Діагностична (контрольна) робота №5 з теми "Захопливі сюжети творів"

Про матеріал
Діагностична (контрольна) робота №5. Захопливі сюжети творів Вс. Нестайко, Я. Стельмаха, Л. Ворониної, З. Мензатюк
Перегляд файлу

Контрольна робота № 4  «ПРИГОДИ І РОМАНТИКА»

Варіант 1

Завдання 1-6 мають по три варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну відповідь.

  1. Чому Ява та Павлуша вирішили стати тореадорами? За повістю Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки»
  1.       бо мріяли обрати цю професію в майбутньому;
  2.      на спір;
  3.      бо мріяли, щоб їх показували по телевізору та усі їх знали.
  1. Що повинні біли збирати учні на літніх канікулах за повістю «Митькозавр із Юрківки, або химера лісового озера» Ярослава Стельмаха?
  1.       гербарій;
  2.      фото сільських тварин;
  3.      гроші на поїздку до музею.
  1. Чому Сашка називали кактусом? за повістю Л.Ворониної «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»:
  1.    бо він колекціонував кактуси;
  2.   бо він був жорстокий і «колючий» як той кактус;

            в. бо його волосся стирчало на всі боки.

  1.                             Як Клим опинився у ТТБ?

а. його запросили однокласники;

б. він провалився під люк;

в. метелик приніс йому запрошення

  1. Який з поданих творів належить Ярославу Стельмаху:
    а) «Тореадори з Васюківки»;
    б) «Таємне Товариство боягузів…»;
    в) «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»;
    г) «Друкар книжок небачених»;

6. Що було найбільшими ласощами для синьомордиків?

а.  комахи та метелики;

б.  варення бабусі Солі;

в.  пиріжки та цукерки

7.Установіть відповідність між уривком твору та назвою :

1. «ТТБ»
2. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»
3. «Тореадори з Васюківки»

4. «Таємне Товариство Боягузів»

а) « Ото життя пішло в нас! Удень ми тільки й сиділи над книжками, сперечались, робили різноманітні припущення і бігали до бібліотеки, а надвечір рушали до нашого озера» ;
б) «Стою, розмишляю, як далі жить. Міркую собі, а воно не міркується. Щось мені заважає, ніби ґедзь дзижчить над вухом. Що воно?»;
в) « Ми повмощувалися зручніше й почали обговорювати подробиці. Насамперед – бик. Кандидатури колгоспного бугая Петьки була відхилена одразу»;
г) «…засмага на їхніх обличчях була така густа, що вони стали схожими на кочівників пустелі — берберів».

д)  Мама каже, що битися ми з ним почали ще лежачи у візочках. Досить було залишити наші колясочки поруч, як ми відразу ж намагалися видерти одне в одного іграшки й билися пляшечками з молочною сумішшю. 


 

Установіть відповідність між розділами і твором і напишіть автора того чи того твору

1. «Знайомство з Жуком і Зайцем»,  «Що може антижаб»

А. «Тореадори з Васюківки»

2.«Відпустіть нас до бабусі»,«Змії люблять сіно»

Б. «Робінзон Кукурудзо»

3.«Космонавт», «Загаза чогтова!»                        

В. «Митькозавар із Юрківки…»

 

Г. «Таємне товариство боягузів…»

 

  1. Опишіть!!!
  1. Доведіть, що твір Таємне Товариство Боягузів є фантастачним. Наведіть 4-5 прикладів, посилаючись на зміст повісті.
  2.  Після вивчення повісті я зробив такі висновки...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №5 «ПРИГОДИ І РОМАНТИКА»

Варіант 2

Завдання 1-6 мають по три варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну відповідь.

  1. Чим відбивалися діти на баштані, щоб не отримати на горіхи?
  1.    кавунами;
  2.   палками;
  3.    буряками.
  1. До якого класу перейшли Митько та Сергій (за твором Я. Стельмаха «Митькозавр із Юрківки, або химера лісового озера»)?

а. до 5;

б. до 6;

в. до 7.

  1. Щоб побачити страшне чудовисько, хлопці?
  1.       пішли розпитати про все у бабусі Митька;
  2.      опитували місцевих селян;
  3.      вирішили піджидати Химеру вночі біля озера.
  1. Що було найбільшими ласощами для синьомордиків?

а.  комахи та метелики;

б.  варення бабусі Солі;

в.  пиріжки та цукерки.

  1. Де ховала бабуся Клима ключі до розгадки таємниці синьомордиків?
  1.    у горщику з квітами;
  2.   на кухні серед круп;
  3.    серед іграшок онука.
  1.                           Як Клим опинився у ТТБ?

а. його запросили однокласники;

б. він провалився під люк;

в. метелик приніс йому запрошення.

7.            Установітьвідповідність між уривком твору та назвою :

1. «ТТБ»
2. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»
3. «Тореадори з Васюківки»

4. «Таємне Товариство Боягузів»

а) «…засмага на їхніх обличчях була така густа, що вони стали схожими на кочівників пустелі — берберів».
б) « Ми повмощувалися зручніше й почали обговорювати подробиці. Насамперед – бик. Кандидатури колгоспного бугая Петьки була відхилена одразу»;
в) «Знімати скоро закінчили. Жовтий автобус загурчав мотором, біля вихлопної труби забринів синій дим, засмерділо спаленим бензином».

г)  Мама каже, що битися ми з ним почали ще лежачи у візочках. Досить було залишити наші колясочки поруч, як ми відразу ж намагалися видерти одне в одного іграшки й билися пляшечками з молочною сумішшю. 

д) « Ото життя пішло в нас! Удень ми тільки й сиділи над книжками, сперечались, робили різноманітні припущення і бігали до бібліотеки, а надвечір рушали до нашого озера» ;

8.Установити відповідність між розділами і твором

1. «Знайомство з Жуком і Зайцем»,  «Що може антижаб»

А. «Тореадори з Васюківки»

2.«Космонавт», «Загаза чогтова!»

Б. «Таємне товариство боягузів…»

 

3.«Відпустіть нас до бабусі»,«Змії люблять сіно»                              

В. «Митькозавар із Юрківки…»

 

Г. «Робінзон Кукурудзо»

  1. Опишіть!!!
  1. Доведіть, що твір Таємне Товариство Боягузів є фантастачним. Наведіть 4-5 прикладів, посилаючись на зміст повісті.
  2.  Після вивчення повісті я зробив такі висновки...

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каріна Петренко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
20 березня
Переглядів
1949
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку