Давньогрецький театр. Есхіл. «Прометей закутий» (8 кл.)
Мета: вивчати історію виникнення давньогрецького театру, відомості з життя і творчості «батька трагедії» Есхіла, уривки трагедії «Прометей закутий»; розвивати вміння систематизувати інформацію, робити логічні висновки, формувати навички ефективної групової взаємодії; виховувати любов до культурної спадщини людства.
Тип уроку: Світове кафе
Хід уроку
І. Вступ (5 хв.)
Сьогодні у нас буде незвичайний урок. Ми не будемо з вами писати, а відправимося у подорож сторінками давньогрецького театру.
ІІ. Основна частина (30 хв.)
Інструктаж
Я запрошую вас провести сьогоднішній час у Грецькому кафе, меню якого складається з 4 блюд.
Правила світого кафе
1.БУДЬ ЧЕМНИМ.
2.ТВОРИ НАТХНЕННО.
3.КУШТУЙ ІЗ ЗАДОВОЛЕННЯМ.
Кожна група має покуштувати за всіма столиками.
(Лунає фонова музика)
1) «Грецький салат» , має багато компонентів, тому і наша робота складається з відомостей про давньогрецьку драму.
Скласти асоціативний кущ до поняття «Давньогрецький театр»
Ідентифікація
І група «Я Прометей»
ІІ група «Я Зевс»
ІІІ група «Я давньогрецький драматург Есхіл»
ІV група «Я давньогрецький глядач»
4)«Йогурт» , аналіз літературного героя «Чарівне колесо»
ІІІ. Фізкультхвилинка (3 хв.)
Відео «Грецька фізкультхвилинка»
ІV.Підсумок (7 хв.)
Презентація блюд.