Діагностична робота №2 "Народна казка"

Про матеріал
Діагностична робота № 2 для 5 класу з української літератури до підручника Авраменко з вимогами НУШ.
Перегляд файлу

Діагностична робота №2

Прізвище та ім΄я_________________________  Клас____________

1. Допишіть        речення.                                                                            (1б.)

Казка – це________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________                                                                                                    

2. За змістом казки поділяються на такі групи…                                            (1б.)

а.) народні та літературні;

б.) про тварин, чарівні (фантастичні) та соціально-побутові;

в.) не поділяються.

3. Укажіть, з яких елементів складається казка:                                               (1б.)

а.) вступ, основна частина, закінчення;

б.) теза,  доведення, висновок;

в.) зачин,трикратні повтори, кінцівка.

4. Зажерливий, заздрісний, жорстокий - ці риси характеру притаманні:      (1б.)

а.)багатому брату («Про правду і кривду»);

б.) убогому чоловіку («Ох»);

в.)батькові Марусі («Мудра дівчина»).  

5. Чому Рак прибіг першим за Лисицю? /Казка "Рак та Лисиця"            (1б.)

а.)учепився за хвіст Лисиці

б.) переплив відстань

в.)тому що він вибіг раніше за Лисицю.  

6. Чорти в  казці «Про правду й кривду» розмовляли:                              (1б.)

а.) про плани на наступний день

б.) про дядька

в.) про шкоду, яку принесли людям.  

7. Об'єднайте випробування з тим, хто його виконав у казці «Летючий корабель»:                         (2 б.)
1.   Дурень                           А. випив усі запаси рідини
2.   Слухало                         Б .допоміг другові не спаритися у бані
3.   Скороход                       В. знайшов летючий корабель
4.  Стрілець                         Г . приніс води живущої й цілющої
5.  Об'їдайло                      Д. дізнавався усі новини першим
6.   Обпивайло                    Є. розбудив товариша, який заснув під час виконання завдання
7.   Морозко                        Е. знищив усе їстівне, чим пригощали                                    

8. Установіть відповідність між героєм та його дією у казці «Ох».     (2 б.)

1. батько                         А. довго морщиться, що за простого оддає свою дочку.

2. Ох                               Б.  сидить та просцем пересипається.

3. син                              В. продає коня з недоуздком за 5 карбованців

4. король                        Г.  перетворився на цигана, сліпого на одне око.

9. Напишіть твір-мініатюру на тему: «На якого казкового героя я хотів (хотіла) бути схожим і чому?»                                          (2 б.)

________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

 

Діагностична робота №2

Прізвище та ім΄я_________________________  Клас____________

1. Допишіть        речення.                                                                            (1б.)

Казка – це________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________                                                                                                    

2. За змістом казки поділяються на такі групи…                                            (1б.)

а.) народні та літературні;

б.) про тварин, чарівні (фантастичні) та соціально-побутові;

в.) не поділяються.

3. Укажіть, з яких елементів складається казка:                                               (1б.)

а.) вступ, основна частина, закінчення;

б.) теза,  доведення, висновок;

в.) зачин,трикратні повтори, кінцівка.

4. Зажерливий, заздрісний, жорстокий - ці риси характеру притаманні:      (1б.)

а.)багатому брату («Про правду і кривду»);

б.) убогому чоловіку («Ох»);

в.)батькові Марусі («Мудра дівчина»).  

5. Чому Рак прибіг першим за Лисицю? /Казка "Рак та Лисиця"            (1б.)

а.)учепився за хвіст Лисиці

б.) переплив відстань

в.)тому що він вибіг раніше за Лисицю.  

6. Чорти в  казці «Про правду й кривду» розмовляли:                              (1б.)

а.) про плани на наступний день

б.) про дядька

в.) про шкоду, яку принесли людям.  

7. Об'єднайте випробування з тим, хто його виконав у казці «Летючий корабель»:                         (2 б.)
1.   Дурень                           А. випив усі запаси рідини
2.   Слухало                         Б .допоміг другові не спаритися у бані
3.   Скороход                       В. знайшов летючий корабель
4.  Стрілець                         Г . приніс води живущої й цілющої
5.  Об'їдайло                      Д. дізнавався усі новини першим
6.   Обпивайло                    Є. розбудив товариша, який заснув під час виконання завдання
7.   Морозко                        Е. знищив усе їстівне, чим пригощали                                    

8. Установіть відповідність між героєм та його дією у казці «Ох».     (2 б.)

1. батько                         А. довго морщиться, що за простого оддає свою дочку.

2. Ох                               Б.  сидить та просцем пересипається.

3. син                              В. продає коня з недоуздком за 5 карбованців

4. король                        Г.  перетворився на цигана, сліпого на одне око.

9. Напишіть твір-мініатюру на тему: «На якого казкового героя я хотів (хотіла) бути схожим і чому?»                                          (2 б.)

________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
28 листопада 2022
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку