Тема: Десяткові дроби. Додавання та віднімання десяткових дробів.
Мета: Систематизувати та узагальнити знання з теми «Десяткові дроби. Додавання та віднімання десяткових дробів» та вміння застосовувати набуті знання до розв’язування різних видів завдань різних рівнів складності.
Розвивати творчу та розумову активність, увагу, пам'ять, навички самостійної роботи школярів, логічне мислення, прищеплювати інтерес до математики.
Виховувати впевненість в своїх силах, формувати вміння працювати, культуру математичних записів та мови, дисциплінованість.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок.
Хід уроку
Добрий день! Сідайте будь-ласка! Я рада вас вітати на уроці!
Вправа ."Самоналаштування"
- Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте :
«Я зможу сьогодні добре працювати на уроці. Я особистість творча».
Хтось дуже давно сказав правильні слова: «Від настрою, з яким ти вступаєш у день, залежать твої успіхи, тому намагайся кожного дня знайти його позитивний початок». (слайд 1)
- Не забуваємо і про правила, яких ми дотримуємось на кожному уроці. Пригадаймо їх. (слайд 2)
Правила для учнів:
Сьогодні в нас буде урок – урок кіно, щоб потрапити до кінозалу нам потрібно отримати квитки.
Перед вами таблиця, в якій будемо відображати результати роботи.
У кожного є лист оцінки діяльності, в який ви повинні виставляти кількість набраних балів за кожний вид роботи. В кінці уроку підведемо підсумок, перевівши загальну кількість балів в оцінку. Бажаю успіху!
П.І. ______________________________________________________________
Лист оцінки діяльності
|
Вправа «Світлофор»
«ЗЕЛЕНЕ» означає « Правильна відповідь».
«ЧЕРВОНЕ»- « Неправильна».(Учні піднімають світла світлофора)
Вправа 1272
Вправа 1279
Вправа1287
- Пропоную вам відгадати загадку. Слово-відгадка буде одним з ключових слів нашого уроку. У вас є три спроби.
Увага, загадка:
(Це слово – "Дріб")
- Чому це слово ключове на нашому уроці?(Тому, що ми вивчаємо тему "Дроби").
Розпочинаємо перегляд фільму « Десяткові дроби. Додавання та віднімання десяткових дробів».
Сьогодні ми проведемо підсумковий урок з теми: «Додавання та віднімання десяткових дробів», повторимо правила та покажемо, як ви вмієте їх застосовувати їх під час розв’язування прикладів, рівнянь, задач.
І так тема уроку «Додавання та віднімання десяткових дробів».
Тож відкрийте будь-ласка зошити і запишіть дату та тему уроку, мета якого узагальнити та систематизувати знання з даної теми.
Кадр – 1
Робота в групах ( пригадати правила з теми : « Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів»)
Кадр – 2
https://learningapps.org/4627665
Кадр – 3
Математичний диктант
Кадр – 4
Задача 2. За три дні шахтарі видобули 2346, 24 т вугілля. За перший день видобуток становить827,2т. вугілля, а за другий - на 45,01 т. менше, ніж за перший день. Скільки вугілля видобули за третій день?
Задача 3. Теплохід пливе за течією річки зі швидкістю 32,4 км/год. Швидкість течії річки 2,8 км/год. Знайдіть власну швидкість теплохода і його швидкість проти течії річки.
Задача 4. Периметр кімнати прямокутної форми дорівнює 12,2м, довжина однієї зі сторін – 3,1м. Знайти довжину іншої сторони, що не дорівнює даній.
Кадр – 5
х = 7 – 3,82 = 3,18.
х = 28,9 – 5,347 = 23,553.
х = 23,427 + 6,873 = 30,3.
81 – х = 39,156 – 27,8;
81 – х = 11,356;
х = 81 – 11,356;
х = 69,644.
Кадр – 6
Фізкульт хвилинка
Кадр – 7
Тестові завдання
Варіант 1
1) 8,568 т; 2) 8,73 т; 3) 8,433 т; 4) 8,326 т.
1) х – 2,093 = 0,207; 2) 2,093 – х = 0,207; 3) 12,093 – х = 2,093;
4) х + 2,093 = 12,93.
1) 9,010101; 2) 9,909092; 3) 9,090902; 4) 0,919192.
1) 2,92; 2) 1,19; 3) 1,2; 4) 2,91.
1) 16,2 і 13,9; 2) 15,8 і 13,5; 3) 20,4 і 18,1; 4) 20,4 і 22,7.
Варіант 2
1) 12,955 м; 2) 12,658 м; 3) 12,838 м; 4) 14,08 м.
1) х + 1,195 = 3,22; 2) 3,2 – х = 0,195; 3) 2,005 – х = 0;
4) 1,005 + х = 2,005.
1) 2,9994; 2) 2,0004; 3) 1,9994; 4) 1,0004.
1) 17; 2) 18; 3) 17,6; 4) 16.
1) 14,6 і 12; 2) 19,8 і 22,4; 3) 19,8 і 14,6; 4) 19,8 і 17,2.
Коди відповідей:
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
В. 1 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
В. 2 |
2 |
3 |
4 |
2 |
2 |
Підійшов час оцінити свою роботу: Підрахуйте кількість балів, отриманих на уроці
Дайте відповіді на запитання:
У вас на столах лежать листи самооцінки, заповніть їх.
Обведіть кружечком (цифру ) те, що ви навчились робити.
Який у вас настрій?
- зрозумів, але потрібна допомога
- зрозумів все;
- зрозумів і можу надати допомогу товаришам.
Наша передача підходить до кінця.
Дякую за увагу! До нових зустрічей.