День народження Всесвіту. Які об’єкти є у Всесвіті?

Про матеріал
Мета: Збагачувати уявлення дітей про утворення Всесвіту; розвивати інтерес до вивчення космічних явищ та процесів; повторити та узагальнити те, що діти вже знають про космос; розвивати читацькі навички, виховувати любов до читання; повторити правила написання та оформлення повідомлень, зокрема листівок; активізувати пізнавальну діяльність дітей; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати цікавість до наукових знань, бажання дізнаватися більше, читати додаткову літературу.
Перегляд файлу

 

 

 

План-конспект

уроку я досліджую світ,

проведеного у IV класі

на тему: «Світ невідомий. День народження Всесвіту»

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Всесвіт.jpg

Вчитель

Гапонюк Л.М.

 

2022рік

ТЕМА 6. Світ невідомий

ПРИГОДА 3. День народження Всесвіту

ТЕМА УРОКУ: День народження Всесвіту. Які об’єкти є у Всесвіті?

Мета: Збагачувати уявлення дітей про утворення Всесвіту; розвивати інтерес до вивчення космічних явищ та процесів; повторити та узагальнити те, що діти вже знають про космос; розвивати читацькі навички, виховувати любов до читання; повторити правила написання та оформлення повідомлень, зокрема листівок; активізувати пізнавальну діяльність дітей; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати цікавість до наукових знань, бажання дізнаватися більше, читати додаткову літературу.

Обладнання: Підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” 4 клас (частина 2); робочий зошит № 2 “Я досліджую світ”; звичайний зошит; роздруківки “Редагую ”, повітряні кульки, фломастери, маркери.

Тип уроку : комбінований.

Хід уроку

І Організаційна частина

                           Щоби гарний настрій мати,
                                   Треба всім його бажати.

Який у вас настрій? З гарним настроєм приємно вирушати у мандри. Передайте подумки свій гарний настрій і добрі думки своїм однокласникам / однокласницям.

ІІ Перевірка і корекція засвоєних раніше знань, навичок і вмінь.

 

2.1 Уяви

Заплющте очі і послухайте музику.

https://www.youtube.com/watch?v=0FAdGk9uKJo

  • Що ви уявляли, коли слухали цю мелодію?
  • Які почуття ,  емоції у вас виникли?
  • Можливо, вам на думку спали певні слова, пов’язані із космосом? Що це за слова?
  • Чи хочеться вам дізнатися, які ще таємниці приховує зіркове небо?

 

2.2 «Так» чи «ні»

- Послухайте твердження і визначте, які серед них істинні, а які — хибні. Хибні твердження перетворіть на істинні.

А) Земля має форму кулі.

Б) Наша галактика — Чумацький шлях.

В) У центрі Землі — мантія.

Г) Місяць — супутник планети Земля.

 

ІІІ Повідомлення теми і завдань уроку, мотивація учіння школярів.

3.1 Повідомлення теми уроку
         Протягом місяця ми з вами дізналися багато цікавого про Всесвіт, галактики, планети, зорі. Ми знаємо, що Сонце існує понад чотири з половиною мільярди років. А як ви гадаєте, скільки років Всесвіту? Він старший за Сонце чи молодший?

Дізнатися відповідь на це запитання нам допоможе віртуальна подорож у Всесвіт. Гайда разом у захопливу космічну подорож!

 

3.2 Робота над уривком

 

3.2.1 Читання уривка

Підручник с44

 

  1.    Запитай у товариша

(Діти діляться на 2 групи)

- Діти, задайте запитання до тексту своєму товаришу з іншої команди

- Чого вас навчили пригоди Кирила і Бусі?

 

IV Сприймання, осмислення і засвоєння (запам'ятовування) нового матеріалу

4.1 «Істинні чи хибні»

- Пригадайте зміст прочитаного уривка. Визначте, які висловлювання істинні, а які — хибні

А) Буся тримала в руці повітряну кульку   (іст)

Б) Сьогодні Всесвіту 13 мільйонів років     (хибн)

В) Вона намалювала пензликом декілька точок (хибн)

Г) Всесвіт постійно розширюється              (іст)

Д) Всесвіт був точкою, яка зненацька почала розширюватися (іст)

Е) Всесвіт створився з маленької кулки    (хибн)

Є) Поки ми розмовляли, за горизонтом з’явився місяць   (хибн)

Ж) Цк була наша остання подорож у Всесвіті    (іст)

Фізкультхвилинка  «Скік-та-скок»

https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

 Виконуємо рухи!

  • Які почуття та емоції у вас були під час руханки? Чому?

 

4.2 Експеримент

- На кульці зображуємо кілька точок, надуваємо, спостерігаємо віддалення точок.

Висновок: всесвіт розширюється і відстань між матерією збільшується.

 

4.3 Онлайн-вправа «Які слова пропущені?»

     - Перевірте себе. Пригадайте пригоду і виконайте завдання.

https://svitdovkola.org/metodic/ik4/tema6/lessons/media10

  • Чи уважними ви були читачами? Чи легко було виконати завдання?

 

4.4 «Дай пораду»

Марічка довідалася, що в її однокласниці Віки день народження. Дівчинка вирішила написати їй ось таке привітання. Якої помилки припустилася Марічка? Сформулюйте поради, що допоможуть їй удосконалити вітання (підр., с. 45, завд. 4).

 

4.6 «Мій день народження»

- Прочитайте що Віка вирішила зробити для себе (підр., с. 45, завд. 5)

- А коли у вас день народження? Вкажіть дату, коли ви з’явилися на світ (день, місяць, рік). Числа запишіть словами.

 

V Узагальнення і систематизація

  • З яким настроєм ви закінчуєте урок?
  • Які нові таємниці відкрили?
  • Про що розкажете близьким / друзям?

 

VI Підсумки уроку, домашнє завдання

Підручник с.44-45, зошит с. 21

  • Створіть власний план, зважаючи на свої бажання, інтереси, мрії та обов’язки. Презентуйте його в класі.
docx
Додано
23 березня 2022
Переглядів
1084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку