Діагностична робота № 8 з математики
за темою «Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення»
учня/учениці 2 класу_________________________________
3, 6, …, 12, …, …, 21, …, 27, …
3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 ∙ 6 8 ∙ 2 = 8 + 8
7 + 7 + 7 = 6 ∙ 3 =
4 + 4 + 4 + 4 + 4 = 5 ∙ 4 =
9 + 9 + 9 + 9 … 9 ∙ 2 3 ∙ 7 … 4 ∙ 5
2 ∙ 8 … 2 + 2 + 2 + 2 4 + 4 + 4 … 2 ∙ 6
5 ∙ 5 + 35 = 40 – 4 ∙ 8 =
3 ∙ 9 – 20 = 2 ∙ 4 + 5 =
У вітальні стояв стіл і 6 стільців. Скільки всього ніжок було у стола
та стільців? (Розв’яжи задачу зручним для тебе способом)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в 2 рази довший першого. Познач довжину кожного відрізка.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6, 7, 8, 10, 11, 12, 15, 18, 20, 21
Мій настрій: Завдання для мене були:
Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Оцінювання:
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги.