5 клас, «Пізнаємо природу» (інтегрований курс)
за модельною навчальною програмою (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.)
Діагностична контрольна робота
“Пізнаємо природу” за І семестр
І рівень
Завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 бали, всього 3 бали):
1.Повітряна оболонка Землі це:
А) гідросфера Б) літосфера В) біосфера Г) атмосфера
2. На фізичній карті рівнини зображають кольором:
А) зеленим Б) коричневим В) синім Г) жовтим
3. Об`ємна куляста модель Землі:
А) карта Б) компас В) глобус Г) атлас Д) план
4. Корисна копалина білого кольору, не має блиску, тверда, щільна, не прозора. Це -
А) крейда Б) сірка В) сіль Г) кам`яне вугілля
5. Обери два варіанти. Зображення місцевості, яке роблять з поверхні землі:
А) фотознімок Б) план В) карта Г) рисунок
6. Обери варіанти назв видів масштабу.
А) прямокутний Б) числовий В) лінійний Г) іменований
ІІ рівень
Кожне правильно виконане завдання оцінюються в 1 бал (всього 3 бали):
7. Установи відповідність між процесом та його визначенням.
8. Встановіть відповідність між приладами та групою, до якої вони відносяться
А вимірювальні 1 барометр, флюгер, опадомір
Б збільшувальні 2 мікроскоп, телескоп, лупа, бінокль
В метеорологічні 3 годинник, терези, рулетка, термометр
Перша група (паливні) -
Друга група ( нерудні) -
ІІІ рівень
Кожне правильно виконане завдання оцінюється в 1,5 бали (всього 3 бали)
10. Скільки є материків, запиши їх.
11. Які є уявлення вчених про виникнення Землі, запиши їх (2-3 вчені).
ІV рівень
Завдання з відкритою відповіддю: (3 бали):
12. Здійсніть характеристику материка Євразія за поданим планом:
А) У якій півкулі розміщений?
Б) До якої частини світу належить?
В) Якими океанами омиваються його береги?
Г) Які материки розміщені найближче?