Дії з натуральними числами

Про матеріал
Матеріали для уроку математики у 5 класі на тему: "Дії з натуральними числами".
Перегляд файлу

Урок  математики в 5 класі

ТЕМА УРОКУ. Дії з натуральними числами..

МЕТА УРОКУ:
удосконалювати навички додавання, віднімання, множення, ділення натуральних чисел;
розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, навички самостійної роботи, сприяти формуванню особистісної, соціальної, здоров’язбережувальної компетентностей через поширення екологічних та знань учнів, розширювати кругозір учнів;
виховувати інтерес до предмету, дбайливе ставлення до природи, прагнення захищати природу.

Обладнання: картки із зображенням лікарських рослин, картки з завданнями для  роботи, презентація
 

Епіграф до уроку.
Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим.

                                                             Паскаль.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

  1. Привітання учнів, емоційний настрій на роботу на уроці.
    Добрий день, шановні мої! На уроці вас сьогодні чекає багато нових знань нематематичного змісту , які ви будете добувати у дружній роботі завдяки обчислювальним навичкам.
  2. Повідомлення теми уроку, постановка мети уроку.
    Головним для нас залишається розвиток обчислювальних навичок у діях з натуральними числами тому що без цього ми не зможемо дізнатися цікаву інформацію нематематичного змісту.
  3. Перевірка домашнього завдання

№515

І д     х миль

ІІ д      миль        

ІІІ д  – 3х миль

ІV д  – 5х  миль

  1.    х + 4х + 3х + 5х = 546

       х = 42

  1.   4 · 42 = 168(м)
  2.   3 · 42 = 126(м)
  3.   5 · 42 = 210(м)

Відповідь: 42 милі, 168 миль, 126 миль, 210 миль.

 

№517

Чш    

М       2х + х = 3х          

П      – 3х + х = 4х

Д        х 

  1.   2х + 3х + 4х + х = 500

       х = 50

  1.   2 · 50 = 100(в)
  2.   3 · 50 = 150(в)
  3.   4 · 50 = 200(в)

Відповідь: 100 вареників, 150 вареників, 200 вареників, 50 вареників.


 

  1. Відпрацювання знань, умінь, навичок.
    Назва цієї рослини походить з давніх часів. Кентавр Херон був знавцем у лікуванні травами. І коли Геркулес отруєною стрілою поранив Хирона, Кентавр залікував свою рану цією квіткою. Так рослина стала відомою як квітка Кентавра. Про яку квітку йдеться мова?
    Завдання №1. (Повторення теоретичних знань) Кросворд.

 

 

 

 

 

6

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

2

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

3

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Властивість Множення та додавання.
  2. Урок на якому ви вивчаєте дії з натуральними числами.
  3. Результат ділення.
  4. Компонент ділення.
  5. Властивість множення.
  6. Властивість множення.
  7. Компонент множення.
  8. Результат множення.

 

 


У результаті відкриття слів отримуємо ключове слово «Васильок». Діти роблять повідомлення про лікарську рослину «Васильок»

Завдання №2. За старих часів корою цього дерева “заговорювали” зуби і лихоманку. Вирізають з кори трикутник, щоб віддати дань Богу Батькові, Богу Сину, Святому Духу, і труть ясна, читаючи молитву. А потім трикутник прикладають на місце, звідки вирізували. І біль утихає. І невідомо було людям, що справа не в богах, а в речовинах, що містяться, в корі саме цього дерева. Щоб дізнатися про яке дерево йде мова, необхідно розв’язати наступні приклади, в яких використовуються властивості множення.

Обчислити:


 І група

4 · 13 · 25
50 · 236 · 2

405 · 82 + 405 · 18

497 · 38 – 496 · 38

34 · 212 – 202 · 34

ІІ група

50 · 13 · 2
4 · 236 · 25

405 · 59 + 405 · 41

614 · 38 – 613 · 38

34 · 158 – 148 · 34


На слайді відповіді з яких треба обрати правильні

(відповідь: осика)
Завдання №3.
Лікування травами давно відомо у народі. Але перш ніж знайти дійсно корисну людині рослину, треба довго й обережно перевіряти. У давні часи нерідко лялося так,   й люди отруювалися. 300 років потому з’явилися перші аптеки де продавали лікарські рослини. А в давні часи лікарські рослинизбирали спеціальні люди – травники. Розв’язавши наступне завдання ми дізнаємося назву ще однієї лікарської рослини яка ународі «рослина від тисячі хвороб».

Розв’язати рівняння


  1. 18· х = 108
  2. 108 : х = 12
  3. 13х + 4х = 408
  4. 11 · (х – 2) = 99
  5. 7 · (х – 5) = 63
  6. 14 · х = 98
  7. 120 : х = 15
  8. 19у – 17у = 1790

 

 

І

Й

Р

О

Б

В

З

І

1

384

192

96

48

24

12

6

3

2

24

21

18

15

12

9

6

3

3

24

34

44

54

64

74

84

94

4

2

5

11

23

47

95

191

383

5

23

20

17

14

11

8

5

2

6

1

2

3

5

7

11

13

17

7

17496

5832

1944

648

216

72

24

8

8

1791

895

447

223

111

55

27

13

(відповідь:Звіробій)
 

Завдання №4. Ви розумієте, що для використання всіх лікарських рослин, необхідно знати скільки потрібно використовувати якої рослини для приготування настою або відвару.

Розв’язати задачі:

  1. Для приготування настою використовують суміш ромашки, обліпихи та кропиви вагою 200г, причому ромашки беруть утричі більше ніж обліпихи, а кропиви  удвічі більше ніж ромашки. Скільки грамів кожної рослини потрібно для настою?
  2. Для приготування відвару використовують суміш гілок малини, липи та шипшини  вагою 100г, причому малини беруть утричі більше ніж липи, а шипшини удвічі більше ніж малини. Скільки грамів кожної рослини потрібно для відвару?

5. Підведення підсумків.

6. Домашнє завдання.

docx
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку