповіді дітей вихователь фіксує на дошці).

Найдорожчий, безцінний скарб, що має людина – це здоров’я. Без нього немає повноцінного, радісного, щасливого життя.

ІІІ. Повідомлення теми заняття

Ось про це ми дізнаємось на занятті. Здійснимо подорож цікавими стежинами по «Країні Міцного Здоров’я».

1. Гра «Хто швидше».

(Робота в парах).

А щоб веселіше було працювати на занятті, складемо девіз заняття.

(З окремих розрізаних аркушів учні складають девіз).

Якщо

 

хочеш,

 

щоб

 

життя

 

тобі

 

усміхнулось

 

 

спочатку

 

сам

 

усміхнись

 

життю.

2. Гра «Одягни слово».

Придумайте епітети до слова «життя».

- Яке? (Веселе. Чудове. Красиве. Важке. Щасливе).

- Якого кольору життя ? (Оберіть свій колір олівця).

- Запишіть на стрічках, яке у вас життя.

(Діти заповнюють стрічки-промінчики та закріплюють їх на дошці).

Погляньте, які різні промінці! Життя – це перш за все здоров’я людини.

А зараз розпочинаємо подорож по стежинах

«Країни Міцного Здоров’я».

1.Стежина «Режим дня».

Режим дня – це правильне чергування праці і відпочинку.

Гра «Режим дня».

Діти отримують малюнки із серії «Режим дня» і розташовують їх у відповідності до свого «Режиму дня».

Висновок: для того, щоб бути здоровим, слід дотримуватись режиму дня.

2.Стежина «Особиста гігієна».

Гра «Переставлянки».

1) Завдання: установіть зв’язок між словами, підбери відповідні слова:

Мило

Зуби

Волосся

Нігті

Хустка

Дзеркало

Вода

 

 

 

 

 

(Щітка, гребінець, ножиці, ніс, лице).

Висновок: щоб бути здоровим, необхідно дотримуватися правил особистої гігієни: кожний ранок умивайся, чисти зуби, мий вуха та шию; завжди мий руки перед їжею; коротко зістригай нігті; тримай у порядку своє волосся; користуйся носовою хусткою.

3.Стежина «Ранкова зарядка і спорт».

Зарядкою починають свій день спортсмени, туристи, солдати. Бо фізичні вправи зранку – це заряд бадьорості на весь день. Після неї ви почуваєте себе бадьоро. А зі щоденної бадьорості і складається здоров’я .

Віршована фізкультпауза.

Що ж, мабуть, прийшла пора
Трохи відпочити.
Хочу на фізкультхвилинку
Всіх вас запросити.
Раз – підняли руки вгору.
Два – схилились всі додолу.
Руки в боки.
Повернулись, нахилились
І вправо, і вліво -,
Щоб нічого не боліло.
Спортом слід займатися для того, щоб тіло перебувало в русі. Рух необхідно для нормального життя людського організму. Пам’ятайте й те, що рости здоровими і сильними вам допоможуть уроки фізкультури, заняття у спортивних секціях.

4.Стежина «Їжа – джерело росту і здоров’я».

«Хто до ста років хоче жити, той правильно їсти повинен вміти» – говорить народна мудрість.

Отже, діти, треба вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм вітамінами, необхідними для нормального росту і розвитку вашого організму.

Вправа «Комора здоров’я».(Відгадай загадки)

Кожен знає, ця дівиця

На городі – мов цариця.

Коси довгі, та й платтячко рожеве має.

(Морква).

У борщі я головний,

Борщ без мене не смачний!

(Буряк).

Я – смачний, кругленький,

Маю щічки червоненькі.

(Помідор)

Хто мій зуб з’їдає сміло –

Здоровим буде неодмінно. (Часник).

Гра «Корисно-шкідливо».

Визначення корисних та шкідливих продуктів з поданих слів (робота в групах).

(На дошці прикріплені малюнки із зображенням харчових продуктів: молоко, яблуко, сік, сир, картопля, чіпси, мівіна, сухарики, копчена ковбаса, компот, газований напій, кока-кола, солодощі, мед, риба, олія, морозиво, смажене м’ясо, солоний огірок, гамбургер).

Гра «Назвіть зайве слово».

