Циклограма роботи педагога-організатора

Про матеріал

Щодня:

планує роботу згідно з функціональними обов'язковими та адміністративними директивами;

перевіряє якість чергування учнів по школі;

організовує дозвілля школярів на перервах;

інформує учнів та учителів про поточні позакласні та позашкільні заходи та ін.

Перегляд файлу

ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА

 

 

Щодня:             

  •       планує роботу згідно з функціональними обов'язковими та адміністративними директивами;
  •       перевіряє якість чергування учнів по школі;
  •       організовує дозвілля школярів на перервах;
  •       інформує учнів та учителів про поточні позакласні та позашкільні заходи;
  •       надає допомогу активістам у здійсненні ними громадських доручень;
  •       слідкує за дотриманням санітарно-гігієнічних правил та морально-етичних вимог у закладі;
  •       проводить індивідуальні чи групові заняття зі школярами згідно із планом.

Щотижня:

  •       планує роботу згідно з посадовими обов'язковими та адміністративними директивами;
  •       надає реальну допомогу (виступ, сценарії, рекомендації і т.д.) в підготовці класних зборів (або виховних годин, або інформаційних бесід, або екскурсій, або культпоходів, іншими словами, - виховних заходів у межах класу);
  •       приймає та перевіряє щоденники поведінки класів.

Щомісяця:

  •       планує роботу згідно з функціональними обов'язками та адміністративними директивами;
  •       готує загальношкільний розважально-пізнавальний захід (конкурс, змагання, віктори­ну, дискотеку тощо);
  •       координує роботу та сприяє організованому проведення засідання органу учнівського самоврядування;
  •       ініціює проведення зборів (конференції, брифінгу, творчої зустрічі) із представниками громадських об'єднань та організацій);
  •       забезпечує проведення загальношкільного заходу культурно-естетичного спрямування (культпоходу, виступу артистів у межах закладу, зустрічі із відомими людьми, театральних вечорниць, виступів аматорських учнівських колективів і т.д.);
  •       бере участь у методичних міських (обласних) нарадах, семінарах, конференціях.

Двічі на навчальний рік:

  •       сприяє проведенню загальношкільних учнівських зборів;
  •       сприяє проведенню загальношкільної учнівської конференції.

Раз на семестр:

  •       проводить підсумки зробленого;
  •       визначає перспективи діяльності на наступний семестр.

У кінці навчального року:

  •       здає звіт про виконану роботу;
  •       подає пропозиції до загальношкільного плану виховної роботи.
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
5 серпня 2018
Переглядів
2991
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку