Діагностувальна контрольна робота за І семестр (математика, 5 клас) з критеріями оцінювання по 3 групах результатів
Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота за І семестр
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Запишіть цифрами число: дев’ять мільйонів дві тисячі п’ять. А) 900 205 Б) 9 002 005 В)90 002 005 Г) 92 005 |
1 |
1 |
0 |
2. Порівняйте величини: 2 год 48 хв і 175 хв. А) 2 год 48 хв = 175 хв; Б) 2 год 48 хв 175 хв; В) 2 год 48 хв 175 хв Г) порівняти не можна. |
1 |
1 |
1 |
3. Розкрийте дужки: 5(7 – а). А) 35 – 7а; Б) 35 – 5а; В) 35 – а; Г) 7 – 5а. |
0 |
1 |
0 |
4. Спростіть вираз: 6х 95у. А) 270ху; Б) 45у 6х; В) 270х; Г) 27ху. |
0 |
1 |
0 |
5. Спростіть вираз: 12а + 5а – 8а. А) 11а; Б) 9; В) 17 – 8а; Г) 9а. |
0 |
1 |
0 |
6. Обчисліть зручним способом: 166 59 + 217 59 – 283 59. |
1 |
1 |
1 |
7. Виконайте дії: 22265 : 73 + (37 · 26 – 263). |
2 |
1 |
2 |
8. Розв’яжіть рівняння: (3724 + х) : 54 = 69. |
2 |
1 |
3 |
9. Два велосипедисти одночасно виїхали назустріч один одному. Швидкість одного з них на 3 км/год більша, ніж швидкість другого. Через 6 годин вони зустрілись. З якою швидкістю їхав кожний велосипедист, якщо відстань між ними була 162 км. |
2 |
2 |
2 |
10. На трьох грядках росте 320 кущів перцю. На другій грядці росте на 40 кущів більше, ніж на першій, а на третій грядці – втричі більше, ніж на другій. Скільки кущів перцю росте на першій грядці? |
3 |
2 |
3 |
Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота за І семестр
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Запишіть цифрами число: сто п’ять мільйонів двісті один. А) 105 201 Б) 105 000 201 В) 10 500 201 Г) 105 201 000 |
1 |
1 |
0 |
2. Порівняйте величини: 4 год 12 хв і 263 хв. А) 4 год 12 хв = 263 хв; Б) 4 год 12 хв 263 хв; В) 4 год 12 хв 263 хв Г) порівняти не можна |
1 |
1 |
1 |
3. Розкрийте дужки: 6( х + 2). А) 6х + 2; Б) 6х + 12; В) х + 12; Г) 6х + 6. |
0 |
1 |
0 |
4.) Спростіть вираз: 8а 57b. А) 280a; Б) 35b 8a; В) 280ab; Г) 320ab. |
0 |
1 |
0 |
5.) Спростіть вираз: 20х – 3х + 6х. А) 17 + 6х; Б) 23х; В) 29х; Г) 11х. |
0 |
1 |
0 |
6. Обчисліть зручним способом: 348 22 + 418 22 – 766 22. |
1 |
1 |
1 |
7. Виконайте дії: 39624 : 78 + (23 · 39 – 98). |
2 |
1 |
2 |
8. Розв’яжіть рівняння: (2685 + х) : 48 = 56. |
2 |
1 |
3 |
9. Два автомобілі одночасно виїхали назустріч один одному. Швидкість одного автомобіля на 6 км/год менша, ніж швидкість другого. Через 4 години вони зустрілись. З якою швидкістю їхав кожний автомобіль, якщо відстань між ними була 632 км? |
2 |
2 |
2 |
10. До магазину привезли 360 кг огірків, помідорів та картоплі. Помідорів було вдвічі більше, ніж огірків, а картоплі на 40 кг більше, ніж помідорів. Скільки огірків, привезли в магазин. |
3 |
2 |
3 |