УРОК № 1
Тема: «Баскетбол».
Мета і завдання:
1. Розширити знання учнів з правилами спортивної гри у баскетбол.
2. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу.
3. Повторити техніку виконання стійці баскетболіста, пересуванню в ній з м'ячем і без м'яча, ведення м'яча на місці і в русі.
4. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.
5. Виховання взаємовиручки за допомогою спортивної естафети.
Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.
Обладнання: гімнастичні лавки, зошити з фізичній культурі,баскетбольні м'ячі.
Місце проведення: спортивний зал
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І.Підготовча частина. 8-12 хвилин |
|||
1
2
3 |
Організація учнів до уроку:
Перевірка знань з правил гри у баскетбол:
Правила безпеки на уроках з баскетболу:
4.Стройові вправи:
5. Різновиди ходьби:
з підскоками.
6. Різновиди бігу:
7. Повільна ходьба з помахами рук.
8. Підрахунок ЧСС. |
1 хв.
30сек.
30сек. 30сек. 1 хв-10 сек
3 хв.
1 хв.
2 хв.
2 хв.
1–2 хв.
1хв.-10сек. |
Фронтальний метод
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
70-75 ударів за хвилину
Учні сидять на гімнастичної лавці і відповідають на запитання.
Інструктаж з безпеки на уроках по баскетболу
Дома учні повинні повторити правила гри та безпеки життєдіяльності на уроках у зошитах з фізкультури
Фронтальний метод
Стежити за правильною поставою учнів Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)
150-180 уд. за хвилину. |
ІІ. Основна частина. 20-25 хвилин. |
|||
|
1. Повторення стійці баскетболіста (без м'яча): ноги на ширині плечей, вага тіла розподіляється рівномірно на обидві ноги, руки підведені від підлоги на 30-40 см., коліна напівзігнуті, тулуб злегка нахилений вперед так, щоб вісь плеча, коліна і стопи знаходилося на одній лінії, руки зігнуті в ліктях. 2. Пересування в захисний стійці: ноги напівзігнуті, знаходяться на однієї лінії; вага тіла розподілена рівномірно на обидві ноги з опорою на передню частину стопи; тулуб злегка нахилено уперед, руки трохи зігнути у ліктях, розведені у сторони у різні положення у залежності від дій нападаючого. Пересування у захисної стійці приставними кроками вправо, вліво, спиною уперед. При бігу необхідно ковзати по майданчику, намагаючись не вистрибувати. 3. Тримання м'яча:а) м'яч лежить на підлозі перед гравцем, покласти руки, розставивши пальці, на м'яч, підняти його, прийнявши стійку баскетболіста; б) підняти лежачий перед гравцем м'яч до висоти грудей, відпустити, прийняти стійку баскетболіста і піймати м'яч, що відскочив. 4. Ведення м'яча на місці: виконується послідовними м'якими поштовхами м'яча однією рукою (або по черзі) вниз дещо з боку від ступень ніг. Ноги зігнуті, лікті опущені, пальці широко розставлені, утворюючи купол. М'яч слід штовхати вниз, а не ударяти по ньому. 5. Ведення м'яча в русі. М'яч вести, так само як і на місці з боку від стоп і кисть розвернута трохи уперед.
6. Спортивна естафета. а) ведення м'яча правою рукою; б) ведення м'яча лівою рукою; в) з поворотами поміж стійок; г) кроком і бігом; д) приставними кроками; е) з лівою на праву руку; ж) передача м’яча с правої на ліву руку під ногами. |
2 хв.
повторити 8-10 разів
повторити 8-10 разів
2 хв.
3-5 хв.
10 хв. |
Фронтальним методом а) розказати; б) показати; в) дати спробувати учневі;
Клас розподілити на групи у залежності від кількості баскетбольних м’ячів у наявності
фронтальним методом
по колу потоковим методом
Перешикування з 1 у 2 колони Перемагає команда, яка отримає найменшу кількість штрафних очок, швидше та якісніше закінчить естафету. Естафета вважається завершеною, коли останній учасник виконає передачу естафети, і капітан підніме руку вгору. |
ІІІ. Заключна частина. 5 хвилин. |
|||
|
1.Шикування. 2.Вправи на розслаблення. 3. Підрахунок ЧСС. 4. Підведення підсумків уроку, виставляння оцінок за урок. 5. Домашнє завдання: повторити правила гри у баскетбол та правила безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу у зошитах з фізкультури. 6. Вихід із залу. |
30 сек.
1хв.-10 сек.
|
Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв. Визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
В колону по одному. |
УРОК № 2
Тема: «Баскетбол».
Мета і завдання:
1. Розширити знання учнів з правилами спортивної гри у баскетбол, з історії розвитку гри у баскетбол в Україні.
2. Вдосконалення техніки виконання стійці баскетболіста, пересуванню в ній, ведення м'яча на місці і в русі, кроком, бігом, з прискореннями, зі зміною напряму руху.
3 Повторення техніки виконання ловлі та передач м’яча від грудей, однією рукою від плеча на місці і у русі.
4 Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості, реакції засобами спеціальних вправ для баскетболіста.
5. Виховання відповідальності за свою команду засобами навчальної гри у баскетбол.
Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.
Обладнання: гімнастичні лавки, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.
Місце проведення: спортивний зал
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І.Підготовча частина. 8-12 хвилин |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
2. Слухання додаткового матеріалу з історії виникнення гри у баскетбол у давні часи. 3. Стройові вправи:
4. Різновиди ходьби:
5. Різновиди бігу:
6. Повільна ходьба з махами рук. 7. Комплекс загально розвивальних вправ на місці: Перешикування з 1 в 2 шеренги на місці. І. В.п. – ноги нарізно, руки на пояс. 1 – нахил голови назад; 2 – В.п. 3 – нахил голови вперед; 4 – В.п. 5 – нахил голови вліво; 6 – В.п. 7 – нахил голови вправо; 8 – В.п. ІІ. В.п. – ноги нарізно, руки в сторони, долоні стиснути у кулаки. 1-4 – колові оберти кистями рук уперед; 1-4 – колові оберти кистями рук назад. ІІІ. В.п. – те ж. 1-4 – колові оберти руками уперед; 1-4 – колові оберти руками назад. ІV. В.п. – ноги нарізно, руки за голову. 1 – нахил тулуба назад; 2 – В.п. 3 – нахил тулуба вперед; 4 – В.п. 5 – нахил тулуба вліво; 6 – В.п. 7 – нахил тулуба вправо; 8 – В.п. V. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. 1-2 – пружинні нахили до лівої ноги; 3-4 – пружинні нахили до підлоги, 5-6 – пружинні нахили до правої ноги; 7-8 - В.п. VІ.В.п. – ноги разом руки на поясі. 1 – випад уліво; 2 – нахил до лівої ноги; 3 – випад; 4 – В.п.; 5 – випад управо; 6 – нахил до правої ноги; 7 – випад; 8 – В.п. VІІ. В.п. – ноги разом, руки на поясі. 1 – присідання, руки уперед, п’яти від підлоги не відривати; 2 – В.п., 3-4 - теж саме. VІІІ . В.П. – о.с. 1 – стрибок ноги нарізно, оплеск над головою; 2 – стрибок ноги схресно, оплеск перед собою; 3- стрибок ноги нарізно, оплеск над головою; 4 - стрибок ноги схресно, оплеск за спиною; 8. Підрахунок ЧСС. |
1 хв. 30 сек. 30 сек. 30 сек.
1 хв-10 сек 3 хв.
2 хв.
2хв.
1-2 хв.
9 хвилин
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-8 разів
1хв.-10сек. |
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
70-75 ударів за хвилину
Учні сидять на гімнастичної лавці.
Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)
Показує учитель
Нахил голови максимальний, темп середній. Під час нахилу торкатися тулуба.
Амплітуда максимальна, темп середній
Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад.
Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені
Випад максимальний, під час нахилу ноги у колінних суглобах прямі, руками торкатися підлоги, стежити за поставою, у вихідне положення повернутися поштовхом ноги
Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням
150-180 уд. за хвилину |
ІІ. Основна частина. 20-25 хвилин. |
|||
|
1. Клас поділити на групи за кількістю м’ячів у наявності. Ловля та передача м’яча двома руками від грудей: на місці один одному по черзі змійкою. Передача виконується так: невеликими коло образними рухами рук уперед-вниз і на себе (робиться замах) при одночасному згинанні ніг у колінах, вага тіла рівномірно розподіляється на обидві ноги. Потім, повністю розгинаючи ноги одночасно випрямляються руки вперед і передача закінчується захлесним рухом кистей. Вага тіла у цей момент переноситься на попереду стоячу ногу. Після передачи руки розслаблено опускаються вниз, гравець випрямляється і приймає стійку баскетболіста без м’яча.
3. Навчальна гра у баскетбол з завданням:
|
5 хв.
5 хв.
10-12 хв.- хл. та дів. |
Через 1 хв. змінювати групи місцями
Слідкувати за вірним веденням м’яча: тулуб учня повинен бути злегка нахиленим уперед, голову під час ведення не опускати, м’яч вести по черзі обома руками, м’яч повинен відскакувати от від підлоги до рівня поясу, пальці рук розвинуті и злегка зігнуті, контакт с м’ячем здійснюється кінчиками пальців, вести дальньою рукою від суперника.
Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол. Поки хлопці та дівчата грають учитель уважно слідкує за помилками. |
ІІІ. Заключна частина 5 хвилин. |
|||
|
1. Шикування. 2. Вправи на розслаблення. 3. Підрахунок ЧСС.
4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених учнями у навчальній грі, виставляння оцінок за урок. 5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.
6. Вихід із залу. |
30 сек.
1хв.-10 сек.
х.-4×10р., д.-4×5 р. |
Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.
Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
В колону по одному. |
УРОК № 3
Тема: «Баскетбол».
Мета і завдання:
1. Провести облік оцінки рухомої дії з техніки виконання ведення м'яча в русі, кроком, бігом, з прискореннями, зі зміною напряму руху.
2. Закріплення техніки виконання ловлі і передач м’яча двома руками від грудей.
3.Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.
4. Виховання відповідальності за свою команду засобами навчальної гри у баскетбол.
Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.
Обладнання: баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.
Місце проведення: спортивний зал
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І.Підготовча частина. 8-12 хвилин |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
2. Стройові вправи:
3. Різновиди ходьби:
4. Різновиди бігу:
5. Повільна ходьба з махами рук. 6. Комплекс загально розвивальних вправ на місці. Перешикування з 1 в 2 шеренги на місці. І. В.п. – ноги нарізно, руки на пояс. 1 – нахил голови назад; 2 – В.п. 3 – нахил голови вперед; 4 – В.п. 5 – нахил голови вліво; 6 – В.п. 7 – нахил голови вправо; 8 – В.п. ІІ. В.п. – ноги нарізно, руки в сторони, долоні стиснути у кулаки. 1-4 – колові оберти кистями рук уперед; 1-4 – колові оберти кистями рук назад. ІІІ. В.п. – те ж. 1-4 – колові оберти руками уперед; 1-4 – колові оберти руками назад. ІV. В.п. – ноги нарізно, руки за голову. 1 – нахил тулуба назад; 2 – В.п. 3 – нахил тулуба вперед; 4 – В.п. 5 – нахил тулуба вліво; 6 – В.п. 7 – нахил тулуба вправо; 8 – В.п. V. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. 1-2 – пружинні нахили до лівої ноги; 3-4 – пружинні нахили до підлоги, 5-6 – пружинні нахили до правої ноги; 7-8 - В.п. VІ.В.п. – ноги разом руки на поясі. 1 – випад уліво; 2 – нахил до лівої ноги; 3 – випад; 4 – В.п.; 5 – випад управо; 6 – нахил до правої ноги; 7 – випад; 8 – В.п. VІІ. В.п. – ноги разом, руки на поясі. 1 – присідання, руки уперед, п’яти від підлоги не відривати; 2 – В.п., 3-4 - теж саме. VІІІ. В.П. – о.с. 1 – стрибок ноги нарізно, оплеск над головою; 2 – стрибок ноги схресно, оплеск перед собою; 3- стрибок ноги нарізно, оплеск над головою; 4 - стрибок ноги схресно, оплеск за спиною; 8. Підрахунок ЧСС. |
1 хв. 30 сек. 30 сек. 30 сек. 1 хв-10 сек
1 хв.
2 хв.
2 хв.
1 хв. 9хв.
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-8 разів
1хв.-10сек. |
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
70-75 ударів за хвилину
Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)
Показує учитель.
Нахил голови максимальний, темп середній. Під час нахилу торкатися тулуба.
Амплітуда максимальна, темп середній
Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад. Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені
Випад максимальний, під час нахилу ноги у колінних суглобах прямі, руками торкатися підлоги, стежити за поставою, у вихідне положення повернутися поштовхом ноги
Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням
150-180 уд. за хвилину |
ІІ. Основна частина. 20-25 хвилин. |
|||
|
1. Закріплення умінь та навичок з техніки виконання ведення м’яча вивченими способами.
2.Клас поділити на 2 шеренги. Завдання: учні виконують ловіння та передачу м’яча у русі один одному з просуванням приставними кроками: учні першої шеренги без м’ячів рухаються назустріч другої шеренги, отримають від них м’яч і одночасно з ловінням м’яча роблять зупинку стрибком, повертають м’яча партнерові, а самі бігом спиною уперед стають на свої місця. Змінюються місцями після 10-12 повторень.
3.Навчальна гра у баскетбол з завданням:
|
5-7 хв.
6-8хв. через 2 хв. змінювати групи місцями
10 -12хв.
|
Критерії оцінювання: Початковий рівень - кисть накладається на м’яч ударом, прямі ноги; Середній рівень – Відсутня координація роботи рук і ніг; невміння управляти м’ячем у вільному пересування кроком і бігом без постійного зорового контролю; Достатній рівень – ведення м’яча з недостатньо направляючим рухом вперед; недостатньо зігнуті ноги; Високий рівень – відсутні помилки
Клас шикується у дві шеренги біля бокових смуг, обличчям один до одного на відстані 8-10 метрів. Слідкувати за вірною технікою виконання ловіння та передач м’яча на місці:
Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол. Поки хлопці та дівчата грають учитель уважно слідкує за помилками. |
ІІІ. Заключна частина.5 хвилин. |
|||
|
1. Шикування. 2. Вправи на розслаблення. 3. Підрахунок ЧСС. 4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок.
5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.
6. Вихід із залу. |
30 сек.
1хв.-10 сек.
хл -4×10 р., д.-4×5р. |
Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв. Розбір гри Визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
В колону по одному. |
УРОК № 4
Тема: «Баскетбол».
Мета і завдання:
1. Вдосконалення техніки виконання ловіння і передач м’яча у русі двома руками від грудей.
2. Навчання техніки виконання кидка м’яча однією рукою з місця по кільцю справа, зліва та по центру з відскоком від щиту.
3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості, реакції, точності кидка засобами спеціальних вправ для баскетболіста.
4. Виховання дружби та взаємно допомоги члена своєї команди засобами навчальної гри у баскетбол.
Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.
Обладнання: гімнастичні лавки, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.
Місце проведення: спортивний зал
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І.Підготовча частина. 8-12 хвилин |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
2. Стройові вправи:
3. Різновиди ходьби:
4. Різновиди бігу:
5. Повільна ходьба з махами рук. 6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі. І. Ходьба з коловими обертами рук: 1-4 – колові оберти рук уперед; 1-4 колові оберти рук назад. ІІ. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу) 1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок.
ІІІ. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок: 1 – випад вправо, поворот тулуба вліво; 2 – випад вліво, поворот тулуба вправо. ІV. Ходьба з махами ніг на кожен крок 1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги; 2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги. V. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок. 1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок. VІ. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.
8. Підрахунок ЧСС. |
1 хв. 30 сек. 30 сек. 30 сек. 1 хв-10 сек
1 хв.
2 хв.
2 хв.
1 хв. 9 хв. 4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
1хв.-10сек. |
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
70-75 ударів за хвилину
Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)
Показує направляючий учень Амплітуда максимальна, темп середній
Амплітуда максимальна, темп середній
Рухи різки, амплітуда максимальна
Під час махів ноги в колінних суглобах напружені
Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені
Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням
150-180 уд. за хвилину |
ІІ. Основна частина. 20-25 хвилин. |
|||
|
Шикування: по три учня в колону на відстані 4-5 м друг від друга. Виконання: учень №2 передає м’яч учню № 1 і біжить на його місце, 1 передає 3 і іде на місце 2, 3 передає м’яч 2 і іде на його місце і т.д.
Клас ділиться на кількість щитів у залі: хлопці – ліва половина залу, дівчата – права половина залу. Шикування у колонну (с початку по центру, потім зліва, справа). Учні виконують по 10-12 кидків з кожного положення.
Учням показати місце на щиті, куди вони повинні влучити м’ячем, у залежності від сили касація щита м’ячем.
|
5 хв.
5 хв.
12-15хв.
|
Ноги на ширині плечей, вага тіла розподілена на обидві ноги, м’яч тримати розставленими пальцями обома руками перед собою, дивитися у центр щита, піднімаючи м’яч до верху, перекласти його у одну руку, витягуючи її з м’ячем верх, рівним рухом кисті і пальців викинути м’яч вперед-верх, одночасно випрямляючи ноги і піднімаючись на носки.
Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол. Поки хлопці та дівчата грають учитель уважно слідкує за помилками. |
3. Заключна частина 5 хвилин. |
|||
|
1. Шикування. 2. Вправи на розслаблення. 3. Підрахунок ЧСС.
4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок.
5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.
6. Вихід із залу. |
30 сек. 1хв.-10 сек.
2-3хв.
хл -4×10 р. д.-4×5р. |
Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.
Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
В колону по одному. |
УРОК № 5
Тема: «Баскетбол».
Мета і завдання:
1.Закріплення умінь та навичок з техніки виконання ловлі і передач м’яча у русі.
2. Закріплення техніки кидку м’яча однією рукою з місця по кільцю справа, зліва та по центру з відсіком від щита.
3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.
4. Виховання дружби та колективізму засобами навчальної гри у баскетбол.
Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.
Обладнання: гімнастичні лавки, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.
Місце проведення: спортивний зал
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І.Підготовча частина. 8-12 хвилин |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
2. Стройові вправи:
3. Різновиди ходьби:
4. Різновиди бігу:
5. Повільна ходьба з махами рук. 6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі. І. Ходьба з коловими обертами рук: 1-4 – колові оберти рук уперед; 1-4 колові оберти рук назад. ІІ. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу) 1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок. ІІІ. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок: 1 – випад вправо, поворот тулуба вліво; 2 – випад вліво, поворот тулуба вправо. ІV.Ходьба з махами ніг на кожен крок 1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги; 2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги. V.Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок. 1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок. VІ. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.
7. Підрахунок ЧСС. |
1 хв.
30 сек. 30 сек. 30 сек. 1 хв-10 сек
1 хв.
2 хв.
2 хв.
1 хв.
9 хвилин 4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
1хв.-10сек. |
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
70-75 ударів за хвилину
Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)
Показує учитель Амплітуда максимальна, темп середній
Амплітуда максимальна, темп середній
Рухи різки, амплітуда максимальна
Під час махів ноги в колінних суглобах напружені
Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені
Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням 150-180 уд. за хвилину |
ІІ. Основна частина. 20-25 хвилин. |
|||
|
Ліва половина залу. Завдання хлопцям:
Права половина залу. Завдання дівчатам: Закріплення техніки виконання кидку м’яча однією рукою з місця по кільцю з відсіком від щита. Шикування у колонну (с початку по центру, потім зліва, справа). Учні виконують по 10-12 кидків з кожного положення.
2.Навчальна гра у баскетбол з завданням:
|
10-12 хв.
10-12 хв.
|
Критерії оцінки: Початковий рівень – відсутня координація роботи рук і ніг, пробіжка з м’ячем. Середній рівень – Ловіння м’яча заздалегідь зігнутими руками, неточна передача. Достатній рівень – уповільнена фіксація кроків в момент ловіння м’яча, неповне випрямлення рук і розслаблення кистей після передачі (вище або нижче рівня грудей) Високий рівень – помилки відсутні
Після виконання вправ змінити групи місцями
Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол. Поки хлопці та дівчата грають учитель уважно слідкує за помилками. |
3. Заключна частина.5 хвилин. |
|||
|
1. Шикування. 2. Вправи на розслаблення. 3. Підрахунок ЧСС.
4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок. 5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.
6. Вихід із залу. |
30 сек.
1хв.-10 сек.
хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів |
Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.
Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
В колону по одному. |