а) Суп, каша, борщ, буряк, вареники, вермішель, пиріжки, запіканка.

б) Морква, капуста, буряк, картопля, м’ясо, цибуля, часник, кріп.

в) Печиво, чай, сік, молоко, кава, компот, лимонад, вода.

Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ».

Назвіть те, що дає їжа організму людини.

Висновок:

Хто дружити з вітамінами буде –

Всі незгоди позабуде.

Виросте міцним, здоровим,

Переможе всі хвороби

5.«Екологічна стежинка і загартування».

- Які фактори природи сприяють зміцненню здоров’я?

Загадки

1. Жовтий клубок по хустині качається, людям усміхається. (Сонце).

2. Чисте, напоєне запахом квітів.

Дихати без нього не можна … (Повітря).

3. Вона прозора, як сльоза…

(Вода).

Ще в давні часи вчені зрозуміли необхідність використання людиною природно-кліматичних факторів, які загартовують: сонце, повітря, воду. Досвід показує, що тільки за допомогою загартування можна вилікувати багато хвороб. Але починати загартовування потрібно поступово. Загартований організм не боїться хвороб і холоду.

Гра « Склади прислів’я »

1) Завдання. Розгадайте та поясніть вислів:

1. Щоб 5. ття 7. Зем

3. регти 10. збе 9. треба

2. збе 6. на 8. лі,

4. жи 12. природу 11. регти

(Щоб зберегти життя на Землі, треба зберегти природу).

Висновок: кожна зламана гілка, кожна зірвана квітка, кожний пійманий метелик – це рана, яка нанесена природі . Отже, щоб довкілля радувало нас, давало здоров’я і силу, як ви думаєте, що кожен з вас повинен зробити?

Садити дерева, не нищити зелені насадження, очищати струмки і джерельця від бруду.

6.Стежина «Активного відпочинку»

Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ».

- Як ми з вами проводимо свій відпочинок ?

7.Стежина «Гарного спілкування».

Люди починають свій день словами «Доброго ранку!», «Доброго дня». Сьогоднішне заняття ми розпочинали привітаннями із всміхненими обличчями.

- Як ви думаєте, чи приємно бачити усміхнене обличчя, чути ласкаві, звернені до тебе слова ввічливості? Чому? (Відповіді дітей).

Посмішка зігріває серце людей, покращує настрій . Пригадаймо якомога більше лагідних, добрих слів. Наповнимо цими словами нашу класну кімнату.

Діти називають такі слова.

А зараз ми відчинимо двері нашого класу та випустимо ці слова по всій школі, в інші класи. Нехай усім дітям буде добре, приємніше, веселіше.

Гра « Порятунок »

1) Зустріч з «Чарівним деревом».

Чарівне дерево просить порятунку.

На ньому слова-шкідники у вигляді гусені.

Лінь

 

злість

 

скупість

 

заздрість

 

наркоманія

 

куріння

 

 

жадібність

 

лінощі

- Що сталося з нашим деревом?

- Як його врятувати ?

- Очистіть дерево від шкідників.

Ви прогнали шкідливі звички, адже вони негативно впливають на здоров’я людини! Викликають захворювання, неспокій, знервованість та багато зла.

Гра «Чудове –Я»

На дошці заздалегідь записані риси характеру.Оберіть ті риси характеру, які підходять вам:

самолюбство

Я

стриманість

доброзичливість

нетерпимість

різкість

доброта

скромність

чуйність

щирість

уважність

 

 

Висновок: що можете побажати своїм товаришам?

Гра «Побажання»

Продовжити фразу «Бажаю тобі й собі…»

Сім гріхів не наживай,

А любов у серці май.

Весело дивися в світ

І живи багато літ!

III. Підсумок заняття

- Що нового дізналися ?

- Коли треба починати берегти здоров’я ?

- Яка стежка найбільше сподобалася ?

Я сподіваюсь, що кожен із вас буде зростати здоровим!

Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте хороші звички, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, обирайте самі правильні стежини, крокуйте ними до «Країни Міцного Здоров’я» і пам’ятайте, що нема більшого багатства, як здоров’я ваше. На радість всім – і тату, й мамі ростіть усі здорові й гарні.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Позакласні заходи
Інкл
Додано
18 травня 2022
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку