Діагностувальна робота з англійської мови для 4 класу
Name
__________________________________________________________________
UNIT 4 EATING RIGHT
2. Read the text and choose YES or NO.
Yesterday Tom had a bowl of cereal with milk for breakfast. For lunch, Tom had meat with salad. After school, he played football for one hour. In the afternoon, Tom had a bowl of fruit salad. For dinner, he had a plate of pasta with vegetables. Tom had some ice-cream for dessert. At night he slept for 10 hours.
3. Read and choose.
4. What food do you want? What do you need to make it? Look at Ex. 2, p. 47 and answer the question.
Результат діагностувальної роботи:
Самоаналіз
Познач твердження, з якими погоджуєшся.
Усі завдання для мене були легкими і доступними.
Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!
Цікавими для мене виявилися завдання №________________ .
Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.
Мені потрібна було допомога вчителя чи однокласників.
Мені було дуже важко.
Має значні успіхи |
|
Демонструє помітний прогрес |
|
Досягає результату з допомогою вчителя |
|
Потребує значної уваги та допомоги вчителя |
|
Результативність навчання учнів
++ — учень/учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.
+ — учень/учениця самостійно виконує завдання; здатний/здатна внести уточнення, виправити помилки у завдання (за потреби).
V — учень/учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою; здатний/здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.
! — учень/учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового пояснення; припускається помилок під час виконання.
виконання завдань правильне і в повному обсязі
більше правильно виконаних завдань
більше неправильно виконаних завдань
розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання