Інформатика 4 клас
Тема: Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
Цілі: ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ:
Спілкування державною мовою:
Уміння: створювати інформаційні продукти та грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою; висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології.
Математична компетентність:
Уміння: розв’язувати математичні задачі використовуючи логічне мислення.
Основні компетентності у природничих науках і технологіях
Уміння: застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій;
Уміння вчитися впродовж життя:
Уміння: організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму; самостійно опановувати нові технології та засоби діяльності.
Обізнаність та самовираження у сфері культури:
Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог.
Інформаційно- цифрова компетентність
опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні;
Ініціативність і підприємливість.
Здатність ефективно та безпечно використовувати сучасні цифрові технології в навчанні.
Соціальна та громадянська компетентності
Усвідомлення рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу
Екологічна грамотність і здорове життя.
Вміння організовувати власний робочий простір на фізичному та простому програмному рівні для збереження здоров’я, доброго самопочуття та ефективної діяльності учня/ учениці.
ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ: урок
ФОРМИ НАВЧАННЯ :
МЕТОДИ НАВЧАННЯ:
Словесні методи – д/гра «Пригадаймо», закріплення вивченого матеріалу, рефлексія
Наочні методи – «Логічна розминка», «Хмара тегів», показ та роз’яснення презентації, перегляд відео, друкований алгоритм виконання роботи.
Практичні методи – практична робота
ТИП УРОКУ: комбінований
ОБЛАДНАННЯ УРОКУ: мультимедійний проектор, комп'ютер, комп’ютерна презентація, відео
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: програма Scratch
Хід уроку:
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП:
ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. (індивідуальна форма навчання, фронтальне опитування, словесний метод)
Д/гра «Пригадаймо»
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ УЧНІВ
(індивідуальна форма навчання, наочний метод)
Залучення учнів до активної мисленнєвої діяльності «Логічна розминка»
Створення «Хмари тегів» з ключовим словом ЦИКЛИ
IV. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ПОНЯТЬ ТА ЗАСОБІВ ДІЇ (наочний метод)
(розповідь вчителя з демонстрацією презентації)
Повідомлення теми уроку: Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
Давайте з вами з’ясуємо, що ж таке цикли та циклічні процеси?
Циклічними називають процеси, в яких дії повторюються в одній і тій самій послідовності.
Циклічні процеси ми можемо спостерігати:
Циклічним алгоритмом або алгоритмом із повторенням називають алгоритм, у якому передбачено повторне виконання певних команд.
У середовищі Скретч алгоритм із безперервним повторенням можна реалізувати за допомогою команди ЗАВЖДИ з групи КЕРУВАТИ.
Також можна використати ЗАВЖДИ ЯКЩО, також з групи КЕРУВАТИ.
Фізкультхвилинка.
V. ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ТА НАВИЧОК: (індивідуальна та парна форма навчання, практичний метод)
Перегляд відео «Алгоритм виконання практичної роботи»
VІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ (фронтальне опитування, словесний метод навчання)
Перевірка та обговорення «Хмари тегів», що склали на початку уроку.
VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ
Молодці дітки. Ви були на уроці уважними та активними. До побачення.