« День народження Катрусі»

Про матеріал
Підсумково -інтегроване заняття по перевірці обсягу знань за програмою « Впевнений Старт». Тема: « День народження Катрусі». ( Старший дошкільний вік). Вихователь: Шаткова М.В. 2020рік Мета: -формувати вміння адекватно реагувати на різні життєві ситуації, стримувати негативні емоції, досягати мети в спільних іграх і досягати її, поглиблювати знання про поведінку в гостях, культуру «споживання їжі», виробляти вміння правильно користуватися чайним посудом, вміння правильно сервірувати стіл, охайно поводитись за столом,безшумно їсти; - закріплювати уявлення дітей про органи чуття,під час малювання портрету, поняття про способи зміцнення здоров"я народною фітотерапією, лікарські рослини та методи їх застосування на практиці; - збагачувати уявлення про дружні стосунки, взаємоповагу, поведінку, що гарна поведінка забезпечує радісне життя, дотримання способів рольової поведінки, норм та етикету спілкування, приділяти увагу збалансованості фондів « Хочу», « Можу», та « Треба», розвивати здатність поводитись совісно; -спонукати дітей виражати ставлення до вчинків ровесників, давати об"єктивнуоцінку; -розширювати уявлення про основну вимогу мовленнєвого етикету – ввічливість, уважність, чемність, поняття про те, що культура людини проявляється не лише в мовленні, але й в одязі, поведінці за столом; -формувати вміння лічити м. 10,співвідносити число з цифрою, складати число з двох менших цифр,формувати інтерес до логіко – математичної діяльності, визначати предмети за висотою та кольором, розміщувати предмети у просторі та визначати напрям руху, розташовувати предмети відносно себе і будь – якого предмета,висловлювати власну думку на основі розумових висновків; - перевірити знання дітей з теми «Квіти», « День народження» , особливостями вплітанняїх в український віночок; -закріплювати вміння дітей приймати участь в діалозі з дотриманням елементарних норм . Хід: 1.Привітання - Доброго здоров' я, мир у ваших родинах! - Моє вам шанування, спаси Вас Боже! -Добрий день Вам ,добрі люди! Хай вам щастя-доля буде, Не на день і не на рік, А на довгий-довгий вік! - Добрий день! 2. Сюрпризний момент « Посилка- повідомлення». - На адресу нашого садка, у групу « Світлячок», від ляльки Катрусі прийшла посилка не проста, а з секретом.Вона нам хоче щось повідомити, давайте відгадаємо. 3. Д/в « Склади пазл». - Що ви бачите на малюнку? -Чому вони зібралися? Чому так вважаєте? -Як ви гадаєте, скільки років їй виповнюється?Чому? - Так , справді, Катрусі виповнюється 6 років і вона нас запрошує до себе на День народження. 4.Д/г « Картинки – хвилинки» - Коли друзі йдуть на день народження, вони ретельно готуються, треба вчасно все зробити, щоб все встигнути. Я чула, що є такий чарівний годинник,який зможе нам допомогти. ( Прихід дитини-годинника). * * * Я годинник чарівний всім допомагаю Друзів вірних у біді я не залишаю. Поспішають без зупинки за хвилинкою-хвилинки. І ви малята час не гайте картинки вірно розкладайте. 5.Д/г « Що спочатку, а що потім» ( квіти, подарунок, привітання, ігри-забави, чаювання). - Чарівний годинник склали, можно вирушати. Годинник підказує : « Треба придбати квіти». - Де їх можливо придбати? ( крамниця, сад, парк). - А ми відправимось у чарівний гайок. -Милуємось, насолоджуємось красою квітів. Як тут спокійно, затишно. Поглянте, яка тут краса. Давайте сядемо, та насолодимося їх красою. 1. Психогімнастика « Чарівні квіти».(Під музичний супровід). - Квіти прокидаються та тягнуться до сонця.Вітер коливає квіти. Відчуваємо запах квіток. Прилітіла бджілка ( дз –дз). А ось і жучок ( ж-ж-ж). Метелик крильцями ( шур-шур). Коник – стрибунець (цок-цок).Квіти – це будинок для комах. Сонце спать лягає, квітку зачиняє. 7. Розповідь – бесіда « Цікавинки про рослинки». -Всі урочисті події з давен-давен відзначали квітами. Народ звеличував їх у піснях, казках, легендах, віршах. Із квітів складають красиві букети. Це мистецтво виникло у давнину у Японії і називалося екібаною. Це поєднання квітів з іншими рослинами. - Давайте не будемо ображати квіти та зробимо подарунок своїми руками, але не з живих квітів, а зі штучних та не звичайний букет, а український віночок. Кожний візьміть по 1 квітці. Що впліталася у вінок. 8. Д/г « Сплетемо віночок». - Чудову квітку впліту у віночок – це ромашка. Ознака доброти та ніжності. - Незабутка – символ нціжності. - Червоний мак оберігав сон та думку.Символ любові та печалі. - Волошка - це символ чистоти. Барвінок – символ життя. - Гарний віночок, але прикрашали його щей ягодами. Посередині вплітали ягоди калини. Такий звичай існував на Україні. - А що ще вплітають у віночок? ( Стрічки). Вони бережуть волосся від чужого ока. Давайте розкажимо, як дівча в"язала стрічки на вінок тазвідки взялися ці кольори. - Сиділа, якось дівчинка та плела віночок. Подивилися на землю- матінку та прив"язала коричневу стрічку. А потім пригріло ніжне сонечко. Усміхнулась дівчинатеплим промінцям та прив"язала стрічку жовтого кольору. Вибилось із землі молоденьке житечко, і все зазеленіло. Та прив"язала зелену стрічку. А потім поглянула на небо, а воно синє – синє, та прив"язала стрічку синього кольору. Та почало в"янути житечко без водички. Покликала вона дощик. Набігли хмарки, і впали на землю перші краплини блакитні –блакитні. Зраділа дівча та прив"язала стрічку блакитного кольору. Зібрали люди врожай, напекла хліба. З"їла дівчина смачного хліба та прив"язала стрічку жовто – гарячого кольору. Стали люди багатими, бо хліб – це добробут і прив"язала дівчина рожеву стрічку. А щоб усі жили в мирі та злагоді прив"язала фіолетову. - Ось який гарний подарунок вийшов. Багата та прекрасна наша природа. Зелені гаї, безкраї степи, квітучі сади – це усе моя Україна! Встигнули помилуватися квітами. А це що? Що це за деревце? ( грошове дерево). Годинник: « Тепер можна придбати подарунки». - Наш годинник підказує, що треба придбати подарунки. Вирушаємо. Та візмемо з собою грошове дерево, яке стане у пригоді. - Де можемо придбати? ( У крамниці). Хто там працює? ( Продавець). А ось і він. 9. С/г « Крамниця – подарунків» Діти: « Добрий день!» Продавець: « Чим я можу вам допомогти? Діти: « Нам треба придбати подарунки для нашої подруги Катрусі». Продавец : « Скільки їй років виповнюється?» Діти: « Шість років». Продавець: «6 років зовсім велика, тому пропоную придбати шкільне приладдя, бо їй час вже збиратися до школи. У мене є товар. 8. Економічна хвилинка « Рекламочка» В мене багатий шкільний базар На ньому знайдете найкращій товар Якість товару найвищий клас Акція є в магазині для вас! 9. Д/г « Що я?» - Скільки тут всього. Все хочеться купити, але що вибрати? Продавець: « Я допоможу свій товар вам покажу». (Предметні картинки на них прорізане місце для вставляння обличчя, дитина, що тримає картинку задає питання ( матеріал, кольор, призначення), а діти тільки відповідають « так чи ні». Потім діти складають опис-загадку, ведучий дає відповідь). - Молодці! Тепер можете придбати. Діти: - Я хочу придбати книгу, скільки коштує? (2 гривні). ( Далі за бажанням дітей.Ускладнення сума не відповідає грошовим купюрам, закріплюєм склад числа). - Ми придбали багато подарунків. Куди їх покласти? ( портфель). - - Скільки коштує портфель?( 10 гривень). Давайте складемо наші подарунки у нього та вирушаємо далі. Годинник: « Наступна зупинка «Привітання».Поспішаємо до Катрусі. 11.Д/В « Мікрофон». -Добрий день Катруся. Діти –твої друзі прийшли тебе привітати з днем народження. Прийми від нас побажання. - Будь гарною ,як принцеса! - Будь здоровою та веселою! - Будь сильною та сміливою! -Будь доброю та щедрою! - Май багато друзів! - Будь розумницей та поважай дорослих! - Та прийми від нас подарунки. Ти майбутня школярка, тому ми даруємо тобі шкільне приладдя та прикрасу своїми руками – український віночок. 12.Плакат – привітання « З днем народження Катруся». ( інд. робота читання речень). - Дякую! Мені ляльки – друзі склали привітання, але я ще не можу прочитати. Допоможете мені? Годинник: « Діти, зверніть увагу час для ігор». -В мене настрій піднявся давайте гратися. Пропоную пограти у гру « Веселі кубики» 13. Д/г « Веселі кубики».(написані літери) - Кубик візьми слово назови. 14. Д/г « Ковпачок – невидимка». -Ковпачком букву закрий та придумай слово, щоб ця буква була в середині чи в кінці слова. 15.Гра « Кулька». - Надуваємо кульку (Ф-ф-Ф), лопнула ( ш-ш-ш), ( с-с-с-). - Які звуки промовляє кулька? Відшукайте літеру, що позначає ці звуки? 14. « Ліхтарик».( Орієнтування навколо себе та у просторі. Наприклад « Візьміть маленький, зелений та підніміть вгору». - Всі ці іграшки схожі на …. об"ємні фігури. - Які ? (куб,куля, конус, циліндр). - Ліхтарики освітили доріжку та ми знайшли нову гру. 17 «Фанти».( Коробка з предметами). 1) Рамка – малювання портрету. 2) Карандаш- пісня . 3) Книга – звір.( імітація домашніх тварин та птахів). 4) Диск - танок« Веселі чоловічки». 17.Д/г « Серверовка столу». Годинник:-Добре ми розважились ,час святкувати та накривати стіл. - Чого тут не вистачає? ( чайних ложечок, серветок, чашки, блюдца).Скільки? - Як називається увесь цей посуд? ( чайний). Запрошую всіх до столу. 18. Д/Г « Кольорові напої». Катруся хоче нас пригостити гарячими напоями та незвичайними, а кольоровими. Давайте спробуєм на смак, відчуємо арамат.( Діти куштують впізнають лікарську рослину(малина, м"ята, ромашка, шипшина ) та називають лікарську дію). - Пригощайтеся солодощами. 16. Підсумок. -Дякуємо тобі, Катрусю!В тебе було чудове день народження. І тобі ,годинничо, за твою допомогу. Не забувай нас приходь до нас у гості, Катрусю!
Перегляд файлу

Підсумково -інтегроване заняття по перевірці обсягу знань за програмою  

 « Впевнений Старт».

 

Тема: « День народження Катрусі».       

( Старший дошкільний вік).

 

 

 

 

 

 

  Вихователь: Шаткова М.В.

 

 

 

2020рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: -формувати вміння адекватно реагувати на різні життєві ситуації, стримувати негативні емоції, досягати мети в спільних іграх і досягати її, поглиблювати знання про поведінку в гостях, культуру «споживання їжі», виробляти вміння правильно користуватися чайним посудом, вміння правильно сервірувати стіл, охайно поводитись за столом,безшумно їсти;

- закріплювати уявлення дітей про органи чуття,під час малювання портрету, поняття про способи зміцнення здоров"я народною фітотерапією, лікарські рослини та методи їх застосування на практиці;

- збагачувати уявлення про дружні стосунки, взаємоповагу, поведінку, що гарна поведінка забезпечує радісне життя, дотримання способів рольової поведінки, норм та етикету спілкування, приділяти увагу збалансованості фондів « Хочу», « Можу», та « Треба», розвивати здатність поводитись совісно;

-спонукати дітей виражати ставлення до вчинків ровесників, давати об"єктивнуоцінку;

-розширювати уявлення про основну вимогу мовленнєвого етикету – ввічливість, уважність, чемність, поняття про те, що культура людини проявляється не лише в мовленні, але й в одязі, поведінці за столом;

-формувати вміння лічити м. 10,співвідносити число з цифрою, складати число з двох менших цифр,формувати інтерес до логіко – математичної діяльності, визначати предмети за висотою та кольором, розміщувати предмети у просторі та визначати напрям руху, розташовувати предмети відносно себе і будь – якого предмета,висловлювати власну думку на основі розумових висновків;

- перевірити знання дітей з теми «Квіти», « День народження» , особливостями вплітанняїх в український віночок;

-закріплювати вміння дітей приймати участь в діалозі з дотриманням елементарних норм .

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід:

1.Привітання

- Доброго здоров' я, мир у ваших родинах!

- Моє вам шанування, спаси Вас Боже!

-Добрий день Вам ,добрі люди!

Хай вам щастя-доля буде,

Не на день і не на рік,

А на довгий-довгий вік!

- Добрий день!

2. Сюрпризний момент « Посилка- повідомлення».

- На адресу нашого садка, у групу « Світлячок», від ляльки Катрусі прийшла посилка не проста, а з секретом.Вона нам хоче щось повідомити, давайте відгадаємо.

3. Д/в « Склади пазл».

- Що ви бачите на малюнку?

-Чому вони зібралися? Чому так вважаєте?

-Як ви гадаєте, скільки років їй виповнюється?Чому?

- Так , справді, Катрусі виповнюється 6 років і вона нас запрошує до себе на День народження.

4.Д/г « Картинки – хвилинки»

- Коли друзі йдуть на день народження, вони ретельно готуються, треба вчасно все зробити, щоб все встигнути. Я чула, що є такий чарівний годинник,який зможе нам допомогти. ( Прихід дитини-годинника).

                                                   *              *               *

                                    Я годинник чарівний всім допомагаю

                                     Друзів вірних у біді  я  не залишаю.

                                     Поспішають без зупинки за хвилинкою-хвилинки.

                                      І ви малята час не гайте картинки вірно розкладайте.

5.Д/г « Що спочатку, а що потім» ( квіти, подарунок, привітання, ігри-забави, чаювання).

- Чарівний годинник склали, можно вирушати. Годинник підказує : « Треба придбати квіти».

- Де їх можливо придбати? ( крамниця, сад, парк).

- А ми відправимось у чарівний гайок.

-Милуємось, насолоджуємось красою квітів. Як тут спокійно, затишно. Поглянте, яка тут краса. Давайте сядемо, та насолодимося їх красою.

  1. Психогімнастика « Чарівні квіти».(Під музичний супровід).

- Квіти прокидаються та тягнуться до сонця.Вітер коливає квіти. Відчуваємо запах квіток. Прилітіла бджілка ( дз –дз). А ось і жучок ( ж-ж-ж). Метелик крильцями ( шур-шур). Коник – стрибунець  (цок-цок).Квіти – це будинок для комах. Сонце спать лягає, квітку зачиняє.

      7. Розповідь – бесіда  « Цікавинки про рослинки».

-Всі урочисті події з давен-давен відзначали квітами. Народ звеличував їх у піснях, казках, легендах, віршах. Із квітів складають красиві букети. Це мистецтво виникло у давнину у Японії і називалося екібаною. Це поєднання квітів з іншими рослинами.

- Давайте не будемо ображати квіти та зробимо подарунок своїми руками, але не з живих квітів, а зі штучних та не звичайний букет, а український віночок. Кожний візьміть по 1 квітці. Що впліталася у вінок.

8. Д/г « Сплетемо віночок».

- Чудову квітку впліту у віночок – це ромашка. Ознака доброти та ніжності.

-  Незабутка – символ нціжності.

- Червоний мак оберігав сон та думку.Символ  любові та печалі.

- Волошка - це символ  чистоти. Барвінок – символ життя.

- Гарний віночок, але прикрашали його щей  ягодами. Посередині вплітали ягоди калини. Такий звичай існував на Україні.

- А що ще вплітають у віночок? ( Стрічки). Вони бережуть волосся від чужого ока. Давайте розкажимо, як дівча в"язала стрічки на вінок тазвідки взялися ці кольори.

- Сиділа, якось дівчинка та плела віночок. Подивилися  на землю- матінку та прив"язала коричневу стрічку. А потім пригріло ніжне сонечко. Усміхнулась дівчинатеплим промінцям та прив"язала стрічку жовтого кольору. Вибилось із землі молоденьке житечко, і все зазеленіло. Та прив"язала зелену стрічку. А потім поглянула на небо, а воно синє – синє, та прив"язала стрічку синього кольору. Та почало в"янути житечко без водички. Покликала вона дощик.  Набігли хмарки, і впали на землю перші краплини блакитні –блакитні. Зраділа дівча та прив"язала стрічку блакитного кольору. Зібрали люди врожай, напекла хліба. З"їла дівчина смачного хліба та прив"язала стрічку жовто – гарячого кольору. Стали люди багатими, бо хліб – це добробут і прив"язала дівчина рожеву стрічку. А щоб усі жили в мирі та злагоді прив"язала фіолетову.

 - Ось який гарний подарунок вийшов. Багата та прекрасна наша природа. Зелені гаї, безкраї степи, квітучі сади – це усе моя Україна! Встигнули помилуватися квітами. А це що? Що це за деревце? ( грошове дерево).

Годинник: « Тепер можна придбати подарунки».

- Наш годинник підказує, що треба придбати подарунки. Вирушаємо. Та візмемо з собою грошове дерево, яке стане у пригоді.

- Де можемо придбати?  ( У крамниці). Хто там працює? ( Продавець). А ось і він.

9. С/г « Крамниця – подарунків»

Діти: « Добрий день!»

Продавець: « Чим я можу вам допомогти?

Діти: « Нам треба придбати подарунки для нашої подруги Катрусі».

Продавец : « Скільки їй років виповнюється?»

Діти: « Шість років».

Продавець: «6 років зовсім велика, тому пропоную придбати шкільне приладдя, бо їй час вже збиратися  до школи. У мене є товар.

  1. Економічна хвилинка « Рекламочка»

        В мене багатий шкільний базар

         На ньому знайдете найкращій товар

         Якість товару найвищий клас

         Акція є в магазині для вас!

  1. Д/г « Що я?»
  • Скільки тут всього. Все хочеться купити, але що вибрати?

Продавець: « Я допоможу свій товар вам покажу».

(Предметні картинки на них прорізане місце для вставляння обличчя, дитина, що тримає картинку задає питання ( матеріал, кольор, призначення), а діти тільки відповідають « так чи ні». Потім діти складають опис-загадку, ведучий дає відповідь).

  • Молодці! Тепер можете придбати.

Діти: - Я хочу придбати книгу, скільки коштує? (2 гривні). ( Далі за бажанням дітей.Ускладнення сума не відповідає грошовим купюрам, закріплюєм склад числа).

  • Ми придбали багато подарунків. Куди їх покласти? ( портфель).
  • - Скільки коштує портфель?( 10 гривень). Давайте складемо  наші подарунки у нього та вирушаємо далі.

Годинник: « Наступна зупинка «Привітання».Поспішаємо до Катрусі.

11.Д/В « Мікрофон».

-Добрий день Катруся. Діти –твої друзі прийшли тебе привітати з днем народження. Прийми від нас побажання.

- Будь гарною ,як принцеса!

- Будь здоровою та веселою!

- Будь сильною та сміливою!

-Будь доброю та щедрою!

- Май багато друзів!

- Будь розумницей та поважай дорослих!

- Та прийми від нас подарунки. Ти майбутня школярка, тому ми даруємо тобі шкільне приладдя та прикрасу своїми руками – український віночок.

12.Плакат – привітання « З днем народження Катруся». ( інд. робота  читання речень).

- Дякую! Мені ляльки – друзі склали привітання, але я ще не можу прочитати. Допоможете мені?

Годинник: « Діти, зверніть увагу час для ігор».

-В мене настрій піднявся давайте гратися. Пропоную пограти у гру « Веселі кубики»

13. Д/г « Веселі кубики».(написані літери)

- Кубик візьми слово назови.

14. Д/г « Ковпачок – невидимка».

-Ковпачком букву закрий та придумай слово, щоб ця буква була  в середині чи в кінці слова.

15.Гра « Кулька».

- Надуваємо кульку (Ф-ф-Ф), лопнула ( ш-ш-ш), ( с-с-с-).

- Які звуки промовляє кулька?

Відшукайте літеру, що позначає ці звуки?

  1. « Ліхтарик».( Орієнтування  навколо себе та у просторі. Наприклад « Візьміть маленький, зелений та підніміть вгору».
  • Всі ці іграшки схожі на …. об"ємні фігури.
  • Які ? (куб,куля, конус, циліндр).
  •  Ліхтарики освітили доріжку та ми знайшли нову гру.

17 «Фанти».( Коробка з предметами).

  1. Рамка – малювання портрету.
  2. Карандаш- пісня .
  3. Книга – звір.( імітація домашніх тварин та птахів).
  4. Диск - танок« Веселі чоловічки».

17.Д/г « Серверовка столу».

Годинник:-Добре ми розважились ,час святкувати та накривати стіл.

- Чого тут не вистачає? ( чайних ложечок, серветок, чашки, блюдца).Скільки?

- Як називається увесь цей посуд? ( чайний). Запрошую всіх до столу.

18. Д/Г « Кольорові напої».

Катруся хоче нас пригостити гарячими напоями та незвичайними, а кольоровими.

Давайте спробуєм на смак, відчуємо арамат.( Діти куштують впізнають лікарську рослину(малина, м"ята, ромашка, шипшина ) та називають лікарську дію).

  • Пригощайтеся солодощами.
  1. Підсумок.

-Дякуємо тобі, Катрусю тебе було чудове день народження. І тобі ,годинничо, за твою допомогу. Не забувай нас приходь до нас у гості, Катрусю!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шаткова Марина
Додано
8 травня 2020
Переглядів
784
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку