Діагностична робота «Джерела пізнання суспільства»

Про матеріал
Діагностична робота «Джерела пізнання суспільства» НУШ
Перегляд файлу

Діагностична робота «Джерела пізнання суспільства»

  1. Джерела, які ніхто не змінював, називають(1 бал):

А. першоджерелами.

Б. вторинні джерела

В. третинні джерела

 

  1. Дані про навколишній світ(1 бал):

А. Інформація

Б. Факт

В. Фейк

 

  1. Встанови відповідність між терміном та його визначенням(2,5 бали):

 

1 Писемне джерело                                           Г. пам’ятки, які зберігають

                                                                                відомості про побут, культуру,

                                                                                звичаї народу.

 

2 Речове джерело інформації                           В. матеріальний носій, що

                                                                                 містить зображувальну та                                  звукову інформацію, яку відтворюють за допомогою спеціального обладнання.

 

3 Аудіовізуальне джерело інформації             А. предмет, на якому записано          інформацію.

4 Етнографічне джерело інформації                Б. предмет, що зберігає дані про

                                                                                 минуле і відображає діяльність          людей.

 

  1. Класифікуй подані писемні джерела. До якого виду вони належать?(2,5 бали)

 

А. Епіграфічні

Б. Літературні

В. Літописи

Г. Актові

Д. Преса

Е. Особисті

 

1. Графіті(Софія Київська,ХІ—ХІІ ст.)

2. Титульна сторінка часопису (Лубни, 1905 р.)

3. Із записів Аркадія Любченка (Харків, 1941 р.)

 

4. З «Повісті минулих літ»:

У літо 913 почав княжити Ігор після Олега.

У літо 914 пішов Ігор на древлян і, перемігши, наклав на них данину, більшу від Олегової.

У літо 915 уперше прийшли печеніги на Руську землю і, вчинивши мир з Ігорем, пішли до Дунаю.

 

5. З «Повчання Володимира Мономаха»:

А коли добре щось умієте — того не забувайте, а чого не вмієте — то того учітесь, так же, як отець мій. Удома сидячи, він зумів знати п’ять мов, — а за се почесть єсть од інших країв.

Лінощі ж — усьому [лихому] мати: що [людина] вміє — те забуде, а чого ж не вміє — то того не вчиться.

 

  1. досліджують залишки поселень, предмети, насіння та кістки тварин(1 бал):

А. Археологи

Б. Журналісти

В. Біологи

 

  1. Установа, яка приймає, описує та зберігає документи для подальших досліджень(1 бал):

А. Музей

Б. Архів

В. Бібліотека

 

  1. Чи згодні ви з твердженням, що дослідження історії неможливе без джерел? Свою думку обґрунтуйте.(3 бали)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додав(-ла)
Шакун Наталія
Додано
18 листопада
Переглядів
272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку