Cкладання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець.

Про матеріал

Ця тема стосується розробки програм, які використовують елементи інтерфейсу користувача для введення логічних значень. У контексті програмування з елементами управління, такими як прапорці та перемикачі, розглядається створення алгоритмів, що дозволяють користувачам встановлювати логічне значення змінних.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

cкладання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець.8 клас Python

Номер слайду 2

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець. У програмуванні, особливо у створенні графічних інтерфейсів користувача, прапорці та перемикачі є важливими елементами, які дозволяють користувачам здійснювати вибір серед різних запропонованих варіантів. Прапорці (Checkboxes): Прапорець (або "галочка") - це елемент управління, який дозволяє користувачам обирати один або кілька варіантів зі списку альтернатив. У мові програмування Python, використовуючи бібліотеку Tkinter, можна створювати прапорці за допомогою класу Checkbutton. Користувач може встановлювати або знімати прапорці, вибираючи ті або інші опції. Перемикачі (Radiobuttons): Перемикач (або "радіокнопка") - це інший елемент управління, який дозволяє користувачам обирати один варіант із групи альтернатив. Якщо один перемикач у групі вибрано, інші автоматично скасовуються. У Tkinter, перемикачі створюються за допомогою класу Radiobutton. Вони дозволяють користувачам обирати один варіант з декількох.

Номер слайду 3

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець. Перемикач (Radiobutton або Radio button) - це елемент інтерфейсу користувача, який дозволяє користувачам обирати один варіант із групи альтернатив. Основна відмінність між перемикачами та прапорцями (Checkboxes) полягає у тому, що перемикачі дозволяють вибрати лише один варіант, тоді як прапорці можуть бути вибрані декілька опцій одночасно. Перемикачі (Radiobuttons)

Номер слайду 4

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець. Перемикачі в Tkinter представляють собою групу об'єктів, які дозволяють користувачеві вибирати один варіант з декількох альтернатив. Щоб створити групу перемикачів, спочатку потрібно створити змінну, яка буде представляти цю групу. Потім за допомогою функції Radiobutton() створюються окремі перемикачі, які додаються до цієї групи.ім'я_групи перемикачів=Int. Var()назва_ перемикача = Radiobutton(назва_вікна, text=”Текст перемикача1”, variable= ім'я_групи_перемикачів, value=значення перемикача1)назва_перемикача1= Radiobutton(назва_вікна, text=”Текст перемикача2”, variable= ім'я_групи_перемикачів, value=значення перемикача2)

Номер слайду 5

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець.value - це параметр, який вказує унікальне числове або рядкове значення для кожного перемикача у групі. Коли користувач обирає конкретний перемикач, значення цього параметра присвоюється змінній, яка пов'язана з групою перемикачів. Наприклад, якщо у вас є група перемикачів для вибору днів тижня, кожен перемикач може мати своє числове значення: 1 для понеділка, 2 для вівторка і так далі.Ім'я групи перемикачів (Int. Var() - це змінна, яка зберігає числове значення для обраного перемикача в групі. Коли користувач обирає один із перемикачів у групі, значення цього перемикача зберігається в цій змінній. Наприклад, якщо група перемикачів представляє дні тижня, змінна Int. Var() зберігатиме номер дня, який обрав користувач: 1 для понеділка, 2 для вівторка і так далі. для того, щоб отримати значення, яке набула група перемикачів потрібно застосувати метод get()ім’я_групи_перемикачів.get()

Номер слайду 6

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець. У цьому прикладі створюється група перемикачів, і користувач може вибрати лише один варіант з трьох. Якщо вибрати один з перемикачів, інші автоматично скасуються. Приклад використання перемикачів у мові Python з використанням Tkinter

Номер слайду 7

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець.variable - ім’я групи перемикачів, до якої належить даний перемикач value - значення перемикача (числа)text - текст біля перемикачаbg=“колір” - колір фону; fg=“колір” - колір тексту; font=“шрифт та розмір шрифту” - шрифт тексту біля перемикача. place(х=, у=) - розмістить елемент у позиції (x) та (y) на вікні.perem=Radiobutton(window, text=«ТЕКСТ", variable=perem, value=1)Атрибути перемикачів

Номер слайду 8

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець. Створимо вікно із розмірами 300х300, та створимо в нього групу перемикачів, а саме три перемикачі із назвами предметів (інформатика, фізкультура та біологія). І перший розмістимо в 100 пікселях від лівого краю та в 100 пікселях від верхнього краю, а кожен наступний на 20 пікселів нижче. Приклад

Номер слайду 9

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець. Прапорці (Checkboxes) - це елементи інтерфейсу користувача, які дозволяють користувачам здійснювати вибір одного або кількох варіантів зі списку альтернатив. Ці елементи отримали свою назву через те, що вони мають зовнішній вигляд невеликих квадратів або кружечків з прапорцями всередині, які можуть бути встановлені (приведені у вибраний стан) або скасовані (приведені у знятий стан) користувачем. Прапорці (Checkboxes)

Номер слайду 10

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець. Основні характеристики прапорців: Вибір одного або декількох варіантів: Прапорці дозволяють користувачам обирати один або кілька варіантів з набору альтернатив. Це дозволяє створювати інтерактивні форми та налаштування, де користувач може обирати потрібні параметри. Незалежність вибору: Кожен прапорець в групі є незалежним від інших, тобто користувач може вибирати або скасовувати вибір кожного прапорця незалежно від інших. Стан (вибраний або скасований): Кожен прапорець може перебувати у вибраному або скасованому стані. У вибраному стані прапорець зазвичай має прапорець всередині квадрата або кружечка, підтверджуючи вибір. Застосування у різних контекстах: Прапорці широко використовуються у програмних інтерфейсах користувача для вибору параметрів, встановлення налаштувань, виключення увімкнення опцій, тестування та багато іншого.

Номер слайду 11

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець. Для створення прапорців викоричтовується функція Checkbutton(), і застосовується це так: імя_змінної=Int. Var() ім’я_прапорця=Checkbutton(назва_вікна, text=“Текст прапорця”, variable=імя змінної, onvalue=значення коли прапорець задіяний(увіскнутий), offvalue=значення коли прапорець не задіяний (вимкнутий).

Номер слайду 12

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець.variable - ім’я групи праопрців, до якої належить даний прапорець value - значення прапорця (числа)text - текст біля прапорцяbg=“колір” - колір фону; fg=“колір” - колір тексту; font=“шрифт та розмір шрифту” - шрифт тексту біля прапорця. place(х=, у=) - розмістить елемент у позиції (x) та (y) на вікні.prapor =Checkbutton(window, text="Жовтий", variable=prap, onvalue=1, offvalue=0)Атрибути прапорців

Номер слайду 13

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець. Створити вікно розміром 400x400 пікселів з текстовою міткою "Не вибрано", розташованою у позиції x=100, y=50. Також у вікні є чотири прапорці (checkbutton): "Яблуко", "Банан", "Кампот", "Сік". Координати розміщення прапорців: "Яблуко" (x=100, y=100), "Банан" (x=100, y=120), "Кампот" (x=100, y=180), "Сік" (x=100, y=200). Також є кнопка "Підтвердити", розташована у позиції x=150, y=250. Користувач може обрати один або кілька варіантів і натиснути кнопку "Підтвердити". Після цього виводиться вікно з повідомленням про вибір, а також в залежності від вибору прапорців вказується, які продукти було обрано на десерт. Приклад

Номер слайду 14

Задання логічного значення величини. Елемент для введення даних прапорець. Створено вікно розміром 300x300 пікселів. У вікні розміщені два прапорці (Checkbutton): "Варіант 1" і "Варіант 2". Користувач може обрати один або обидва варіанти, які позначаються відповідними прапорцями. Також у вікні розміщені три перемикачі (Radiobutton): "Опція 1", "Опція 2" і "Опція 3". Користувач може обрати лише одну з трьох опцій за допомогою перемикачів. Приклад(спільне вікно)

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
13 квітня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку