Діагностична робота 2 клас Тема "Прикметник"
Варіант1
1. Познач рядок слів, які вказують на ознаки предметів.
А . Сонце, золото, ліс, ягоди, фрукти , папір, колір, смак.
Б. Гарний, чудовий, солодкий, кислий, холодний,теплий, радісний, веселий.
В. Зимувати, веселитися, смакувати, зеленіти.
2.Знайди та випиши близькі за значенням прикметники.
___________________________________________________________________
3.Знайди та виипиши протилежні за значенням прикметники.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Знайди рядок з іменниками та утвори від них прикметники.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Знайди сполучення слів у прямому значенні. Зміни його так. щоб воно називало один предмет. Запиши.
Золоті сережки, золоті руки, золоте сонце.
___________________________________________________________________
6. До поданих іменників добери прикметники.
Запиши за зразком.
Зразок. Сонце — жовте, яскраве, тепле.
Фрукти -__________________________________________________________
Настрій -__________________________________________________________
Діагностична робота 2 клас
Тема "Прикметник"
Варіант2
1. Познач рядок слів, які вказують на ознаки предметів.
А. Зима, мороз , рис, сніг, молоко, зелень, малина, калина.
Б. Ласкавий, лагідний, чорний, білий, великий, малий,, охайний, акуратний.
В Біліти, синіти, зеленіти, чепуритися.
2.Знайди та випиши близькі за значенням прикметники.
___________________________________________________________________
3.Знайди та виипиши протилежні за значенням прикметники.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Знайди рядок з іменниками та утвори від них прикметники.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Знайди сполучення слів у прямому значенні. Зміни його так. щоб воно називало один предмет. Запиши.
Теплі слова, теплий погляд, теплі рукавички..
___________________________________________________________________
6. До поданих іменників добери прикметники.
Запиши за зразком.
Зразок. Сонце — жовте, яскраве, тепле.
Котик -__________________________________________________________
Настрій -__________________________________________________________