Діагностична контрольна робота з математики для 5 класу

Про матеріал
Дана контрольна робота призначена для моніторингу знань, умінь та навичок учнів 5 класу за курс математики молодших класів
Перегляд файлу

Діагностична контрольна робота з математики для 5 класу

I варіант

  1. Розв’яжи задачу

Із двох міст, відстань між якими 770 км, одночасно вирушили назустріч один одному два потяги. Перший потяг рухався зі швидкістю 52 км/год. Знайди швидкість другого потяга, якщо вони зустрілися через 7 год.

  1. Обчисли значення виразу.

1000000 – (345*16 : 60 + 10756) =

    3.  Заповни пропуски.

         8 м 20 см > 5 м 40 см на         м               см 

  1. Чому дорівнює   числа 144?

А) 13                      Б) 18                  В) 23

  1. Довжина прямокутника дорівнює 70 мм, а його ширина – у 2 рази менша від довжини. Чому дорівнює периметр такого прямокутника?
  2. *Оленка задумала число, помножила його на 5, відняла 4, поділила на 8, додала 9 й отримала 16. Яке число задумала Оленка?

 

ІI варіант

  1. Розв’яжи задачу

Від пристані одночасно в протилежних напрямках вирушили два моторні човни. Через 6 годин відстань між ними була 378 км. Знайди швидкість другого човна, якщо швидкість першого – 35 км/год.

  1. Обчисли значення виразу.

1000000 – (5446: 14* 60 + 5602) =

  1. Заповни пропуски.

4 км 300 м ˂ 7 км 200 м на        км                  м

  1. Чому дорівнює   числа 154?

     А) 12                         Б) 18                         В) 22

     5.  Ширина прямокутника дорівнює 25 мм, а його довжина – у 2 рази більша

           від   ширини.   Чому дорівнює периметр такого прямокутника?

     6. *Василь задумав число, відняв від нього 4, помножив на 5, додав 3, поділив

          на 7 і  отримав 9. Яке число задумав Василь?                 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 травня
Переглядів
831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку