Діагностична робота
з анг.мови
Date: _________ Name/Surname___________________________________
Form__________________________________________________________
Task 1. Writing
Complete the sentences. Use can/can´t
1. He____________ride a bike. (+)
2. She____________skip. (x)
3. I ___________fly a kite. (+)
4. They ___________ make a sandcastle. (x)
Task2. Reading
Good friends.
Mike is nine. He is a pupil. He has got a lot of friends. They are in the 3rd form.
On Sundays the friends walk, play football, or go to the Zoo. Football is Mike’s favourite sport.
On Monday they would like to play and play. But they are pupils. They are busy and must do their homework. They do it every day.
On Tuesdays they have some time to listen to music. And on Wednesdays they often play computer games. Thursdays are for reading funny fairy tales.
On Fridays they often watch wonderful TV programmes. And on Saturdays they like to go to a birthday party. And they help their mothers to clean the rooms.
They are good friends. They are good friends. They like to work and rest together.
Read the text. Mark the statements as true (T) or false (F).
1. Mike has got a lot of friends. ________________
Listen and match.
Task 4. Listening.
Circle the correct answer.
1. Where is the spider? – In the bedroom/in the cellar.
2. Where are the books? - In the living room/in the hall.
3. Is there a doll? – No, there isn’t / Yes, there is.
4. How many cats are there? – one cat/two cats.
5. Where is a bike? – In the cellar/In the hall.
6. Are there any dogs? – No, there aren’t / Yes, there are two dogs.
Було важко Я впорався Потрібна допомога
Аналіз діагностичної роботи
Результат |
ІНО |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
Розуміє конкретну інформацію в знайомому повсякденному контексті, якщо мовлення чітке та повільне |
ІНО1.1 |
|
|
|
|
Розпізнає числа до 100 |
ІНО1.2 |
|
|
|
|
Розпізнає опис людини та помешкання |
ІНО1.3 |
|
|
|
|
Розуміє інформацію щодо розташування предметів |
ІНО1.7 |
|
|
|
|
Здогадується про основний зміст прочитаного,якщо він супроводжується малюнком або символом |
ІНО 2.1 |
|
|
|
|
Виявляє конкретну інформацію в коротких простих текстах відповідно до окремого завдання |
ІНО2.2 |
|
|
|
|
Запитує письмово елементарну особисту інформацію |
ІНО3.1 |
|
|
|
|
Пише прості речення і фрази про себе та інших |
ІНО3.5 |
|
|
|
|
Ставить і відповідає на прості запитання, які стосуються дуже знайомих тем і нагальних потреб |
ІНО3.12 |
|
|
|
|