РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ШЛЯХОМ ЗАЛУЧЕННЯ ЇХ ДО УЧАСТІ В ОЛІМПІАДАХ І КОНКУРСАХ НА ОСВІТНІХ ОNLINE-ПЛАТФОРМАХ (з досвіду роботи)

Про матеріал
В презентації викладено досвід участі в олімпіадах і конкурсах на освітніх оnline-платформах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ШЛЯХОМ ЗАЛУЧЕННЯ ЇХ ДО УЧАСТІ В ОЛІМПІАДАХ І КОНКУРСАХ НА ОСВІТНІХ ОNLINE-ПЛАТФОРМАХ (з досвіду роботи) Наталія МОШЕНСЬКА, учитель інформатики Засідання навчально-методичної ради від 05.01.2022

Номер слайду 2

Підвищення кваліфікації ■ Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», за темою (напрямом) «Сучасні технології в умовах дистанційного та змішаного навчання інформатики», 2021 р.

Номер слайду 3

■ Інформаційна компетентність і медіаграмотність сучасного педагога як умова реалізації концепції НУШ. Напрямок наукової роботи (тематика самоосвіти)

Номер слайду 4

«Використання освітянських електронних ресурсів (інформаційних ресурсів освіти) в умовах модернізації педагогічного простору як потреба сучасного інформаційного суспільства», Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Розвиток інформаційно компетентності та медіаграмотності керівника Нової української школи в умовах післядипломної педагогічної освіти», 25.04.2019 р. Робота за темою

Номер слайду 5

Найголовніше завдання викладання інформатики ◙ створення умов для розвитку комплексу рис, які забезпечують інформаційно-комунікаційну компетентність учня, ◙ соціальна мобільність, ◙ здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, ◙ отримання інформації та оперування нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнічного суспільства

Номер слайду 6

Мета участі в олімпіадах і конкурсах на освітніх оnline-платформах ☻ Урізноманітнення процесу навчання ☻ Зацікавлення учнів навчальним предметом ☻ Підвищення мотивації до вивчення інформатики ☻ Повторення теоретичного матеріалу навчального предмету, практичне відтворення сформованих умінь і навичок ☻ Надання можливості учням перевірити свої знання (причому – не лише з інформатики) ☻ Виявлення кола питань (тем), з яких учень має труднощі ☻ Додатковий розвиток навичок роботи з ПК та в освітньому оnline-середовищі ☻ Стимулювання використання інформаційних технологій в освітньому процесі

Номер слайду 7

Пріоритетні завдання найближчої перспективи 1) посилення мотивації навчання через підвищення інтересу до способів здобування знань; 2) розвиток навичок і вмінь (технічних) орієнтуватися в інтерфейсі платформи («інтуїтивно зрозумілий інтерфейс»); 3) відпрацювання навичок time management – технології керування часом, організації робочого часу та підвищення ефективності його використання (шляхом тренування свідомого контролю за часом, що витрачається на конкретні види діяльності); 4) активізація рефлексивних процесів за допомогою самоаналізу, оцінювання власних результатів; 5) перенесення знань у нові ситуації на основі самостійної пошукової діяльності (відпрацювання технічних навичок застосування «інтелектуального» пошуку, роботи з веб-пошуковими системами на кшталт Google, Bing, Yahoo!, Baidu, DuckDuckGo, Ask.com, I.ua, Ukr.net, Meta.ua, Poshukach.com, Shukalka.com.ua, онлайн-довідник «Вікіпедія» тощо); 6) стимулювання розвитку інтелектуальних і пізнавальних здібностей: різних видів пам’яті, мислення, уваги, уяви, ініціативи та творчості; 7) реалізація внутрішньопредметних і міжпредметних зв’язків, розвʼязання життєвих проблемних ситуацій

Номер слайду 8

Міжнародний дистанційний конкурс з інформатики Олімпіс https://www.olimpis.com.ua/ ■ після конкурсів учителі можуть переглянути відповіді своїх учнів і визначити теми, в яких учні мають труднощі; ■ присутні завдання різної складності, тому в них можуть брати участь всі учні без винятку; ■ яскраві друковані відзнаки (дипломи, грамоти, подяки, сертифікати) для всіх учасників, педагогів, закладу освіти; ■ яскраві друковані подарунки + можливість виграти цінні подарунки; ■ платна участь (можливі виключення)

Номер слайду 9

Інтернет-олімпіади та конкурси «На Урок» https://naurok.com.ua/ ■ простий алгоритм участі (не потрібно надсилати відповіді); ■ аналіз відповідей і результатів учнів у зручному форматі; ■ матеріали для роботи над помилками у класі; ■ незалежно від результатів олімпіади, кожен учасник отримує яскраві електронні. відзнаки (дипломи, сертифікати про участь, свідоцтва, подяки) про підготовку учасників та призерів, іменні подяки за активну участь (залучення більше 5 учасників); ■ безкоштовна участь

Номер слайду 10

Інтернет-олімпіади та конкурси «Всеосвіта» https://vseosvita.ua/ ■ учитель має доступ до відповідей всіх своїх учнів; ■ кожен учень має змогу переглянути свої відповіді, дізнатися, які з них були неправильними та ознайомитися із детальним поясненням до них; ■ учні мають можливість відповідати на завдання у режимі оnline та оffline; ■ перевірка відбувається автоматично, після внесення вчителем відповідей на сайті; ■ нагороди видаються двома мовами – українською та англійською; ■ унікальний дизайн нагородних документів (диплом, свідоцтво, подяка) для учнів, учителів, організаторів, батьків та директора школи; ■ цінні подарунки; ■ платна участь (можливі виключення)

Номер слайду 11

Міжнародна науково-практична конференція «Різдвяні читання» (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна Комунальний заклад «Школа мистецтв Харківської міської ради» Наукове товариство учнів «Нартекс» https://school_art.klasna.com/ ■ проводиться з метою виявлення та підтримки учнівської молоді, обдарованої у різноманітних сферах науки й техніки, популяризації серед молоді науки як професії; ■ сприяє розвитку пошукової, дослідницької роботи у школі; ■ формат проведення як наживо, так і online; ■ можливість продовження обраних у шкільні роки дослідницьких тем під час навчання у ЗВО (ХНУ ім.В.Н.Каразіна); ■ безкоштовна участь; ■ можливість отримання електронної (безкоштовно) та друкованої збірки наукових робіт

Номер слайду 12

► виховувати школярів із високим творчим потенціалом, які у майбутньому здатні приймати рішення, генерувати нові ідеї, знаходити вихід в мінливих, не завжди комфортних обставинах; ► розвивати у дитини позитивну навчальну мотивацію, активізувати її інтелектуальну і вольову сфери шляхом створення в освітньому процесі ситуації успіху, сприятливих умов для діяльності кожної дитини. ► розвивати творчі здібності учнів, адже творчі люди – рішучі, амбіційні, їхнє мислення виходить за межі звичного

Номер слайду 13

ppt
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
17 квітня
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку