18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Цикли повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

Про матеріал
Тема: Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови. Цілі: ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ: • Пізнавальні : сформувати уявлення про алгоритми з повторенням; формувати вмін¬ня складати такі алгоритми; продовжувати розширювати знання учнів про середовище програми Скретч; • Розвивальні: розвивати увагу, вміння робити висновки, пам'ять, словниковий запас, логічне мислення; • Виховні: виховувати інтерес до інформатики, до програмування, формувати творче ставлення до предмета.
Перегляд файлу

Інформатика                                       4 клас

Тема: Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

Цілі: ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:

  • Пізнавальні : сформувати уявлення про алгоритми з повторенням; формувати вмін­ня складати такі алгоритми; продовжувати розширювати знання учнів про середовище програми Скретч;
  • Розвивальні: розвивати увагу, вміння робити висновки, пам'ять, словниковий запас, логічне мислення;
  • Виховні: виховувати інтерес до інформатики, до програмування, формувати творче ставлення до предмета.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ:

Спілкування державною мовою:

Уміння:  створювати інформаційні продукти та грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою;  висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології.

Математична компетентність:

Уміння:  розв’язувати математичні задачі використовуючи логічне мислення.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Уміння: застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій;

Уміння вчитися впродовж життя:

Уміння: організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму; самостійно опановувати нові технології та засоби діяльності.

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог.

Інформаційно- цифрова компетентність

опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні;

Ініціативність і підприємливість.

Здатність ефективно та безпечно використовувати сучасні цифрові технології в навчанні.

Соціальна та громадянська компетентності

Усвідомлення рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу

Екологічна грамотність і здорове життя.

Вміння організовувати власний робочий простір на фізичному та простому програмному рівні для збереження здоров’я, доброго самопочуття та ефективної діяльності учня/ учениці.

ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ: урок

ФОРМИ НАВЧАННЯ :

  •              Індивідуальна форма навчання – Створення «Хмари тегів», рефлексія
  •              Фронтальне навчання – повторення та закріплення матеріалу
  •              Колективна форма навчання – «Логічна розминка»,  в кінці уроку перевірка «Хмари тегів»
  •              У парному навчанні – практична робота.

 

МЕТОДИ НАВЧАННЯ:

Словесні методи – д/гра «Пригадаймо», закріплення вивченого матеріалу, рефлексія

Наочні методи – «Логічна розминка», «Хмара тегів», показ та роз’яснення презентації, перегляд відео, друкований алгоритм виконання роботи.

Практичні методи – практична робота

 

ТИП УРОКУ: комбінований

ОБЛАДНАННЯ УРОКУ: мультимедійний проектор, комп'ютер, комп’ютерна презентація, відео

 

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:  програма Scratch

Хід уроку:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП:

  1. - привітання
  2. - перевірка присутніх
  3. - перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. (індивідуальна форма навчання, фронтальне опитування, словесний метод)

Д/гра «Пригадаймо»

  • Які алгоритми називають алгоритмами з розгалуженням?
  • Назви відмінності алгоритмів з розгалуженням від алгоритмів слідування.
  • Пригадай ситуації, в яких ти керувався алгоритмом з розгалуженням?

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ УЧНІВ

(індивідуальна форма навчання, наочний метод)

Залучення учнів до активної мисленнєвої діяльності «Логічна розминка»

Створення «Хмари тегів» з ключовим словом ЦИКЛИ

IV. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ПОНЯТЬ ТА ЗАСОБІВ ДІЇ (наочний метод)

 (розповідь вчителя з демонстрацією презентації)

Повідомлення теми уроку: Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

Давайте з вами з’ясуємо, що ж таке цикли та циклічні процеси?

Циклічними називають процеси, в яких дії повторюються в одній і тій самій послідовності.

Циклічні процеси ми можемо спостерігати:

  • В природі (зима, весна, літо, осінь)
  • День-ніч
  • Світлофор

Циклічним алгоритмом або алгоритмом із повторенням називають алгоритм, у якому передбачено повторне виконання певних команд.

У середовищі Скретч алгоритм із безперервним повторенням можна реалізувати за допомогою команди ЗАВЖДИ з групи КЕРУВАТИ.

Також можна використати ЗАВЖДИ ЯКЩО, також з групи КЕРУВАТИ.

Фізкультхвилинка.

V. ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ТА НАВИЧОК: (індивідуальна та парна форма навчання, практичний метод)

Перегляд відео «Алгоритм виконання практичної роботи»

  • Повторення правил бжд
  • Алгоритм виконання роботи (друкований)
  • Виконання роботи

VІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ (фронтальне опитування, словесний метод навчання)

Перевірка та обговорення «Хмари тегів», що склали на початку уроку.

  • Які процеси називаються циклічними?
  • Наведи приклад циклічних процесів у природі?
  • Наведи приклад циклічних процесів у навколишньому світі?
  • Наведи приклад циклічних процесів у своєму житті?

VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

  1.               Рефлексія (індивідуальна форма навчання, словесний метод навчання)
    • Що цікавого ви сьогодні дізнались на уроці?
    • Що найбільше сподобалось?
    • Що запам’яталось?
    • Про що хотіли би дізнатися більше?

Молодці дітки. Ви були на уроці уважними та активними. До побачення.

 

 

 

 

docx
Додано
1 квітня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку