День вчителя "Зірка + зірка"

Про матеріал
Сценарій за участю вчителів та учнів за мотивами програми "Криве дзеркало"
Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ СВЯТКОВОЇ ПРОГРАМИ ЗА УЧАСТЮ ВЧИТЕЛІВ ТА УЧНІВ

«ЗІРКА + ЗІРКА»

(за мотивами програми «Криве дзеркало»)

Голос за кулісами: «Коламбія «Учитель-продакшинс» представляє шоу-проект «Зірка+зірка+зірка». Починає грати музика «Куда уходит детство», входить у білому фартушку Мотрона

М. Почекайте, почекайте… Чогось не хватає, «блін-а», де ж подруга моя? Тільки ж но за кулісами бачила, живу й тверезу. (із за куліс виходить Цваточек, у білому фартушку, з бантами, причепленими до хустки. Мотрона у захваті плескає в долоні.) Ах… Он в чому річ.

Ц. (наспівує як-небудь) А я школьница в душе, школьница…От обид все так же под коленкою болит…

М. Не під коліном, а під лапаткою.

Ц. Ну, під лопаткою.

М. Кода  вспіла-то?

Ц. Не лякайся, Мотрона, я в своєм уме.

М. Я бачу…

Ц. Просто я за школою скучила.

М. І я соскучилася.

Ц. Так хочеца  вернутися, так зказать, знанія освєжить. А то все со школи шото забула.

М. Так давай вспомним.

Ц. Я не прочь.

М. То йдем готовивіца.

Ц. А ви не скучайте, «Зірка+ зірка» зустрічайте.

Пісня

М. Цваточек, ти в курсі, шо я по росмові отлічницею була? Як зараз пам’ятаю: «Ча, ща, пишеца з буквами че і ще». Мені даже вчителька казала: «Мотрона, та пореже балуйся, ча ща учись!»

Ц. А ти знаєш, шо в руском язикє є «падєжи». Я тобі зараз розкажу. Сначала є «мудатєльний», потом неожидано від нього родітельний, потом обвінітєльний, потім каже: «Ти шо творітєльний? Я тебе вінітєльний, якшо ти на мені не женітєльний». І тоді він мені – прєдложний.

М. Ось і я предлагаю – послухать пісню…

Пісня

М. Слухай, Цваточек, слово «штани» - це однина чи множина?

Ц. Мабуть,  верхня частина у них – однина, а нижня – множина .

М. Ти знаєш, падруга,  етиє вчителі тока на уроках такі розумні. А ти тільки послухай, що вони пишуть у наших щоденниках:

  • Ваша дитина боїться козла більше, ніж мене. Фізрук.
  • Огризався разом із учителем.
  • Не хоче любити Пушкіна.
  • Батьки! Богдан весь урок злісно посміхався!
  • Сергій категорично не відвідує уроки англійської мови, заявляючи, що  в Лондон не збирається через кризу.

Пісня

Ц. Ти знаєш, Мотрона, а я особисто по біології була вище всіх на голову!

М.(присідає біля Цваточка) Да ти шо?

Ц. Як сечас помню: «Амьоба, інфузорія-туфелька, інфузорія- тюбітєйка…»

М. А у мене була пятьорка з математики.

Ц. Да?  І скільки ж буде три на сім?

М. (дістає з кишені карти) Очко!

Ц. Да ти шо? Пішли кинем партєйку! А ви, любі гядачі, тим часом послухайте веселу пісеньку. Окей?

Пісня

М . Замучила мене та англійська! Нащо вона мені здалася?

Ц.  Як нашо? Нею ж півсвіту розмовляє...

М. І шо з цього?

Ц. Ех, мені б твої проблеми! От у нас масовік-затєйнік…

М. Шо кричить на тебе?

Ц. Не те слово. Вона горлає навіть на золотих рибок, якщо вони її не слухають.

М. А мені географічка не дає спокійно жить. Все питає й питає: «Де Занзібар? Де Занзібар?». І ти уявляєш, я всі бари знаю в районі, а про цей «Занзі» чую вперше.

Ц. А ти не запитав її, куди ходить вона, ця… вчителька – мікрорайону нашого жителька?

М. Слухай, слушна ідея. Зараз же піду і запитаю.

Пісня «Вчителька» - С.П.Кренько

Ц. (Мотрона виходить з перемотаною рукою). Шо з рукою, Мотрона?

М. Да ти знаєш, сьогодні на укрмові довели. Прикинь, Валєнтіна Івановна заставила мене два раза, уявляєш, два раза переписувать одне і те саме!

Ц.. На те вона і вчителька. То  її робота.

М. Робота? Почакай, буде їй робота. От я, як закінчу школу, в ДАІшніки пайду. Стою я, значить, около стотретьої в Бережках, а тут їде на скутері сама Валєнтіна Івановна. Я, значит, її зупиняю і так чемненько кажу: «Витягуйте, шановна, права, червону ручку і білу бумагу. Права давайте мені, а самі!…. двадцять разів!!! Пишіть: «Я більше ніколи не буду їхати на червоне світло!»

Ц. Та коли це ще буде. Давай краще запросимо на сцену наших артистів. Зустрічайте з піснею «Про дружбу»  молодих перспективних зірок української естради дует «Квадрат гіпотенузи».

Пісня

Ц. (виходить з гезетою  в руках) Мотрона! Я таку класну газету виписала.

М.  Та. Мотрона такими дурницями не маєца. От я…я  завела дружбу з інтернетом.

Ц. Ну-ну? Шо то за мужик?

М.  От беру я, значить, мишку  і починаю водить по коврику.

Ц. Мотрона, ти з головою дружиш? Для мишей коврики купляєш?

М. Да він же, ето, пластмасовий. Значить, беру я, значить, мишку і вожу, вожу, вожу нею по коврику. Нажимаю Shift,  Ctrl,  Tab, Caps Lock, Enter … не слухай,  то не для тебе лексика. Для тебе – піч, свині, бульба, спать!

Ц. Да ну тебе! (збираються йти). Ой, згадала. Зустрічайте на сцені ….

Пісня

М. Цваточек, а, Цваточек. Хочу похвастаца. Я по геометрії отлічніца була. Слухай: «Если ортонормальный базис, то квадрат нормы вектора икс равен суме квадратов скалярных произведений вектора икс на векторы базиса»!!!  ну як?

Ц. А … ти шо сказать хотіла?

М. Теорема Піфагора!

Ц. А…а…а (пішли за куліси)

Пісня

М. Цваточек, а як правильно «директоРАми» чи «диРЕкторами»?

Ц. ДиректоРАми!

М. Правильно «дирекТОрами»! вона  одна і ето – я!!!

Пісня

Ц. Мотрона, а помниш перше вересня. Старшокласник садив собі на шию малишку-первокласницю і Вона звоніла. Давай вспомним ету традіцию. Я, доречі, ось (показує, дістаючи з кишені) дзвіночок дістала, вчора в однієї корови відчепила.

М. Так ось хто у меня колокольчик украв.

Ц. Не горлань, попользуюся і віддам! Лучше послухай хор дівчаток.

Пісня «ВАТЬ У ШКОЛІ»

За куліса голос: «Тиша в залі! Мотор! Камера! Кадр перший!  Дубль два!

М. Почекайте, почекайте… Чогось не хватає, «блін-а», де ж подруга моя? Тільки ж но за кулісами бачила, живу й тверезу. (із за куліс виходить Цваточек, у білому фартушку, з бантами, причепленими до хустки. Мотрона у захваті плескає в долоні.) Ах… Он в чому річ.

Ц. (наспівує як-небудь) А я школьница в душе, школьница…От обид все так же под коленкою болит…

М. Не під коліном, а під лапаткою.

Ц. Ну, під лопаткою.

М. Кода  вспіла-то?

Ц. Не лякайся, Мотрона, я в своєм уме.

М. Я бачу…

Ц. Просто я за школою скучила.

М. І я соскучилася.

Ц. Так хочеца  вернутися, так зказать, знанія освєжить. А то все со школи шото забула.

Заходить директор школи і каже слова про те, що вчителі це теж діти, бо вони працюють разом з ними та ін. після слів директора школи пісня.

Пісня «СВЯТО»

1

 

doc
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку