День Закоханих "Серця двох"

Про матеріал

День святого Валентина – це особливе свято. Учні старшої ланки завжди з нетерпінням його чекають. Цього року ми провели конкурсно-розважальну програму для учнів 9-10 класів. Завдання були підібрані різноманітні. Цікава теоретивна частина та не менш цікаві практичні завдання. Діти із задоволенням брали участь у конкурсі.

Перегляд файлу

Сценарій  до Дня Святого Валентина


Ведучий1: Пані та панове!

Ведучий2: Леді і джентельмени!( англ.)

Ведучий1: У наші серця знову завітало свято. Мабуть, найдивовижніше і                      

                  найпрекрасніше – свято кохання

Разом:    День Святого Валентина.

Ведучий2: Надворі ще зима, але у серця вже постукала весна. Кохання не боїться

холоду і розквітає будь-якої пори року. То ж ми раді вітати Вас у цьому залі.

Ведучий1: Ось уже 17 століть поспіль закохані всього світу відзначають найромантичніше свято року -  Valentines Day -  День Святого Валентина. Цей день називають днем закоханих.

Ведучий2: Цього дня навіть повітря сповнене коханням. Амури поспішають поєднати пари, почуття яких перевірені часом, і допомагають зустрітися половинкам, які загубилися серед юрби.

Ведучий1: А з чого, власне, усе  розпочалося?

                   Мудрець повідав істину людині:

 “Кохання й полум’яне  серце – річ одна,

 Як мудрі душі і з розумом єдині,

 Отак і їх ніщо не роз’єдна”.

 

Ведучий2: Любов’ю “хворіли” в усі епохи. Тому про неї так багато написано. Але повторень немає, бо неповторні самі люди .

Ведучий1: Please , listen to this story.У третьому столітті нашої ери у Римі жив молодий священик Валентин. Окрім релігійної практики, він займався тим, що вчив і лікував людей. Швидко линула про нього слава. Одного разу тюремний наглядач привів до нього доньку, сліпу від народження, сподіваючись, що силою своєї віри і знань священик зможе зцілити її. Валентин із першого погляду закохався в дівчину, розпочав лікування, але нічого не допомагало.

Ведучий2:. У цей час римський імператор видав указ, який забороняв чоловікам одружуватися, адже їх обов’язок — бути хоробрими воїнами. Молодий єпископ Валентин, порушуючи імператорський указ, таємно вінчав закоханих, за що його було кинуто до в’язниці. Коли тюремник дізнався, що Валентин потрапив за ґрати і його мають незабаром стратити, то бідолашний батько хотів покінчити життя самогубством, адже дочка мала довіку залишитися незрячою.

Ведучий1:Священик мужньо сприйняв звістку про неминучу смерть і за день до страти попросив чорнило, перо й папір, написав останнього зворушливого і ніжного листа Юлії (саме так звали дівчину) і вклав разом із ним у конверт квітку жовтого крокусу, передавши листа саме 14 лютого. У цей день, 14 лютого 270 року, Валентина спалили.

Ведучий2:Сумний батько повертався додому, а на порозі його чекала донька. Тюремник мовчки віддав листа дівчині. Вона розгорнула його і в середині знайшла квітку Записка закінчувалася словами: «Від твого Валентина». Дівчина поклала квітку на долоню і... раптом побачила її прекрасні прощальні кольори. Вона стала зрячою!

Ведучий1:У наш час День святого Валентина – це день закоханих. Також на це свято прийнято висловлювати свої почуття любові і прихильності друзям, родичам, коханим.

Ведучий2:. Символом цього дня стали яскраво-червоні сердечка, купідони, пара голубів, букети троянд та фіалок. Їхні зображення стали обов’язковими елементами святкових листівок – “валентинок”.

(Перегляд відео листівок про кохання)

Ведучий1: Щоб розпочати конкурсно-розважальну програму, зустрічайте наших учасників. Знайомтеся____________________________________________________
(виходять учасники)

Ведучий2: Сьогодні на нашому святі ми оберемо

(почергово)

1-найніжнішу,2-найтендітнішу,1-найпривабливішу,2-найінтелектуальнішу,1-найчарівнішу,2- найзагадковішу дівчину, яка стане Валентиною цього дня.
Ведучий1: Ми не сумніваємося також у тому, що оберемо найвродливішого, наймужнішого, най-, най-, найпринаднішого Валентина.
Ведучий2: А допомагати нам у цьому будет наше вельми шановне журі:____________________________________________________________________  

Ведучий1: Кожен  з учасників зараз отримає половинку серця, але в день закоханих не повинно бути розбитих сердець. Отже,  ваше завдання:  знайти  свою половинку .

 (Вибір пари - ведучі роздають половинки сердечок, учасники шукають свої половинки, та, знайшовши її , отримують номерок)  

Ведучий1: Отже, склалися такі пари.

Бурхливими оплесками привітаємо наші пари.                 

                   Пара №1____________________________________

Ведучий2: Пара №2__________________________________________

Ведучий1: Пара №3__________________________________________

Ведучий2: Пара №4_________________________________________

 

Ведучий1: Всі ми вчимося в одній школі і досить часто  на перервах  зустрічаємося  та спілкуємося

Отже, ви все-таки знайомі. Згодні? А як ви знаєте один одного, ми зараз це і перевіримо.

Ведучий2: Перший конкурс – «Знайомство». На аркуші кожен з вас за 1 хвилину  відповість на декілька запитань. Пара отримає стільки балів, скільки відповідей співпаде.

Питання (продруковані, роздаються кожному учаснику, відповіді записуються):

  Питання

Відповідь

1

Улюблена страва юнака вашої пари

 

2

Улюблена страва дівчини  вашої пари

 

3

Улюблений колір юнака вашої пари

 

4

Улюблений одяг дівчини вашої пари (джинси, шорти,сарафан, плаття, юбка, топік, футболка)

 

5

Хобі юнака вашої пари

 

6

Хобі дівчини  вашої пари

 

 

Ведучі:

 Пара №1 –зачитують відповіі  -   хл-дів

Результат:    (скільки відповідей співпало) і т.д.

Ведучий1: Любляче серце здатне багато чого зрозуміти й простити. Уміння зрозуміти іншого – рідкісна якість характеру, не кожному це дано. Але оскільки для люблячих пар вона просто необхідна, зараз ми в цьому трохи потренуємося. 

Ведучий2: Юнаки, уявіть собі таку ситуацію: на іншій стороні дороги, по якій постійно снують машини, ви побачили свою дівчину. Вам би дуже хотілося запросити її на побачення, а телефон, як на гріх, розрядився. І оскільки вона слів ваших почути не може, вам доведеться пустити в хід міміку й жести. Дівчатам потрібно за 30 секунд здогадатися, куди її запрошують. Наш конкурс так і називається «Зрозумій мене».
Кожна пара по черзі виходить на центр залу.  Дівчата стають по одну сторону, юнаки - по іншу й отримують завдання запросити партнерку:


-на каток

- на дискотеку
-на концерт Монатіка
- на рибалку

- у цирк
- подивитися мелодраму
- на заняття з футболу

  • до зоопарку

 

(Дівчатам потрібно відгадати, куди запрошує юнак)

Ведучий1: А зараз надаємо слово журі - результати 2-х конкурсів.

Ведучий2: Наступний конкурс – «Конкурс на уважність»

Ведучий1: Конкурс призначений для уважних кавалерів. Вони сідають в ряд. Виходить дівчина, кожен з учасників уважно вивчає її зовнішній вигляд. Потім вона йде і повертається, змінивши що-небудь . Змін може бути декілька. Хто з учасників виявиться найбільш спостережливим, той  і переможе.

( 1 – браслет 

 2 – прикраса у волосся, пояс

3 – сережки

4 - нічого)

 

Ведучий2: А тепер для вас, шановні , ми підготували найважчий іспит- інтелектуальний конкурс, який називається “Питання на засипку”. Відповідати потрібно зразу, без обдумування і підказок. Кожна пара  повинна відповісти на  запитання.

(Пари почергово витягують по 1 запитанню і відповідають)

1. З якої рослини плела сорочки сестра для своїх братів-лебедів? (З  кропиви)

2. Пристрій, який вимірює температуру тіла? ( Градусник,термометр)

3. В якій квітці сиділа Дюймовочка? (Тюльпан)

4. З яким кольором змішують жовтий, щоб отримати зелений? (Синій)

5.  Скільки тварин тягнуло ріпку? (3)

6.Чим заправляють салат олів”є? (Майонезом)

7. На якому музичному інструменті грає крокодил Гена на день свого

народження? (Гармошка)

8.  Що згубила Попелюшка, тікаючи з балу? (Туфельку)

 

Ведучий1: Як же вправно наші пари працювали! А тепер для вас новий конкурс – «Поетичний». За 5 хвилин складіть вірша  про кохання.                                          Ведучий2: Поки учасники готуються  -  у нас з вами  Інтернет – пауза .                             Чи знаєте ви, що у різних країнах світу цілуються по-різному? 

Ведучий1:  

- у Японії вважається дуже непристойним цілуватися при свідках. Саме з цієї причини ви майже ніколи не побачите поцілунку в японському фільмі. Те, що у всьому світі називається "японським" поцілунком, виконується так: закохані стають  на відстані одного кроку один від одного, нахиляються вперед і, витягнувши губи, доторкаються ними губ партнера.                                                                                                                           

Ведучий2: - у Китаї притуляються щоками;

 Ведучий1: -  ескімоси, полінезійці не цілують один одного в губи. Вони труться носами. Спробуйте! Це дуже приємно, а ще в Полінезії партнери зубами висмикують один одному волосся з брів;

Ведучий2: -  а в Гамбії притискають жіночу долоню до свого носа.

Ведучий1: Слово – журі.

Ведучий2:  А зараз наші пари зачитають свої  поетичні творіння.

 Ведучий1: Наступний конкурс – найочікуваніший – «Модельєри».

Завдання конкурсу — за 2 хвилини  вигадати ексклюзивне вбрання для своєї дівчини і за допомогою туалетного паперу змайструвати для неї костюм, а також дати цікаву назву образу.

(Відео- відповіді учнів нашої школи на питання «Що таке кохання?»)

Ведучий2:Слово – журі.

Ведучий1: Наше свято уже так довго триває, що, напевно, наші учасники  дуже втомилися. Правда?  Тому, щоб у вас вистачило сил достойно завершити наш конкурсний марафон і наше свято Валентина, ми вирішили вам дати трохи перекусити.

(Кожній парі – йогурт і 2 чайні пластикові ложечки)

Ведучий2: Для вас конкурс «Ти - мені, я- тобі».

Завдання: за командою «Старт» ви повинні якнайшвидше нагодувати один одного. Увага: старт!

Ведучий1: Молодці!!!

(Звучить фрагмент танцювальної мелодії)

Ведучий1: Ну.нарешті…

Ведучий2: Конкурс танцювальний - «Втримати любов».                                      Ведучий1:. Кожна пара затискає між лобами повітряну кульку і починає танцювати під музику. Хто протримається найдовше — той і переміг.

Ведучий2: Почали!

(Танцюють)

(Пісня)

Ведучий1: Слово – журі.

Нагородження

Ведучий2:

 Любов – не кара, але  й  не гра.
Вона не квітка, що зів’яне швидко.
Любов – це дар. І Бог сам вибира,
Хто заслужив оце  пізнати диво.


Ведучий1: Кохайте і будьте коханими! До нових зустрічей!

(Звучить запис пісні про кохання)

 

1

 

docx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку