Діагностична робота "Досліджую дієслова"

Про матеріал
Завдання діагностичної роботи дібрані відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти та чинних Типових освітніх програм, з урахуванням Методичних рекомендацій, щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з даної теми . Розроблено на окремих аркушах за варіантами , наприкінці відведено місце для самооцінювання здобувачів освіти та коментаря вчителя.
Перегляд файлу

  Діагностична робота з мовної теми

« Досліджую дієслова»

учня ( учениці) 2 –…  класу

_______________________________________

Варіант 1

 1.Допоможи Губці Бобу визначити, на які питання відповідає дієслово.

 

А) Який? Яка? Яке?          Б) Що зробити? Що робити?             В) Хто? Що?

2. Допоможи Губці Бобу позначити рядок слів, у якому записано  лише дієслова.

А) Небесний, водний, земляний;               Б) Небо, земля, вода;

В) Водити, лити, летіти.

 

3.Допоможи Губці Бобу позначити рядок слів, у якому записано близькі за значенням дієслова.

 А) Спостерігає, стежить, слідкує.   Б) Спить, дрімає, береже.

В) Береже, охороняє, спить.

 

4. Губка Боб не  знає, яку дію можна виконувати такими предметами. Допоможи йому, добери дієслова.

Виделкою -___________________.            Ножицями - ________________.

М’ячем  - ____________________.             Ручкою - __________________.

 

5. Губка Боб був голодний і з’їв останнє слово в прислів’ї. Віднови прислів’я. Встав дієслово , протилежне за значенням до виділеного.

 

По  одягу зустрічають, по  розуму - ________________________________.  

 

6. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. З’єднай лініями ці пари слів.

купувати                                радіти

сумувати      хвалити

сварити      продавати

 

7.Прочитай та впиши потрібні за змістом дієслова

Коло школи (що робить?)_______________________ клен.

Над селом ( що роблять?)_______________________ хмари.

 

8. Спиши прислів'я. Підкресли слова-назви дій.

Друг плаче, недруг сміється.

________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Чоловік не знає, де загубить, а де знайде.

_________________________________________________________________

________________________________________________________________ .

 

 

 

                                                    Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач. ( + )

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

Коментар вчителя __________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             

                      

 

 

 

 

 

 

  Діагностична робота з мовної теми

« Досліджую дієслова»

учня ( учениці) 2 – …. класу

_______________________________________

Варіант 2

 1.Допоможи Патрікові Зірці визначити, що називає дієслово.

 

А) ознаки предметів;        Б) назви предметів;             В) дії предметів.

2. Допоможи Патрікові позначити рядок слів, у якому записано  лише дієслова.

А) Прозорий, водний, дерев’яний;               Б) Сонце, земля, вода;

В) Співати, кричати, летіти.

 

3.Допоможи Патрікові позначити рядок слів, у якому записано протилежні за значенням дієслова.

 А) Спостерігає - стежить.                 Б) Веселитись - журитись.

В) Спить – дрімає.

 

4. Патрік не  знає, яку дію можна виконувати такими предметами. Допоможи йому, добери дієслова.

Гребінцем -___________________.            Віником  - ________________.

Фарбами  - ____________________.           Ножем - __________________.

 

5. Патрік був голодний і з’їв останнє слово в прислів’ї. Віднови прислів’я. Встав дієслово , протилежне за значенням до виділеного.

 

Не плач, як загубиш , не радій , як   ________________________________.  

 

6. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. З’єднай лініями ці пари слів.

починати говорити

бігти                                        закінчувати

мовчати                                  стояти

 

7.Прочитай та впиши потрібні за змістом дієслова

За містом ( що робить?)_____________________________  сад.

Люди ( що роблять?) _______________________________ яблука.

 

 

8. Спиши прислів'я. Підкресли слова-назви дій.

 

Або розумне казати, або зовсім мовчати.

_________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Дощ намочить, а сонечко висушить.

_________________________________________________________________

________________________________________________________________ .

 

 

                                                     Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач. ( + )

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

Коментар вчителя __________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
1910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку