Діагностична робота № 8 з математики за темою «Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення»

Про матеріал
Діагностична робота № 8 з математики за темою «Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення» учня/учениці 2 класу_________________________________ 1. Встанови послідовність та встав пропущені числа: 3, 6, …, 12, …, …, 21, …, 27, … 2. Заміни дію додавання дією множення та навпаки за зразком: 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 ∙ 6 8 ∙ 2 = 8 + 8 7 + 7 + 7 = 6 ∙ 3 = 4 + 4 + 4 + 4 + 4 = 5 ∙ 4 = 3. Порівняй вирази ( > , < , = ) 9 + 9 + 9 + 9 … 9 ∙ 2 3 ∙ 7 … 4 ∙ 5 2 ∙ 8 … 2 + 2 + 2 + 2 4 + 4 + 4 … 2 ∙ 6 4. Знайди значення виразів: 5 ∙ 5 + 35 = 40 – 4 ∙ 8 = 3 ∙ 9 – 20 = 2 ∙ 4 + 5 = 5. Розв’яжи задачу: У вітальні стояв стіл і 6 стільців. Скільки всього ніжок було у стола та стільців? (Розв’яжи задачу зручним для тебе способом) 6. Накресли два відрізки: перший – довжиною 6 см, а другий – в 2 рази довший першого. Познач довжину кожного відрізка. 7. Іринка множила числа , зображені на картках. Підкресли числа, які вона отримала у добутках. 6, 7, 8, 10, 11, 12, 15, 18, 20, 21 8. Об’єднай фігури в 4 однакові групи: Мій настрій: Завдання для мене були: Дуже легкі Легкі Не знаю Складні Дуже складні Оцінювання: ++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес; V досягає результату з допомогою вчителя; ! ще потребує уваги і допомоги.
Перегляд файлу

Діагностична робота № 8 з математики

за темою «Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення» 

учня/учениці 2 класу_________________________________

 

  1. Встанови послідовність та встав пропущені числа:

3, 6, …, 12, …, …, 21, …, 27, …

 

  1. Заміни дію додавання дією множення та навпаки за зразком:

3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 ∙ 6              8 ∙ 2 = 8 + 8

7 + 7 + 7 =                                         6 ∙ 3 =

4 + 4 + 4 + 4 + 4 =                            5 ∙ 4 =       

 

  1. Порівняй вирази ( > , < , = )

9 + 9 + 9 + 9 … 9 ∙ 2                   3 ∙ 7 … 4 ∙ 5

2 ∙ 8 … 2 + 2 + 2 + 2                   4 + 4 + 4 … 2 ∙ 6

 

  1. Знайди значення виразів:

5 ∙ 5 + 35 =                                   40 – 4 ∙ 8 =

3 ∙ 9 – 20 =                                    2 ∙ 4 + 5 =

F:\стіл.jpg

  1. Розв’яжи задачу: 

 

 

   У вітальні стояв стіл і 6 стільців. Скільки всього ніжок було у стола

та стільців? (Розв’яжи задачу зручним для тебе способом)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресли два відрізки: перший – довжиною 6 см, а другий

в 2 рази довший першого. Познач довжину кожного відрізка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Іринка множила числа , зображені на картках. Підкресли числа, які вона отримала у добутках.

 

                                                                                             

 

 

6, 7, 8, 10, 11, 12, 15, 18, 20, 21

 

  1. Об’єднай фігури в 4 однакові групи:

 

 

 

 

 

 

 

      Мій настрій:                                                                      Завдання для мене були:

C:\Users\Таня\Desktop\1532766628.jpg     

                                                                                      Дуже легкі                     

                                                                                                   Легкі

                                                                                                   Не знаю 

                                                                                                   Складні

                                                                                                                                     Дуже складні        

 

 

 Оцінювання:

++   має значні успіхи;

+     демонструє помітний прогрес;

V    досягає результату з допомогою вчителя;                    

!     ще потребує уваги і допомоги.                                              

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Vira
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
29 травня 2020
Переглядів
5467
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку