Діагностична робота № 4 .Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі. Вправи на всі дії з натуральними числами.

Про матеріал
Діагностувальна контрольна робота № 4 Тема: «Числові та буквені вирази.Формули. Рівняння. Текстові задачі»
Перегляд файлу

Математика

5 клас

Діагностична робота № 4

Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі. Вправи на всі дії з натуральними числами.

Варіант 1

1.Розв’яжіть рівняння:

а)954-n=986;     б) х 475=25175 ;    в) 484+(х-345)=1031;   г) 4576:(5007-х)=88.

2.Знайдіть значення виразу 614х+19,якщо х=2100.

3.Обчисліть: а) 9м 4дм+ 10м 81 см;         б) 5 год 32хв-3 год 47 хв.

4.Заповни таблицю:

S

  

2807 км

  900 м

  672 км

 

112000 м

V

12 км/год

 

 

  56 км/год

4 м/с

  8 км/год

t

  7 год

  7 год

    75 с

 

8 хв

 

 

5. Знайти значення виразу : 547806-(83424:352+271264:784)

6.Обрискувальний  агрегат за три зміни ( зміна триває 8 год) обробив хімічними препаратами 21,6 га саду. Яка продуктивність праці агрегата за зміну; за 1 год?

 

 

Математика

5 клас

Діагностична робота № 4

Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі. Вправи на всі дії з натуральними числами.

Варіант 2

1.Розв’яжіть рівняння:

а)5х-26=3699;     б)1259-х=247;    в)3243:х=69;   г) 44676:(х-251)=204.

2.Знайдіть значення виразу 4а-1205 ,якщо  а=2000.

3.Обчисліть: а) 47 год 34 хв-34 год 45 хв;         б) 45 т 65 кг-22 т 684 кг.

4.Заповни таблицю:

          Приміщення

Ширина,м

Довжина,м

Площа,м2

Кухня

3

4

 

Спальня

5

4

   

Дитяча

4

4

 

Вітальня

5

5

 

Передпокої

2

6

 

Службові приміщення

2

2

 

 

5. Знайти значення виразу : 47241+271610:346-147 25

6. З одного міста в протилежних напрямках одночасно вирушили два автомобілі . Швидкість  одного з них дорівнює 84 км/год , а швидкість другого - 68 км/год. Яка відстань буде між ними через 4 год після початку руху?

 

 

 

docx
Додано
30 грудня 2024
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку