Дата ____________ 20___р.
Робота
річного оцінювання з _____________________________________________
учня-екстерна ______ класу
________________________________________________________________
1.Знайди і познач предмети живої природи
а) вода, повітря, камінь, тварини, рослини
б) мікроби, гриби, рослини, тварини, людина
в) Сонце, Місяць, Земля, вода, повітря
2. Скільки пір року на Землі?
а)4 б)5 в) 12
3. Познач літні місяці
а) вересень, жовтень, листопад
б) березень, квітень, травень
в) червень, липень, серпень
4. Як називаються ранньоквітучі рослини?
а) першоцвіти б) веснянки в) веселки
5. Обери ознаки, що притаманні рослинам навесні
а) сохнуть, жовкнуть, листопад
б) сокорух, квітують, розпускають листя
в) завмирають, плодоносять, засинають
6. Чому навесні співають птахи? Вибери й обведи відповіді
а) радіють поверненню в рідний край.
б) вони на крилах несуть весну-літо
в) самці приваблюють співом своїх подруг і попереджають, що місце зайняте
7. Обведи назви перелітних птахів
Голуб, горобець, ластівка, лелека, ворона, дятел, сорока, жайворонок, шпак, журавель, зозуля, соловей, ремез, дика качка, рибалочки, щурки, сойка, чапля
8. Розглянь малюнки. Познач найтеплішу пору року.
а) б) в)
ґрунт гніздо
глина пара
первоцвіти родючість
калюжа яйце
птаха гончарство
Великдень охорона
10. Позначте правдиві твердження (+)
День улітку найдовший, а ніч - найкоротша
Туман і роса – це явища живої природи
Оскільки влітку спека, потрібно щоденно випивати більше, як літр води
Пошуки гірських порід ведуть фахівці – геологи
Українські ґрунти – найродючіші у світі
11. Допиши правила поведінки на природі
1. Не ламай________________________________
2. Не зривай________________________________
3. Не руйнуй_______________________________
4. Не лови_________________________________
5. Не залишай______________________________
РЕЗУЛЬТАТ діагностувальної роботи:
Самооцінування
Завдання для мене були:
Коментар учителя
++ Має значні успіхи
+ Демонструє помітний прогрес
! Ще потребує уваги та допомоги