Діагностувальна контрольна робота за І семестр (математика, 5 клас)

Про матеріал

Діагностувальна контрольна робота за І семестр (математика, 5 клас) з критеріями оцінювання по 3 групах результатів

Перегляд файлу

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота за І семестр

 

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Запишіть цифрами число:  дев’ять мільйонів дві тисячі п’ять.

А) 900 205     Б) 9 002 005      В)90 002 005      Г) 92 005

1

1

0

2. Порівняйте величини:   2 год 48 хв   і   175 хв.

А) 2 год 48 хв = 175 хв;            Б) 2 год 48 хв 175 хв;                В) 2 год 48 хв 175 хв              Г) порівняти не можна.

1

1

1

3. Розкрийте дужки:    5(7 – а).

А) 35 – 7а;                      Б) 35 – 5а;                       В) 35 – а;                        Г) 7 – 5а.

0

1

0

4. Спростіть вираз:    6х 95у.

А) 270ху;                           Б) 45у 6х;                    В) 270х;                           Г) 27ху.

0

1

0

5. Спростіть вираз:  12а + 5а – 8а.

А) 11а;                      Б) 9;                           В) 17 – 8а;                        Г) 9а.

0

1

0

6.  Обчисліть зручним  способом:  166 59 + 217 59 – 283 59.

1

1

1

7. Виконайте дії:      22265 : 73 + (37 · 26 – 263).

2

1

2

8. Розв’яжіть рівняння: (3724 + х) : 54 = 69.

2

1

3

9. Два велосипедисти одночасно виїхали назустріч один одному. Швидкість одного з них на 3 км/год більша, ніж швидкість другого. Через 6 годин вони зустрілись. З якою швидкістю їхав  кожний велосипедист, якщо відстань між ними була 162 км.

2

2

2

10. На трьох грядках росте 320 кущів перцю. На другій грядці росте на 40 кущів більше, ніж на першій, а на третій грядці – втричі більше, ніж на другій. Скільки кущів перцю росте на першій грядці?

3

2

3


Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота за І семестр

 

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Запишіть цифрами число: сто п’ять  мільйонів двісті один.

А) 105 201                   Б) 105 000 201                   В) 10 500 201                Г) 105 201 000

1

1

0

2. Порівняйте величини:   4 год 12 хв   і   263 хв.

А) 4 год 12 хв = 263 хв;            Б) 4 год 12 хв 263 хв;                В) 4 год 12 хв 263 хв

Г) порівняти не можна

1

1

1

3. Розкрийте дужки:    6( х + 2).

А) 6х + 2;                      Б) 6х + 12;                       В) х  + 12;                        Г) 6х + 6.

0

1

0

4.) Спростіть вираз:    8а 57b.

А) 280a;                           Б) 35b 8a;                    В) 280ab;                           Г) 320ab.

0

1

0

5.) Спростіть вираз:  20х –  3х + 6х.

А) 17 + 6х;                      Б) 23х;                           В) 29х;                        Г) 11х.

0

1

0

6. Обчисліть зручним  способом:  348 22 + 418 22 – 766 22.

1

1

1

7. Виконайте дії:      39624 : 78 + (23 · 39 – 98).

2

1

2

8. Розв’яжіть рівняння: (2685 + х) : 48 = 56.

2

1

3

9. Два автомобілі одночасно виїхали назустріч один одному. Швидкість одного автомобіля на 6 км/год менша, ніж швидкість другого. Через 4 години вони зустрілись. З якою швидкістю їхав  кожний автомобіль, якщо відстань між ними була  632 км?

2

2

2

10. До магазину привезли 360 кг огірків, помідорів та картоплі. Помідорів було вдвічі більше, ніж огірків, а картоплі на 40 кг більше, ніж помідорів. Скільки огірків, привезли в магазин.   

3

2

3

 

docx
Додано
31 грудня 2024
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку