"Прямокутник і квадрат". Презентація до уроку.

Про матеріал
Повторити і систематизувати знання учнів про прямокутник і квадрат. Розвивати інтерес до математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЯМОКУТНИК І КВАДРАТ Чернега Н.Ф., учитель початкових класів Торговицької ЗШ І-ІІІ ст. ім.Є.Ф.Маланюка

Номер слайду 2

Каліграфічна хвилинка Записати числа в порядку зростання * 32 24 85 64 73 96 55 42

Номер слайду 3

Усний рахунок * 9 + ... = 14 12 - ... =5 ... + 7 =13 ... + ... =16 5 7 6 8 8

Номер слайду 4

* Усний рахунок 24 17 38 30 7 42 8 20 22 Перевіримо: 17+7=24 30+8=38 22+20=42

Номер слайду 5

Назвіть фігури * 1 2 3 5 6 4 7

Номер слайду 6

Які фігури можна назвати прямокутниками? * 1 2 3 6 4 7 5 8 9

Номер слайду 7

Работа з підручником * ст. 75

Номер слайду 8

*

Номер слайду 9

Как можно назвать эти фигуры? * 6 4 8 9 5

Номер слайду 10

Задача Сашко, Вітя й Ігор колекціонують наліпки. У Сашка 35 наліпок, у Віті - на 13 наліпок більше, ніж у Сашка, а у Ігоря – на 7 наліпок менше ніж у Віті. Скільки наліпок в Ігоря? С.-35н. В.- ? на 13б. І.- ? на 7 м. *

Номер слайду 11

Виберіть назву для кожної фігури Прямокутник Квадрат Чотирикутник Трикутник Многокутник * * 5 1,3,5 1,2,3,5

Номер слайду 12

Самостійна робота * *

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ребрина Maйя Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Iсай Алла Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
29 травня 2020
Переглядів
2733
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку