Діагностична робота №5 для 4 класу за підручником Г. К. Мітчелл

Про матеріал
Діагностична робота №5 для 4 класу за підручником Г. К. Мітчелл. Розраховано на перевірку навичок аудіювання, читання, письма та говоріння. Аудіо завдання взяті з підручника.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з англійської мови для 4 класу

Name

__________________________________________________________________

UNIT 5 GETTING AROUND

 

  1. Listen and choose True or False.
  1.     It takes about 50 minutes to get to Asheville Forest.               ____________
  2.     The train leaves at 09.20 in the morning.                                 ____________
  3.     It arrives at Asheville Forest at 10.45.                                     ____________
  4.     The ticket is £4.00.                                                                   ____________

 

  1. Read the sentences and underline Yes or No.                               
  1.     A tuk-tuk looks like a boat.                                                      Yes             No
  2.     Gondolas are long boats.                                                          Yes             No
  3.     People ride snowmobile on snow.                                            Yes             No

 

  1. Fill the gaps with How much are or How much is.
  1.     ____________________ the gloves?
  2.     ____________________ the ticket?
  3.     ____________________ the popcorn?
  4.     ____________________ the trainers?

 

  1. Answer the questions.
  1.     How do you get to school?
  2.     How long does it take?
  3.     What time do you arrive at school?
  4.     What time do you leave?

 

 

 

 

Результат діагностувальної роботи:

Самоаналіз

Познач    твердження, з якими погоджуєшся.

Усі завдання для мене були легкими і доступними.

Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!

Цікавими для мене виявилися завдання №________________ .

Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.

Мені потрібна було допомога вчителя чи однокласників.

Мені було дуже важко.

 

Має значні успіхи

 

Демонструє помітний прогрес

 

Досягає результату з допомогою вчителя

 

Потребує значної уваги та допомоги вчителя

 

 

Результативність навчання учнів

++учень/учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.

+ учень/учениця самостійно виконує завдання; здатний/здатна внести уточнення, виправити помилки у завдання (за потреби).

V — учень/учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою; здатний/здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.

! — учень/учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового пояснення; припускається помилок під час виконання.

 

          виконання завдань  правильне і в повному обсязі

          більше правильно виконаних завдань

          більше неправильно виконаних завдань

     розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання

docx
Додано
12 травня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку