день безпечного інтернету

Про матеріал
День безпечного інтернету. Творча форма подачі матеріалу для дітей. Закріплення вмінь та навичок з предмету.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

День безпечного Інтернету. Що я знаю про Інтернет?

Номер слайду 2

8 лютого 2022 року у світі відзначається День безпечного Інтернету. Інтернет. Що це? Останні роки це слово щільно увійшло в наше життя. Це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу не виходячи з власної кімнати, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Сучасна людина не уявляє собі життя без Інтернету. А чи існують правила, яких ми маємо дотримуватись працюючи в Інтернет? Що нам потрібно знати і чого дотримуватися, щоб залишитися здоровою людиною з усіх боків. На сьогодні в Україні проблема безпеки дітей в Інтернеті постала особливо гостро. Аудиторія користувачів всесвітньої мережі дедалі розширюється, і її переважну частину становлять діти та підлітки, які не усвідомлюють повністю загроз, що можуть чекати у віртуальному просторі. Саме тому сьогоднішнє наше заняття ми присвятимо темі «Безпечний Інтернет». Спробуємо дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювати та засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті. День безпечного Інтернету. Далі

Номер слайду 3

У давні часи, щоб отримати якусь інформацію про країну, життєвий статус про її народ та інше, люди використовували листи. А листи відправляли човном, пароплавом. «Доставка» інформації тривала місяць – півроку. Потім стільки ж люди чекали відповіді. З появою літаків на відправку листа і відповіді чекали вже не 2 місяці, а 2 тижні. З появою Інтернету лист відправляється і отримується відповідь через кілька секунд. Отже, Інтернет – перспективний сектор економіки, який швидко розвивається. У наш час сучасна молодь вільно володіє можливостями Інтернету та мобільних телефонів, а школярі, можливо, не розуміють, як без цього жив світ 40-50 років тому. На початку 1996 року по всьому світу нараховувалось 30 млн. користувачів Інтернету. У даний час Інтернетом користується 710 029 070 людей. День безпечного Інтернету. Далі

Номер слайду 4

ЦЬОГО ДНЯ В БАГАТЬОХ КРАЇНАХ СВІТУ ОБГОВОРЮЮТЬСЯ:шляхи безпечного використання молоддю Інтернету,питання інтернет-етики,загрози протизаконного контенту. День безпечного Інтернету має на меті досягнення об'єднання зусиль держави, бізнесу і громадськості для популяризації механізмів безпечної роботи в мережі, перш за все серед дітей та молоді. Далі

Номер слайду 5

ПРАВИЛА В ІНТЕРНЕТІДалі

Номер слайду 6

Цифровий слід – це всі дії людини в Інтернеті, з яких складається її електронний портрет. Коли вона публікує фотографії, аудіозаписи, відео, текстові повідомлення, дописи в блозі чи пише на сторінках друзів, то залишає в мережі так званий слід. Особиста інформація – інформація про конкретну особу. Вона може бути загальнодоступною, призначеною лише для деяких людей або цілковито приватною, залежно від того, наскільки конфіденційною вона є. Налаштування – Розділ на сайті, у додатку тощо, де можна вказати, яку інформацію про себе користувач хоче показувати іншим і як служба оброблятиме дані його облікового запису. Межі – кордони або точки переходу між двома різними зонами; неписані правила поведінки. З одного боку меж певні дії можуть бути прийнятні, а з іншого – неприпустимі. ДІЛІТЬСЯ З ОБАЧНІСТЮ Далі

Номер слайду 7

НЕ ПІДДАВАЙТЕСЯ ОБМАНУФішинг – спроба виманити особисту інформацію в користувача Інтернету. Зазвичай для фішингу застосовуються електронні листи, оголошення та фіктивні сайти, за дизайном дуже подібні до тих, які часто відвідує користувач. Цільовий фішинг – фішингова атака, спрямована на конкретного користувача із застосуванням його особистої інформації. Шахрайство – спроба обманним способом отримати гроші або інші цінності. Довірений – надійний; той, що працює правильно чи виконує необхідні функції. Справжній – реальний, правдивий; не фіктивний і не скопійований. Перевірка – процедура, яка показує, чи справжній певний обліковий запис, сайт тощо. Оманливий – створений з метою створення у користувачів хибного враження. Шахрайський – створений, щоб ошукувати людей із метою отримання цінностей. Брандмауер – програма, яка захищає комп’ютер від більшості видів шахрайства. Далі

Номер слайду 8

БЕРЕЖІТЬ СВОЇ ТАЄМНИЦІКонфіденційність – захист своєї й чужої особистої інформації. Безпека – правильні звички поводження з апаратним і програмним забезпеченням, які допомагають його захистити. Двоетапна перевірка – процедура безпечного входу в обліковий запис, яка відбувається у два етапи (наприклад, коли спершу потрібно ввести пароль, а потім код із SMS). Маркер безпеки – брелок або інший невеликий пристрій для отримання доступу до системи. Пароль – таємна комбінація символів для доступу до чогось. Далі

Номер слайду 9

СУМНІВАЄТЕСЯ? СПИТАЙТЕ!Слід звертатися по допомогу до дорослого, якому довіряєте, в будь-якій ситуації, яка викликає в них острах або сумнів:• підозра, що ваш обліковий запис зламано • забули пароль і потребуєте допомоги дорослого. • підозра, що вас намагаються ошукати або уже стали жертвою шахрайства • хтось у мережі заводить розмову на некомфортні для вас теми. • незнайома людина надсилає вам підозріле повідомлення. • ви хочете поговорити про доброзичливість і агресію в Інтернеті. • боїтеся, що опублікували в Інтернеті інформацію, яку не варто було розкривати. Далі

Номер слайду 10

«Чи є у вас залежність від інтернету?»Ти засмучуєшся та злишся, якщо потрібно виключати комп’ютер. Ти знаходишся у дуже гарному настрої тільки сидячи за комп’ютером. Комп’ютер для тебе – це засіб зняття стресу. Після комп’ютерних ігор у тебе виникають головні болі. У житті ти відчуваєш пустоту, роздратованість, які зникають, коли ти сідаєш за комп’ютер. Ти маєш проблеми у навчанні через те, що часто сидиш за комп’ютером. Ти відчуваєш потребу проводити більше часу за комп’ютером. Ти маєш проблеми з родичами, у стосунках з друзями або іншими людьми через комп’ютер. Далі

Номер слайду 11

Щодня3 рази в тиждень1 раз на тиждень10-11 років10%75%15%12-13 років22%67%11%14-15 років34%54%12%16-17 років65%24%11%АКТИВНІСТЬ ВИХОДУ ДІТЕЙ В МЕРЕЖУ ІНТЕРНЕТДалі

Номер слайду 12

Діяльність у мережі Інтернет дітей з 10-17 років. Пошук інформації для занять9%Завантаження музики та фільмів15%Перегляд пошти24%Спілкування в соціальних мережах15%Даліppt_x

Номер слайду 13

ЗАХИСТИТИ СВІЙ КОМП’ЮТЕР @ Завжди оновлюйте операційну систему.  @ Використовуйте антивірусну програму.  @ Використовуйте брандмауер.  @ Робіть резервні копії важливих файлів.  @ Будьте обережними, завантажуючи вміст. @ Будьте обережними, надаючи особисту інформацію. @ Думайте про те, з ким ви розмовляєте.  @ Пам'ятайте, що в Інтернеті не все є надійним і не всі є чесними.  @ Ви маєте дотримуватися законів навіть в Інтернеті. @ Пам'ятайте, що в Інтернеті ви повинні піклуватися про інших так само, як про себе. Далі

Номер слайду 14

Вікторина "МІЙ БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ"СТАРТ

Номер слайду 15

Закрити сайт. Звернутися до батьків за допомогою. . Самій усунути несправність. Учениця 4-го класу Софія Мережна зайшла на незнайомий сайт. Раптом на екрані комп'ютера з'явилися незрозумілі повідомлення. Що зробити Софії?

Номер слайду 16

Встановити антивірусну програму. Встановити на свій браузер фільтр. . Встановити новий браузер. Софія Мережна, буваючи в Інтернеті, часто стикається з неприємною інформацією, яка "лізе з усіх боків", вона заважає їй працювати в Інтернеті. Як Соні позбутися від непотрібної інформації, щоб користуватися тільки цікавими їй сторінками.

Номер слайду 17

Не відкривати файл. . Завантажити файл, і почати грати. Відправити файл своїм друзям. Софія Мережна на уроці інформатики створила собі електронну скриньку. Тепер вона може обмінюватися повідомленнями зі своїми друзями. Сьогодні на адресу її електронної пошти прийшло повідомлення: файл з грою від невідомого користувача. Як їй вчинити ?

Номер слайду 18

Відправити SMS на вказаний номер в Інтернеті. Перевірити цей номер в Інтернеті. Не викачувати більше картинки. На уроці природознавства Соні задали знайти зображення динозаврів. Вона захотіла скачати картинку в Інтернеті, натиснула кнопку "завантажити", на екрані з'явилося повідомлення відправити SMS на вказаний номер в Інтернеті. Як вчинити Соні?

Номер слайду 19

Піти на зустріч. Піти на зустріч разом з мамою чи татом. Не ходити на зустріч. Софія Мережна познайомилася в Інтернеті з учнем 6-го класу Віталіком Незвичайним. Віталік не вчиться з Софією в одній школі, і взагалі Соня його жодного разу не бачила. Одного разу Віталік запросив Соню, зустрітися з ним у парку. Що робити Соні?

Номер слайду 20

Повідомити йому потрібні відомості. Не повідомляти в Інтернеті, а повідомити при зустрічі. Порадитися з батьками. Новий друг Софії Мережної, з яким вона познайомилася вчора в Інтернеті попросив її терміново повідомити йому таку інформацію: номер телефону, домашню адресу, ким працюють батьки. Соня повинна:

Номер слайду 21

Ні, не можна. Можна, за згодою однокласників.. Можна, згода однокласників не обов'язкова. Соня вирішила опублікувати в Інтернеті свою фотографію і фотографії своїх однокласників. Чи можна їй це зробити?

Номер слайду 22

Продовжувати проводити час за комп'ютером. Дотримуватися правил роботи на комп'ютері. Більше ніколи не працювати на комп'ютері. Софії купили комп'ютер. Вона тепер цілий день проводить за комп'ютером. Через кілька днів у неї стали сльозитися очі, з'явилися болі в руках. Що їй робити ?

Номер слайду 23

Образити кривдника. Не відповідати кривдникові тим же, а продовжити з ним спілкування. Повідомити дорослим про це. У Софії Мережної багато друзів в Інтернеті, вона щодня додає нових друзів в свій контакт-лист в ICQ. Раптом їй стали приходити повідомлення з неприємним, грубим змістом. Що Софія повинна зробити?

Номер слайду 24

Їй слід почекати приїзду батьків. Вона може звернутися на лінію допомоги "Діти Онлайн". Вона може запитати у однокласників. У Софії Мережної виникли питання при роботі в онлайн-середовищі. Батьки Соні виїхали у відрядження, бабуся Софії не може їй допомогти. До кого Софія може звернутися?

Номер слайду 25

СОЦІАЛЬНІ ОНЛАЙН-МЕДІА

Номер слайду 26

ЗНАЙДИ СЛОВАКЛАВІАТУРАФІШИНГСПАММОДЕМПРИНТЕРВІРУСМОНІТОРДИСКЕТИМИШКА

Номер слайду 27

Номер слайду 28

1. РЛВАААТУІК2. ИЕСКДИТ3. ЙАСТ4. КФШЕЛА5. ОЬАЛРПСКЛАДИ АНАГРАМИ6. ТЕТНРЕІН

Номер слайду 29

1. Що на вашу думку: книга чи комп'ютер є основним джерелом інформації в сучасному світі?2. Чи однаково важлива роль книги і комп'ютера в духовному розвитку людини?3. Як ви гадаєте, у майбутньому друкована книга залишиться чи її замінить комп'ютер?4. Чи можна бути освіченою людиною, якщо не знаєш комп'ютера?6. Чи потрібна бібліотека в майбутньому?7. Чи припускаєте ви виникнення нових носіїв інформації, які колись витіснять комп'ютер?8. Де застосовується компютер та які перації виконує цей сучасний пристрій?ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ

Номер слайду 30

ВПРАВА «НЕБЕЗПЕКИ В ІНТЕРНЕТІ»

Номер слайду 31

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
16 вересня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку