День вчителя. Сценарій до дня вчителя

Про матеріал

Хай доля учительська класною буде

А школа хай рідна про вас не забуде.

Рятує хай ангел-хранитель всіх вас

Щасливі й здорові були щоб весь час.

Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ ДО ДНЯ ВЧИТЕЛЯ

 

Добрий день! В єфірі  новини на каналі «Учитель ТВ». У  сьогоднішньому випуску.

  •  Унікальний експеримент поставлено адміністрацією школи: педагоги та дика природа – хто кого?
  •  День учителя: червоний день календаря, або «чи для цього доню я тебе ростила…?»
  • Як відновити  імідж  після  святкування  Дня вчителя: поради бувалих.
  • СОС – рятуйте бідних вчительських дітей.
  •  Іноземний гість завітав з вітаннями на наше свято.
  •  Про ці та інші новини докладніше в репортажах наших спеціальних кореспондентів.

             Дорогi нашi педагоги!   За дорученням учнiв школи, наших батькiв ми щиро вiтаємо Вас з чудовим святом – Днем вчителя.  До Вас сьогоднi слова щирої шани, сердечної вдячностi. Ваша праця мудра i благородна. Розум, серце, душу, здоров’я впродовж усiх рокiв ви вiддаєте своїм вихованцям. Як мама, проводжаючи дiтей в дорогу, вiддає з рушником частинку свого серця, щоб зiгрiвало воно на життєвих перехрестях, так i ви передаєте з частинкою серця знання. Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стiльки вистачає його…

Ведучий 1: Наш кореспондент перебуває зараз на головній площі міста, де відбувається зустріч із відомою людиною Ватикану – Папою Римським!

Ведучий 2: На зв‘язку наш кореспондент ... . Доброго дня ... , то ж яка головна мета візиту Папи до міста?

1-й кореспондент: Доброго дня, студіє. В зв‘язку із святкуванням Дня вчителя до нас у місто прибув почесний гість – сам Папа Римський  - Урокено Прогулянт ХІІ.  І зараз ми маємо унікальну можливість почути його вітальну промову.

Папа Римський: Буенос діас, міо амігос!

Перекладач: Доброго дня, шановні пані та панове!

Папа Римський: Бон джорно, мучачос!

Перекладач: Здоровенькі були!

Папа Римський: Міо псевдонімо ест Падре Рома.

Перекладач: Мене кличуть Папа Римський.

Папа Римський: Аморе профессоре...

Перекладач: Дорогі вчителі!

Папа Римський: Мафія коза ностра...

Перекладач: Представники профспілки працівників освіти...

Папа Римський: Мама мія...

Перекладач: Шановна пані директор!

Папа Римський: Салюто ваша портрето...

Перекладач: Вітаю у вашій особі...

Папа Римський: Університето, педрадо й падре комітето.

Перекладач: Усі органи шкільного самоврядування.

Папа Римський: Міо кретино фанато Віталій Кличко!

Перекладач: Я безумно люблю Україну!

Папа Римський: Беліссімо поздоровіссімо карнавало де педагого!

Перекладач: Хочу привітати усіх вчителів з їхнім святом.

Папа Римський: Карнавало-фестивало ля капуто.

Перекладач: На жаль, канікули закінчилися.

Папа Римський: Бандітто, садисто, барбосо, терористо кам бек університетто!

Перекладач: І всі учні знову повернулися до школи...

Папа Римський: Кошмаро на уроко, бедламо на перерво!

Перекладач: Щоби знову взяти участь у навчально-виховному процесі.

Папа Римський: Профессоро-маозохісто!

Перекладач: Закохані у свою роботу вчителі...

Папа Римський: Арбайтен Папа Карло!

Перекладач: З радістю їм у цьому допомагають.

Папа Римський: Запрета проблема целюліто...

Перекладач: Бажаю вам зберігати молодість і стрункість.

Папа Римський: Гривня, баксо, міліоно...

Перекладач: Підвищення заробітної плати...

Папа Римський: Прогібанто перед ля адміністранто...

Перекладач: Мати добру репутацію у начальства.

Папа Римський: Канікуляро бєспрєдєло...

Перекладач: Якнайдовшої відпустки.

Папа Римський: Фініта ля комєдія!

Перекладач: І  як найшвидшого  закінчення навчального року.

Папа Римський: Аморе Казанова...

Перекладач: Щастя вам в особистому

Папа Римський: Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі!

Перекладач: І сімейному житті.

Кореспондент: Це все. Студіє.

Ведучий 2: Дякуємо нашому високоповажному гостю. А на каналі «Учитель-ТV» звучить музичне привітання.

(Виконання музичної композиції )

Ведучий 1: І щойно мені повідомили, що на полицях книгарень незабаром з‘явиться педагогічний блокбастер педагогічних термінів і понять. Назву блокбастера поки-що не розголошують, а от кілька сторінок ексклюзиву із нього нам все-таки вдалося вивідати! Унікальний спецрепортаж від нашого кореспондента!

2-й кореспондент:  Доброго дня, студіє! Вашій увазі пропонуються уривки з унікального педагогічного словника за редакцією воєнрука  школи суворого режиму села Гаврилівки.

Учень – це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, які переміщаються школою за допомогою стандартного набору інстинктів, голоду чи стусана.

Прибирання шкільної території – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника, шляхом систематичного тріпання нервів учнем.

Класний журнал – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення балів. Примітка: занесення до журналу балів нижчої якості сприяє кращому і швидшому засвоєнню шкільної премудрості учнем.

Останній дзвінок – звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про грядуще пришестя Спасительного Царства (у просторіччі - відпустка). Такий дзвін має чудотворну силу виганяти зі школи бісів на канікули! Примітка: визначення «біс» тотожне з визначенням «учень», тлумачення якого ви вже мали визубрити!

2-й кореспондент: Це лише невелика частина книги. З питань придбання повного видання блокбастера звертатись за телефоном:  4 2272 , або, для отримання книги в усній формі, запропонувати воєнруку схарактеризувати навчальний процес у 10 класі. Студіє!

Ведучий 2: Дякуємо, а в ефірі теленовин для всіх педагогів музичний сюрприз! Не перемикайте!

(Виступ шкільного хореографічного колективу)

Ведучий 1: А в нас фантастичне повідомлення: прямо зараз, без перерви на рекламу у нас буде пряме включення з офісу самого Олє-Лукойє! Не пропустіть!

(Звучить мелодія колискової, сцена затемнена)

Голос з-за сцени: Увечері, коли всі діти лягають спати, до їхньої спальні тихесенько прокрадається добрий Олє-Лукойє. Одягнений він – просто казково, проте, ніхто не знає – як саме, адже вночі темно й нічого не видно. В руках у нього дві парасольки. Одну – кольорову, з картиками – він розкриває над хорошими дітьми, і їм протягом усієї ночі сняться хороші оцінки, шоколадні батончики «Снікерс» . Іншу, зовсім непримітну, одноколірну парасольку, він розкриває над поганими дітьми, і їм всю ніч ввижаються двійки, манна каша і балет «Ленін у 18-му році». Але мало хто знає, що є ще й третя парасолька, яку Олє-Лукойє уві сні розкриває над учителями. А те, як сплять учителі і коли вони це роблять – нікому не відомо. Тому Олє-Лукойє часто передає їм сни телефоном.

(За столом – Олє- Лукойє, колоритний мордоворот в костюмі з мобільним телефоном. Лунає телефонний дзвінок.)

Олє-Лукойє: Алло! Так, Олє-Лукойє слухає. Як це не наснилося? Ні, стривайте, з ваших слів записано: свинина нежирна, дві пачки масла і півкіла сосисок. Так, по 43,50 грн. Ні, які ще 13,80? За такою ціною, дорогенька моя, сосиски навіть директору м‘ясокомбінату не сняться! А будете перебирати – насню вам на весь місяць 30-томник Павла Тичини і залишитеся взагалі без сосисок!

(Кидає слухавку. )  (Чути стук в  двері).

Олє-Лукойє: Заходьте! (В залі з‘являються учень і учениця).

Учениця: Доброго дня... Ой, а ви Олє-Лукойє?

Олє-Лукойє: А що, не схожий?

Учень: Та ні... Просто ми думали, що ви як у казці – маленький, старенький...

Олє-Лукойє: Старенький? Це які ви там казки читаєте? Де тут старенькому впоратись? Думаєте, це так просто – сни розносити?

Учениця: Та ви не ображайтеся! Ми до вас у справі прийшли!

Учень: Розумієте, незабаром – День учителя, а нам дуже хочеться й вчителям нашої школи щось незвичайне подарувати! Щось таке, що може бути тільки уві сні!

Олє-Лукойє: О, то це зовсім інша справа, Оце замовлення, так замовлення, аж приємно виконувати, а то сосиски, шуби...  Якщо таке, щоб тільки уві сні, то ось, будь ласка! «1000 і 1 урок Шехерезади», кращий вчительський серіал, я думаю це саме те, що потрібно!

Лунає східна музика, на сцені з‘являються дівчата в східних костюмах. Танець

Ведучий 1: І ми знову в студії «Учитель -ТV». В нас просто унікальний випуск новин, адже прямо зараз в нашій студії  з‘являться переможці конкурсу «Кращий вчитель ХХІ століття»!

Ведучий 2: На ваших очах відбудеться Всеукраїнське вручення нагород кращим серед кращих! Пряме включення!

1-й кореспондент: Як ся маєте? Як настрій? Ваші враження від сьогоднішніх подій? (запитує у присутніх вчителів)

Ведучий 1: О, я бачу, що у всіх гарний настрій! Що ж, не будемо зволікати! У номінації «Золоте серце» переможцем стає директоршколи  Ткаченко Тетяна Степанівна. (Учні розказують вірші і вручають квіти адресованим вчителям під звуки фанфар)

Ведучий 2:  Директор в школі – ніби мати.

Сувора добра краща всіх,

Працює з дня у день завзято,

На неї нам жалітись гріх.

До привітального слова запрошується  директор... .

А також  ми хотіли б вручити пам’ятку  директору школи. Хай висить вона на почесному місці – в учительській.

(Читають, а потім вручають директору)

Учителю, запам’ятай!

Директор правий.

Директор завжди правий.

Якщо директор не правий – дивись пункт перший.

Якщо ти не правий – значить ти не директор.

Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не запізнюється, а затримується на діловій зустрічі.

До кабінету директора можна зайти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету – тільки з його.

Ведучий 1: У номінації «Всевидяче око» перемагає завуч ... Соценко Ірина Михайлівна

                    За труд титанічний,

                Недоспані ночі,

                За ваші таланти і звершення творчі.

                В цю радісну, казкову мить,

                Від нас дарунок ви прийміть.

Ведучий 1: Номінація «Ранкова зоря». Переможці – вчителі початкових класів. Рожкова Валентина Геннадіївна, Дудченко Світлана Іванівна, Коваль Надія Миколаївна, Нікішенко Зіна Василівна.

                 Найперші вчителі – ранкові зорі,

               Спасибі вам за те, що ви у нашій школі,

               Назавжди поруч ви – і в радощах, і в горі.

               Ми вас вітаєм щиро, зичим щастя й долі!

Ведучий 2: Номінація «Чарівне перо». Переможцями стали вчителі мови та літератури! Бугаєнко Ольга Миколаївна та Федоров Сергій Іванович.

                 Сердечно вдячні вам за те,

                Що нас вчите життя любити,

                І щире слово золоте,

                Що кличе з книгою дружити.

Ведучий 1: Переможцем у номінації «Історична слава» оголошуюється вчитель історії! Тополя Олена Вячеславівна.

              За те, що з вами ми в минуле мандрували,

               Ви так цікаво все розповідали!

               Які де битви і які повстання,

               Від нас прийміть же квіти і вітання.

Ведучий 2: Переможцем в номінації «Трудова  слава» визначено вчителя трудового навчання! Іщенко Олена Миколаївна.

               За ваше піклування і турботу,

               Щоб цінували учні всі роботу,

               За пречудові витвори руками,

               Ми будем пам‘ятати вас роками!

Ведучий 1: В номінації «Зірка закордонна» перемагає вчитель іноземної мови! Дудченко Галина Михайлівна

               В школі різні вчимо мови,

               Навіть ближчим став кордон.

               Стало всім нам рідним слово

               Ґуттен так! Ґуд бай! Пардон!

               А якби ми краще вчили

               Те, що кажуть вчителі,

              Англічан би зрозуміли,

               Й німцям відповідь дали б.

               Іноземна дивна мова

               Так потрібна зараз всім

               Саме в ринкових умовах,

               Особливо молодим.

Ведучий 2: У номінації «Геометрична професія» перемагають вчителі математики

та фізики. Кручаненко Сергій Валерійович та Крупа Ольга Анатоліївна.

                За те, що мислити навчили,

                І на це не шкодували сили,

                За теореми, аксіоми,

                За інтервали і біноми,

                За формули, тотожності, рівняння,

                 Прийміть від нас це щире привітання.

Ведучий 1. Переможцями у номінації «Палке серце» визнано (учитель біології). Кручаненко Оксану Сергіївну

За те, що нас вчите ви світ любити,

Нічого не ламати і не бити,

В природи більш ніж треба не хапати,

Все боронити, стійко захищати.

За добре серце, до учнів відкрите,-

Прийміть від нас вітання превелике.

Ведучий 2. Переможцем у номінації «Олімпійська слава» визнано (учитель фізкультури). Крупа Павло Миколайович

За те, що не шкодуючи умінь і сили,

Спортсменів ви упевнено ліпили,

Прийміть подяку щиру

І нагороду нашу милу.

Ведучий 1. Переможцем у номінації «Слідопит» визнано (учителя географії Науменко Ірину Сергіївну).

За те, що вчили клімат знати,

І нас вчите не заблукати.

Ми з вами всі моря проплили

І усі гори підкорили.

Ми вдячні вам за ті знання,

Що нам даруєте щодня.

Ведучий2: Переможцем у номінації «Давайте жити дружно» оголошується  психолог школи Фомич Інна Павлівна.

Без психолога у школі,

Як у річці без води

Хворий ти, а чи здоровий

До психолога сходи!

Від проблем тебе позбавить.

Наш психолог – ідеал

І життя любить  заставить,
Бо він же є професіонал

Ведучий 1.  Номінація «Безмежний простір душі» - переможцем стала Журинкіна Галина Леонідівна.

Ви вмієте бути терпеливим і дужим

І вмієте так учнів любить,

Що навіть камінь до всього байдужий

Захоче ожити і в світі цьому жити.

Ведучий 1: В цей святковий час

               Ми хочем привітати усіх вас!

               Хай буде здоров‘я міцне, як граніт,

               І з ним вам прожити не менше ста літ,

               Хай горе обходить вас стороною,

               А щастя приходить і ллється рікою,

               Ми вдячні вам за ті усі знання!

               Життя хай радує кожнісінького дня!

Ведучий 2. Кореспонденти  «Учитель ТВ» запитали учнів нашої школи, чи хотіли б вони мати маму вчительку. Увага на екран.   (інтерв’ю  з учнями школи)

А наше свято продовжується. Вас прийшли привітати представники самої знедоленої частини учнів – учительські діти.

К.      Ми прийшли до вас на свято, не займем часу багато

         Хочем тільки привітати, сокровенне вам сказати

Л.      Любі мами, любі тата, зичим витримки багато

         Як же вам допомогти, нерви ваші зберегти.

         Бо шкільна ваша робота – це не головна турбота

         Головне – диктує час, треба думати й про нас.

К.     Мама вчителька?!  -- Щаслива! Всі так заздрили мені.

         Коли з мамою до школи, ми ходили день при дні.

         Та яке там щастя, звідки? Все не так, як у людей!

         І не заздрити – жаліти, треба вчительських дітей.

Л.      Спробуй в класі ворухнися, чи з уроку утечи,

         Не дай Боже запізнися, -- знають враз про все батьки.

         Що всім можна – тобі зась, не послухавсь – начувайсь.

К.     Ввечері лягаю спати, прошу казку розказати,

         Як всім дітям перед сном, де там? – мама за столом!

         Пише, пише, щось листає і на мене не зважає,

         А що скаже я вже знаю: «Плани тільки допишу,

         І практичні перевірю, все що хочеш розкажу»-- тільки я уже не вірю.

         Мовчки в ліжко я лягаю, покручуся й засинаю.

Л.       А вві сні мама бачиться мені: лікарем, кондитером, тільки не учителем.

          Ось тому кричати мусим і звертатись до людей:

          SOS – рятуйте наші душі,- бідних вчительських дітей.

Ведучий 1. Але не тільки дітям вчителів живеться не легко, ще й їхні члвіки страждають від них.

ЧОЛОВІК. ЛЮДИ добрі! Оце оженився на свою голову! Взяв жіночку,гадав, буде королевою мого серця, домашньою господарочкою! А вона вчителькою виявилася! Горе мені!

Звучить пісня «Підманула, підвела».

Чоловік

Як ішли ми під вінець,

Ти казала: продавець,

А ти вчителька була,

Підманула, підвела!

Ти ж мене підманула,

Ти ж мене підвела,

Ти ж мене, молодого,

З ума-розуму звела!

Я ж тебе підманула,

Я ж тебе підвела                                                                                                                                           

 Я ж тебе, молодого,

З ума-розуму звела!

Чоловік

А із школи як прийдеш,

На стіл зошити кладеш.

Пишеш, пишеш, а чого?

Може, в тебе вже «того»?

Ти ж мене підманула,

Ти ж мене підвела,

Ти ж мене, молодого,

З ума-розуму звела!

Я ж тебе підманула,

Я ж тебе підвела,

Я ж тебе, молодого,

З ума-розуму звела!

Чоловік

Ось поїду у райвно,

Хай розводить нас воно:

Тобі зошити й книжки,

Мені діти й пелюшки!

Ти ж мене підманула,

Ти ж мене підвела,

Ти ж мене, молодого,

З ума-розуму звела!

Я ж тебе підманула,

Я ж тебе підвела,

Я ж тебе, молодого,

З ума-розуму звела!

Ведучий 2. Маємо надію, що після сьогоднішнього ефіру життя їх зміниться.

Ведучий 1. Наші кореспонденти підслухали анекдоти в шкільних коридора.

Два школяра. Один говорить:

– Вже не знаю, чи вірити нашому вчителю математики… Учора він сказав, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10…

……………………….

Вчителька пояснює дітям ділення. Написала на дошці “2:2” і запитує:

– Діти, хто знає, що це означає?

– Нічия! – підскакує з першої парти Женя.

……………………………..

Учень – учителю:

– Чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?

– Ні, звичайно, ні в якому разі не можна!

– Добре. Я не зробив домашнє завдання…

………………………………..

На уроці історії:

— Левченко! Хто взяв Ізмаїл?

Левченко здивовано:

— Я не брав… Запитайте у Кравченка, може, це він взяв.

…………………………………

— У твоєму віці Наполеон був найкращим учнем у класі, — докоряє батько синові.

— А в твоєму, тату, він вже був імператором! — відповів син.

…………………………………..

— Вовочка, як французською “читати”?

— Так само, як і українською: узяти книгу, відкрити і дивитися на рядки.

Ведучий 2. Наші кореспонденти – шпіони зняли відео про день самоврядування в Гаврилівській школі. Просимо вашої уваги!

СЦЕНКА

Учительська кімната. За столами сидять вчителі.

Директор: Вітаю вас, шановні колеги, з Днем учителя! Оголошую день учнівського самоврядування. Сьогодні наші вихованці самостійно проведуть уроки…

Фізрук (перебиває): Урррра!...

Директор: Павло Миколайович , ви такі емоційні…

Фізрук: А ще б то! Я такої оказії цілий рік чекав! Ха!

Директор: Цікаво-цікаво…

Фізрук: Дев’ятаки обов’язково підуть до спортивної підсобки за м’ячем. А я зверху на дверях завбачливо старого кеда притулив. І першому ж лусне по лобі! Отоді почнуться емоції (радісно потирає руки)

Директор: (піднесено) Я знала! Я вірила, що не підведете! Мужик!

Математик (ображено) Ви ще подумайте, що це тільки ви такі спритні зі своєю фізкультурою! Де наша не пропадала! Ми теж дещо можемо.

Директор: Що, і ви? Сергій Валерійович ? Кеда? На дверях?

Математик: Копайте глибше! Мілкота….

Директор: Невже самостійну у восьмому? Позачергову?

Математичик: О, вже тепліше…. Майже вгадали.

Директор: Контрольну?

Математик: Та з поглибленим вивченням! Купа одиниць, купа!.. У щоденники! Забезпечена! А я ж тиждень їм у вуха  торохтів – готуйся!

Директор: Ви талант… Ви справжній талант… Круто підсікли!

Фізичка: Вищий пілотаж! Де наша не пропадала!

Історія: Хі-хі! З чого ви, Сергій Валерійович, взяли, що восьмий до контрольної готувався?

Математик: Олено Вячеславівно, а щоденник учням нащо?

Історія: Атстой, Сергій Валерійович, полний атстой! Я не я!

Директор: І ви? Олено Вячеславівно! Дорогесенька! І ви з родзинкою?

Історія:Не треба мене недооцінювати. Я у щоденниках їм…

Всі: Що?

Фізрук: Листки повидирали, га?

Історія:Навіщо так жорстоко? Павло Миколайович, хіба я варвар? Я лише милосердно жуйками між листки  натикала! Тепер не пороздирають!

Директор: Молодчина! Наша марка! Оригінал! Хай сповна відчують вчительську героїчну невтомну щоденну працю!

Хімія: І особливо своїми штанами!

Директор: А штани ж до чого?

Хімія: Бо я нахімічила!

Математик: Що, дірку в штанях? Наскрізь? Кому? Може, старості? Ото буде сміху!

Хімія: Всім!

Директор: Ірино Михайлівно, ну ви крутизна…

Хімія: Крейдою! Та усі стільці! До вечора вовтузилась!

Математик: Героїня…

Директор: А ви, Олено Миколаївно, ніяк не відмітилися? Щоб, так сказати, свято надовго запам’ятали…Трудовик : А я написала, що Васька – дурень

Директор: Де?

Трудовик : На його парті…

Хімія: Браво! Олено Миколаївно, браво!

Директор: Особисто-орієнтоване навчання!

Математик: Констатація факту! Аксіома!

Хімія: Індивідуальний підхід! Сьогодні будуть уроки! Супер!

Фізрук: Дайош день самоврядування!

 

Ведучий 1. Дорогі вчителі! Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше невичерпне терпіння у спілкуванні із нами!

 Вибачте нам нашу нестриманість, непосидючість, безкомпромісність. Вибачте, що часом ранимо вас необачним словом чи жорстоким сміхом.

 Повірте, що ми на сто відсотків розуміємо, наскільки важлива роль учителя у становленні молодої людини, яка важка і виснажлива ваша праця.

Ведучий 2. Поздоровлення

Хай доля учительська класною буде

А школа хай рідна про вас не забуде.

Рятує хай ангел-хранитель всіх вас

Щасливі й здорові були щоб весь час.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Хай ваша надія вам живить серця,

Натхнення і творчість дає без кінця.

Не зникне хай віра в казки й чудеса.

А поруч хай будуть любов і краса.

Хай незгоди й негаразди вас обминають.

Хай душа і тіло ваші старості не знають.

Щоби, попри всі проблеми й капості реформи,

Ви ніколи не втрачали бадьорої форми!!!

 

Пісня «Побажання»

Дякуємо за увагу.

……………………………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Фесенко Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Наталья Чиженко
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ясинецька Світлана
    Щиро дякую. Дуже сподобався ваш сценарій. Психологічна розрядка для вчителів так необхідна. Насміялась вдосталь.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Боярчук Олена
    Весело, цікаво, захопливо! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сковородкіна Наталя Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Шимко Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Кравчук Олена Борисівна
    Дякую за цікаву розробку=)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
67924
Оцінка розробки
4.9 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку