День іменинника " Щиро вітаємо!"

Про матеріал
День іменинника " Щиро вітаємо!" - це розробка цікавого та веселого дитячого свята, під час якого діти вітають один одного, дізнаються про походження та значення своїх імен, грають в ігри, мандрують у світ знаків Зодіаку та отримують подарунки.
Перегляд файлу

День іменинника  «Щиро вітаємо!!!» для учнів 2 класу НУШ. Вчитель Будник О.В.

Мета. Формувати дитячий колектив, сприяти встановленню дружніх стосунків між учнями; пробуджувати в дітей почуття доброти, дружби, намагання робити приємне один одному, жити в мирі, добрі і злагоді.

Обладнання: дитячі іграшки, різнокольорові кульки, медалі іменинників, значки « Знаки Зодіаку», презентація, загадки, квіти, надпис «День іменинника», плакати (поздоровлення від учнів класу на дошці).

Учитель. Сьогодні в цьому залі свято, (Слайд 1)

Ми дуже раді всіх вітати!

І сподіваємось, що кожен

Для себе щось узяти зможе.

Хтось – настрій добрий запозичить,

Бо посмішка усім нам личить.

Хтось – слову доброму зрадіє,

Бо про добро усі ми мрієм.

Вчитель. Ми зібрались сьогодні вшанувати наших любих іменинників, адже цього року кожен наш учень переступив  новий цікавий і загадковий поріг -сьомий рік свого життя. ( Слайд 2)

А де ж вони, наші іменинники? Кого ж сьогодні ми будемо вітати, адже у цей день в нашому класі ніхто не народився? А привітаємо ми тих, хто святкував свій День народження під час карантину вдома, хто не отримав свою медаль іменинника. Я попрошу встати Б. Назара, Б. Мирослава, Х. Анастасію, К. Антона,    Н. Надію,К. Дениса,Р. Ілью. Вітаємо вас з минулим днем народження і вручаємо вам вашу медаль Іменинника, яка довго чекала вас у школі. (Звертаю увагу на іменинників, які вони сьогодні чепурні, гарно вдягнені, вручаю дітям Медаль іменинника, розпитую, коли в кожної дитини був день народження, як святкували вдома, що їй найбільше запам'яталося з цього. Іменинники розповідають).

  • Діти, ще я хочу сьогодні привітати з минулим Днем народження К.Богдана, якому вчора виповнилось вже 8 років. Богданчикові ми вручаємо іменний Сертифікат іменинника. ( Слайд3)

 

Вчитель .

- А відгадайте-но, що я таке?
Всі хочуть, як народиться дитина,
Щоб я було красиве і дзвінке,
Бо носить все життя мене людина...                                                                                Кажуть, саме воно, наймення, найприємніше чути кожному. ( Слайд 4)

 У Конституції України записано, що кожна дитина має право на ім’я.  З приходом дитини в цей світ, батьки наділяють її іменем ангела-охоронця чи то на честь батька,матері, дідуся, бабусі, кіноактора чи співака.

Як маленьке немовля

У світ двері відчиня.

То дарують йому слово,

Слово це – його … (ім'я).

  • Діти, я зараз буду читати вірш з нашими іменами, хто почує своє ім’я, піднімає руки вгору.

Наші імена

Мирослав, Ілья, Надія,

Катерина і Марія,

Ангеліна і Богдан,

Денис, Антон і Назар,

знов Марія і Богдан

ще й Настуню Бог нам дав.

Ось такі в нас імена,

Вчителька ж у нас – Оксана.

Вчитель. Наймення, поширені в різних народів,

До нашого люду дійшли крізь віки,

І носимо їх ми тепер залюбки.

В них сила і віра, і щастя, і врода,

Хоробрість і мужність, життя нагорода.

 

І дівчатко , і хлоп’я

Мають право на ім’я

Ти – Катруся, він – Денис.

А оцей хлопчик –Ілья.

Мають Маша і Назарчик

Ще й по батькові ім’я ( Діти називають своє повне  ім’я та по батькові).

     А зараз прийшов час дізнатися, які ж значення мають наші імена, і звідки вони прийшли до нас. Дивіться,слухайте уважно і запам′ятовуйте:(Слайд 5)

  • Анастасія – грец. «воскресіння»;
  • Денис – грец. «бог веселощів та природи»;
  • Катерина – грец. «чиста, непорочна»;
  • Ангеліна – грец. « Ангельська Вісниця»;
  • АНТОН, лат.; римське родове ім‘я Antonius – вступаю в бій;
  • БОГДАН слов.;– даний богами;
  • МИРОСЛАВ слов.; від слів мир і слава;
  • Надія –слов.- « сподівання»
  • Марія –давньоєврейське –бажана, безтурботна ,гірка, пані;
  • Ілья – давньоєврейське -« сила Божа»;
  • Назар –давньоєврейське « присвячений Богу».

_ Гра. Давайте пограємо в таку гру. Передаємо по черзі  один одному кубик і називаємо жіноче (чоловіче) ім′я, імена не повинні повторюватися.

Вчитель.   У нашому класі є діти з однаковими іменами. Згодні?  Хто це? Імена однакові, а діти схожі між собою?  За характером звісно всі діти різні. А чому?  Бо народилися під різними знаками Зодіаку.  Знаки Зодіаку – це небесні сузір’я. Їх всього 12. ( слайд 6)

  Давайте ж нагадаємо, які знаки зодіаку вхожі до нашого свята. Вам треба відгадати загадки про знаки Зодіаку і пригадати хто з вас під яким сузір′ям народився. Якщо ви вгадали свій знак, ви його отримаєте . Всі знаки Зодіаку підпорядковані 4 стихіям : Вогонь, вода, земля, повітря. Тому зворотній бік кожного знака відповідного кольору.  ( Слайд 7)

-                  Це серйозний знак вогню.

                    Близький родич барану.

                   Сміливий і відважний воїн.

                   Здогадались хто це? ….( Овен Слайд 8)

 

  • Хто родився в квітні - травні

Дуже вдумливим буває.

Мріє про життя щасливе,

І в роботі молодець

Маленький  впертий бик …..(  Слайд 9. телець)  

 -Хто родився раннім літом,

 дуже талановиті діти.

Ввічливі працівники

ті, чий символ…..( Слайд 10.  Близнюки)

- Хто скажи, ти, він по знаку?

Все про всіх  йому треба знати,

Дипломат і вірний друг,

      народився восени

      Що за знак він…….(  Слайд 11.Терези)

-Є у них і лук, і стріли,

Всі вони дуже сміливі.

Веселі. Позитивні, дружні,

Люблять всі пригоди дуже.

       В  грудні народились всі

       І тому вони ……( Слайд 12.стрільці)

  • Повітря знак, веселий і активний.

Легкий в розмові. Позитивний.

Знак розуму і різних інтересів

Завжди бажає досягти прогресу.

Не завжди слухає пораду,

Дає собі в усьому раду.

Не передбачує подій

Славний знак цей….( Слайд 13.Водолій).

 

 

  • Знак цей мріями живе,

Творчі здібності несе.

Співчутливий і надійний,

Миротворець він активний.

Це типовий знак води

Здогадались хто це? …..(Слайд 14.Риби)

- Переверніть свої медалі і подивіться на їх зворотний бік.  Синій колір відповідає стихії води, сіро-блакитний – це повітря, червоний – це вогонь і зелений – це земля. ( Слайд 15)

-Отже, сьогодні ми святкуємо День Весняного, Літнього та Осіннього іменинника. 
На днях народження повинні бути різні віталки, побажалки, кричалки та ігралки.

ВІТАЛКИ 
Ведуча ділить дітей на дві команди. 
По сигналу одна команда кричить "З днем!”, а інша-"народження!”

В.: Оце привітали, так привітали! А тепер у нас справжній День народження? 
Віталки були. А побажалки? . ( Слайд 16)

-ЩО Ж, ДІТИ, НЕ позіхайте, 
ХОРОМ, ДРУЖНО ДОПОМАГАЙТЕ! Ви кричите або так, або ні.

Побажалки

В.-З днем народження вітаєм!

Діти:Так-так-так! 
В.-І, звичайно, побажаєм!

Діти: Так-так-так!

 В.- Вирости великими!

 Діти: Так-так-так!

В.-Неодмінно потовстішать!

Діти: Ні-ні-ні!

В.-Добре! Бути красивими, добрими, милими!

Діти: Так-так-так!

В.-І крикливими, і вередливими.

Діти: Ні-ні-ні!

В.-Щоб матусенька любила!

Діти: Так-так-так!

В.-Ремінцем частіше била.

Діти: Ні-ні-ні!

В.-Добре-добре, цукерками частувала!

Діти: Так-так-так!

В.-Може досить нам вітати? Ігри треба починати.

Діти: Так-так-так!

Ведуча: А без чого не буває Дня народження?

Без іменинного торта

ГРА "ТОРТ”

Всі діти беруться за руки і шикуються в один довгий ланцюжок. По команді діти починають «пекти торт”:Ведуча повертається навколо себе, накручуючи весь ланцюжок, крутиться до тих пір, поки не спечеться "Торт”. Умова - руки не розривать. Як тільки весь ланцюжок накрутиться навколо ведучого, треба зупинитися.

Ведучий: Ось так торт вийшов! З чим він у нас?

Відповіді дітей: з ананасом, з джемом, з кремом, з ягодами і бананами…

А чого не вистачає на іменинном торті? Звичайно, свічок. Підняли всі руки вгору. Ось скільки свічок!

Ведучий: Ось який у нас вийшов торт: з джемом, з ананасами, з ягодами, смачний із свічками!

Ведучий: А тепер давайте пригадаємо, коли ви були маленькими, ваші матусі вас пеленали.

ГРА "ЗАПЕЛЕНАЙ  Малюка”( допомагають  вчителі; пелюшку замінює туалетний папір).

По команді малюків починають пеленать, починаючи з ніг і закінчуючи шиєю. Вкінці малюку одягають чепчик. Перемогла та команда, яка справилась швидше.

Ну і як, зручно вам ? Ах, ні? Тоді за моєю командою швидко розпеленайтеся.

По команді малюки рвуть "пелюшки”. Переміг той малюк, який швидше вибрався з пелюшок.

Ведучий: А тепер хто швидше збере сміття?!

 «Листівка»

Дітям треба дати великий аркуш чистого паперу, кольорові фломастери і олівці. Діти всі разом малюють одну велику листівку- привітання.

 «Оркестр»

Діти люблять пошуміти. Кожній дитині даю музичний інструмент з музичного набору інструментів. Вмикаю нескладну мелодію, а діти акомпанують. І всім весело!

Підсумок свята.

Дорогі діти я сердечно вітаю вас!

Життя – це таємнича книга,

І скільки в ній незвіданих доріг!

Ти озирнешся і помітиш,

Як швидко пролетів за роком рік!

 

Що побажати вам сьогодні наостанок?

Для вас сьогодні – усмішки, вітання,

Найкращі, найщиріші побажання,

Що йдуть від серця нашого, прийміть!

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Будник Оксана
Додано
19 січня 2021
Переглядів
2747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку