Розвага "День цукерки"

Про матеріал
Розвага для середніх та старших груп «День цукерки» Мета: створення сприятливого емоційного стану у дітей з допомогою активізації пізнавальної, рухової і художньої діяльності. дати дітям знання про історію виготовлення цукерок та морозива, із яких продуктів складаються, які бувають види. Закріпити вміння відгадувати солодощі на смак. Розвивати творчу уяву, зв’язне мовлення, граматичну будову мови, зв’язне мовлення, граматичну будову мови, удосконалювати фонематичне сприймання.
Перегляд файлу

Розвага для середніх та старших груп

«День цукерки»

Мета: створення сприятливого емоційного стану у дітей з допомогою активізації пізнавальної, рухової і художньої діяльності. дати дітям знання про історію виготовлення цукерок та морозива, із яких продуктів складаються, які бувають види.

Закріпити вміння відгадувати солодощі на смак. 

Розвивати творчу уяву, зв’язне мовлення, граматичну будову мови, зв’язне мовлення, граматичну будову мови, удосконалювати фонематичне сприймання.

Збагачувати словник дітей іменниками, прикметниками (солодощі, пасіка, десерт, сипучий, солодкий).

Створювати атмосферу чарівності та радості. Розвивати розумові та комунікативні здібності, увагу, зорову пам'ять.

Виховувати доброзичливе відношення до однолітків, емоційну чуйність, вміння чекати, радіти досягнутому результату.

Обладнання: зал стилізований під «країну Солодощів», атрибути до дидактичних ігор: «Намисто із солодощів», «Впізнай на смак», «Назви морозиво»; «чудо-дерево» (дерево, прикрашене цукерками), презентація «Історія виникнення цукерок», чарівна цукерка, цукерки по кількості дітей.

ХІД:

 Сьогодні – свято всіх ласунів – Всесвітній день цукерок! Втім, думаю, загальне свято, адже навряд чи знайдеться хоча б одна людина, яка не любить або не любив цукерки в дитинстві. Як то кажуть, на кожного грибника свій гриб, так і цукерку можна вибрати будь-яку, за смаком, кольором, розміром … Тому пропоную сьогодні всім зануритися в світ дитинства – чарівний, солодкий, що вабить, ароматний і тягучий.

Ведуча: Які ви молодці! Сідайте на килим, лави, відпочиньте, а я щось цікавеньке вам розкажу.

Може ви вже здогадалися, яке у нас сьогодні свято? Сьогодні свято ласунів. Хто з вас любить солодке? (Діти піднімають руки.) Солодощі люблять майже всі люди: і дорослі, і діти, і навіть герої мультфільмів та казок. Нумо згадаємо їх.

Гра-загадка «Герої-ласуни»

Діти перераховують відомих героїв-ласунів, а дорослі допомагають. Підказками слугують ілюстрації: Вінні-Пух — мед; Карлсон — варення, пундики, торт; Муха-Цокотуха — печиво, бублики, чай; Маша та Ведмідь — льодяники, цукерки;  Лунтик — «Лунтик та суничка»; Колобок — смачне тісто.

А хочете щось цікавого про мене дізнатися?

То ж погляньте сюди. (на мультимедійній дошці зявляється цікава інформація про ( чупа – чупс).

А ви знаєте, як виготовляють цукерки? Зараз я вам покажу. ( на мультимедійній дошці зявляється інформація).

Ведуча: Діти, чи хочете ви, щоб казкові герої-ласуни завітали до нас у гості? (Так!) Тоді слухайте загадку й здогадайтеся, хто прийде до нас першим.

Не вчив вірші, обожнював тільки варення.
Міг летіти він вище дахів,
І любили його малюки...
(Карлсон)

Діти звуть Карлсона — він «вилітає» з-за павільйону, в руках — банка з варенням. Карлсон робить коло перед дітьми та зупиняється.

Карлсон: Доброго дня, малюки! Летів повз, почув, що ви кличете мене й говорите про солодке — вирішив зробити зупинку.

Ведуча: Молодець, Карлсончику, що залетів до нас. Ми з дітками говорили про тебе. Будь нашим гостем.

Карлсон: Цікаво, а що ж ви про мене говорили?

Ведуча: Ми згадали про тебе, як про великого ласуна.

Карлсон: Це правда. Якщо тільки захочу, з’їм мільйон банок варення та тістечок із тортом.

Ведуча: Звичайно, милий Карлсоне, ми тобі віримо. Правда ж, діти? (Так!)

Карлсон: Тоді нумо пустувати!

Ведуча: Пустувати, Карлсончику, ми не будемо. У нас слухняні діти! А от пограти — можна. Оскільки в нас свято ласунів, то й ігри сьогодні про солодощі.

Ведуча вказує на мольберт — там зображені ягоди та солодощі. Дітям потрібно правильно назвати зображені ласощі на малюнках

 Наступний конкурс — «Відгадай назву варення». Діти діляться на три команди. Неподалік на спортивному майданчику стоять три столики. На кожному — по банці варення та різні наліпки. Потрібно скуштувати варення та відгадати, з чого воно зроблене, вибрати відповідну наліпку та приклеїти її на банку.

Конкурс «Допоможи бджолі зібрати пилок»
(вибирається дитина, який буде грати роль бджоли, у нього в руках великий кошик з пилком (в якості пилку використовуються пластмасові жовті кульки).

Бджола висипає пилок. Можна висипати кульки не на землю, а в спеціально приготовлений надувний басейн великого розміру без води. Учасники гри (5 осіб, включаючи Вінні-Пуха) беруть в руки маленькі кошики і за сигналом ведучого: «Раз – два - три! Швидше пилок збери!» починають збирати кульки. Звучить весела музика. У кого кульок буде більше при підведенні підсумку (можна запропонувати дітям - уболівальникам вважати зібрані кульки вголос), той і переміг. В кінці гри кульки пересипають у велику корзину до бджілку. Гру можна повторити 2 рази. Учасники міняються, Вінні бере участь повторно/

Ведуча: Молодці, впоралися із завданням. Легко відгадали, з чого зроблене варення.

Карлсон: А тепер — пустувати!

Ведуча: Якщо тобі так хочеться пустувати, влаштуємо веселу естафету «Спритний кухарчук».

Карлсон: Залюбки!

Естафета «Спритний кухарчук»

На стільчиках заздалегідь викладають фартухи, ковпаки, дерев’яні великі ложки, червоні відра. Формують дві команди по чотири дитини (дві зі старшої та дві з середньої групи). Їм потрібно одягнути молодших дітей — Кухарчуків, які стоять на протилежному боці майданчика. Кожен гравець за командою має взяти елемент одягу або реквізити, добігти до Кухарчука своєї команди та одягнути його. Яка команда швидше впорається, та й перемогла.

Ведуча: Карлсоне, залишайся з нами на святі, буде весело.

Карлсон: Залюбки залишуся.

Ведуча: Діти, спробуйте відгадати, хто з героїв-ласунів ще до нас у гості поспішає. Слухайте загадку.

У гості ходить він ще зрання
І для господаря — біда!
На мед він має гострий нюх,
А зветься просто...
(Вінні-Пух)

Ведуча помічає на місточку іграшкового ведмедика. Підходить до нього та бере на руки.

Ведуча: Діти, ось він, наш Вінні. Він спостерігав за святом увесь цей час і каже, що хоче залишитися з нами. Запрошує наших найменших учасників — групу «Малинка» — пограти в гру «Гарнесенький пилок». Карлсоне, допоможи мені, будь ласка. Бери обруч, клади його посеред майданчика, розкидай скрізь різноколірні кульки. А наші «маленькі бджілки» зберуть тільки жовті кульки та покладуть їх в обруч. Ану, малюки: один-два-три — швидше «пилок» збери!

Діти збирають жовті кульки та складають їх в обруч. Відтак сідають на місця.

Ведуча: А тепер граємо в рухливу гру «Ведмідь і бджоли» 

Грають усі, крім малюків. Карлсон та вихователь — Ведмеді, а діти — бджоли.

Ведуча: Діти, ану прислухайтесь, до нас ще хтось поспішає:
Одного разу, сходивши на базар,
Вона купила самовар.
Друзів до себе всіх запросила,
Годувала їх вона, поїла.
Боязкі гості виявилися,
Допомогти в біді їй відмовилися.
Але тут комарик влетів героєм
І за неї він став горою.
(Муха-Цокотуха)

Усі діти гучно плещуть у долоні, щоб Муха-Цокотуха почула. З’являється Муха-Цокотуха з кошиком цукерок.

Муха-Цокотуха: Привіт, дітвора. Ось зайшла я на базар, купила солодощів повний кошик, аж раптом телефонують мені Карлсон та Вінні-Пух, порадили завітати до вас на свято.

Ведуча: Молодець, що завітала, залишайся. У нас на святі гостюють бджілки — усіх медком пригощають.

Муха-Цокотуха: І я теж хочу вас пригостити чайком із цукерками, але спершу перевірю, чи спритні у вас малята.

Естафета «Швидке морозиво»

Муха-Цокотуха на середину майданчика виставляє кошик зі штучним морозивом, на певній відстані — два обручі, навпроти них — гімнастичні палиці, які є своєрідним маркером: за нього не можна заступати членам команди, поки вони не в грі. Муха-Цокотуха формує дві команди по кілька дітей у кожній. За командою ведучої діти по черзі біжать до кошика, беруть морозиво та кладуть до свого обруча. Повертаються, віддають «естафету» долонькою іншій дитині. Хто більше наносить морозива — той і переміг.

Конкурс «Солодкі малюнки»

Діти діляться на три групи, за ними закріплюють дорослих, роздають крейду. Кожна група дітей стає одна від одної на такій відстані, щоб ніхто не міг бачити та чути, що учасники інших груп малюють та про що говорять. Коли малюнки будуть готові, ведуча разом із дітьми двох груп підходять до третьої групи та розглядають малюнки, вгадуючи, що намальовано. Це можуть бути цукерки, тістечка, торти, морозиво, бублики, пундики тощо.

 Муха-Цокотуха та Карлсон виносять  та цукерки.

Ведуча: Діти, ви сьогодні молодці! Повеселились від душі! Впоралися з усіма завданнями, проявили спритність, уміння, швидкість! Гарно малювали, відповідали на запитання! На завершення свята Карлсон та Муха-Цокотуха хоче пригостити   вас — цукерками до чаю.  

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Gudzyk Vita
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ребрина Maйя Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Грицюк Тетяна Ростиславівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
9 травня 2020
Переглядів
7002
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку