Урок математики в 5 класі
ТЕМА УРОКУ. Дії з натуральними числами..
МЕТА УРОКУ:
удосконалювати навички додавання, віднімання, множення, ділення натуральних чисел;
розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, навички самостійної роботи, сприяти формуванню особистісної, соціальної, здоров’язбережувальної компетентностей через поширення екологічних та знань учнів, розширювати кругозір учнів;
виховувати інтерес до предмету, дбайливе ставлення до природи, прагнення захищати природу.
Обладнання: картки із зображенням лікарських рослин, картки з завданнями для роботи, презентація
Епіграф до уроку.
Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим.
Паскаль.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
№515
І д – х миль
ІІ д – 4х миль
ІІІ д – 3х миль
ІV д – 5х миль
х = 42
Відповідь: 42 милі, 168 миль, 126 миль, 210 миль.
№517
Чш – 2х
М – 2х + х = 3х
П – 3х + х = 4х
Д – х
х = 50
Відповідь: 100 вареників, 150 вареників, 200 вареників, 50 вареників.
|
|
|
|
|
6 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
2 |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У результаті відкриття слів отримуємо ключове слово «Васильок». Діти роблять повідомлення про лікарську рослину «Васильок»
Завдання №2. За старих часів корою цього дерева “заговорювали” зуби і лихоманку. Вирізають з кори трикутник, щоб віддати дань Богу Батькові, Богу Сину, Святому Духу, і труть ясна, читаючи молитву. А потім трикутник прикладають на місце, звідки вирізували. І біль утихає. І невідомо було людям, що справа не в богах, а в речовинах, що містяться, в корі саме цього дерева. Щоб дізнатися про яке дерево йде мова, необхідно розв’язати наступні приклади, в яких використовуються властивості множення.
Обчислити:
І група
4 · 13 · 25
50 · 236 · 2
405 · 82 + 405 · 18
497 · 38 – 496 · 38
34 · 212 – 202 · 34
ІІ група
50 · 13 · 2
4 · 236 · 25
405 · 59 + 405 · 41
614 · 38 – 613 · 38
34 · 158 – 148 · 34
На слайді відповіді з яких треба обрати правильні
(відповідь: осика)
Завдання №3.
Лікування травами давно відомо у народі. Але перш ніж знайти дійсно корисну людині рослину, треба довго й обережно перевіряти. У давні часи нерідко лялося так, й люди отруювалися. 300 років потому з’явилися перші аптеки де продавали лікарські рослини. А в давні часи лікарські рослинизбирали спеціальні люди – травники. Розв’язавши наступне завдання ми дізнаємося назву ще однієї лікарської рослини яка ународі «рослина від тисячі хвороб».
Розв’язати рівняння
|
І |
Й |
Р |
О |
Б |
В |
З |
І |
1 |
384 |
192 |
96 |
48 |
24 |
12 |
6 |
3 |
2 |
24 |
21 |
18 |
15 |
12 |
9 |
6 |
3 |
3 |
24 |
34 |
44 |
54 |
64 |
74 |
84 |
94 |
4 |
2 |
5 |
11 |
23 |
47 |
95 |
191 |
383 |
5 |
23 |
20 |
17 |
14 |
11 |
8 |
5 |
2 |
6 |
1 |
2 |
3 |
5 |
7 |
11 |
13 |
17 |
7 |
17496 |
5832 |
1944 |
648 |
216 |
72 |
24 |
8 |
8 |
1791 |
895 |
447 |
223 |
111 |
55 |
27 |
13 |
(відповідь:Звіробій)
Завдання №4. Ви розумієте, що для використання всіх лікарських рослин, необхідно знати скільки потрібно використовувати якої рослини для приготування настою або відвару.
Розв’язати задачі:
5. Підведення підсумків.
6. Домашнє завдання.