Давньогрецький театр. Есхіл "Прометей закутий"

Про матеріал
Даний урок побудовано у вигляді технології "Світове кафе", де учні перетворюються на кухарів , поділяються на 4 команди та готують 4 грецькі страви, передаючи їх по колу, кожен столик вирішує самостійно, які пахощі знань потрібно додати для того, щоб довершити страву.
Перегляд файлу

Давньогрецький театр. Есхіл. «Прометей закутий» (8 кл.)

Мета: вивчати історію виникнення давньогрецького театру, відомості з життя і творчості «батька трагедії» Есхіла, уривки трагедії «Прометей закутий»; розвивати вміння систематизувати інформацію, робити логічні висновки, формувати навички ефективної групової взаємодії; виховувати любов до культурної спадщини людства.

Тип уроку: Світове кафе

Хід уроку

І. Вступ (5 хв.)

Сьогодні у нас буде незвичайний урок. Ми не будемо з вами писати, а відправимося у подорож сторінками давньогрецького театру.

  1. Перегляд відео «Занурення в епоху античності».

ІІ. Основна частина (30 хв.)

Інструктаж

Я запрошую вас провести сьогоднішній час у Грецькому кафе, меню якого складається з 4 блюд.

  1. Грецький салат . Це феєрія смаків, свіжий, щойно зібраний салат, смак зелені, пахощі овочів, терпкий присмак бринзи. Створити свій салат, використовуючи знання, ви зможете за столиком №1. Шефкухар вашого столика Зоненко Дарина.
  2. За столиком №2 ми скуштуємо мусаку – основне блюдо. Шефкухар вашого столика Блажівський Максим.
  3. За столиком №3 вам буде запропоновано ніжне пюре – хумус . Шефкухар вашого стола Тихонов Олександр.
  4. За 4 столиком вас чекає десерт – йогурт із фруктами. Частувати йогуртом вас буде Кубарєва Олена.

Правила світого кафе

1.БУДЬ ЧЕМНИМ.

2.ТВОРИ НАТХНЕННО.

3.КУШТУЙ ІЗ ЗАДОВОЛЕННЯМ.

Кожна група має покуштувати за всіма столиками.

(Лунає фонова музика)

      1) «Грецький салат» , має багато компонентів, тому і наша робота складається з відомостей про давньогрецьку драму.

Скласти асоціативний кущ до поняття «Давньогрецький театр»

  1. «Мусака», скласти алгоритм дарів Прометея.
  2. «Ніжне пюре»

Ідентифікація

І група «Я Прометей»

ІІ група «Я Зевс»

ІІІ група «Я давньогрецький драматург Есхіл»

ІV група «Я давньогрецький глядач»

4)«Йогурт» , аналіз літературного героя «Чарівне колесо»

ІІІ. Фізкультхвилинка (3 хв.)

Відео «Грецька фізкультхвилинка»

ІV.Підсумок (7 хв.)

Презентація блюд.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 липня 2022
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку